Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون آشپزخانه سفید، با قهوه ای چوب دیدنی تر میشه!

به قلم: تحریریه چیدانه

امروزه در دکوراسیون آشپزخانه های مدرن، بسیار با کابینت های سفیدی رو به رو هستیم که علی رغم روشن تر کردن فضا باعث سرد و گاهی بی روح شدن آشپزخانه می شوند. برای اینکه از این مسئله جلوگیری کنیم باید راه های متفاوتی را به کار بگیریم که یکی از این کارها استفاده از چوب در دکوراسیون آشپزخانه سفید است. در این مطلب از وب سایت چیدانه تصمیم داریم این مسئله را موشکافانه تر بررسی کنیم و راه هایی را برای استفاده از چوب در آشپزخانه معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

نور در آشپزخانه سفید

chidaneh ad banner

فضای خلأ در دکوراسیون آشپزخانه سفید

طبیعتا وجود کابینت های سفید گلاس در دکوراسیون آشپزخانه می تواند به روشن تر شدن فضا کمک کند. حالا می خواهیم مقداری نور را در کنار چوب قرار دهیم تا جلوه بیشتری پیدا کند.  طراحان برای این کار ایده تازه ای به کار گرفته اند. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید جزیره آشپزخانه کمی بالاتر آمده و فضای خالی بین آن را به نور بخشیده اند.

در کنار این کار می توانید چوب را هم اضافه کنید. همانطور که در این تصویر می بینید وجود یک کمد چوبی در گوشه ای از دکوراسیون آشپزخانه می تواند همه چیز را حل کند.

مطلب مرتبط: دیوارهایی از جنس کابینت های چوبی!

پوشاندن روی کابینت با چوب

پوشاندن روی کابینت سفید با چوب

همانطور که در این تصویر می بینید شما می توانید با کمک یک لایه چوب نسبتا تیره بر روی دیواره های کابینت سفید خود گرمای آشپزخانه تان را تامین کنید. علاوه بر این یک لایه چوب دیگر در اطراف جزیره نیز می تواند ایده خوبی به حساب آید.

دکوراسیون آشپزخانه سفید

تمرکز بر روی جزئیات در دکوراسیون آشپزخانه سفید

سعی کنید جزئیات دکوراسیون آشپزخانه خود را نادیده نگیرید. همانطور که این تصویر هم به خوبی گویای همه چیز هست شما می توانید از عنصر چوب بر روی جزیره، لوستر، هود آشپزخانه، دسته های کابینت، چارچوب های پنجره و… استفاده نمایید.

مطلب مرتبط: انواع چوب کابینت، بهترین کابینت های چوبی آشپزخانه!

رنگ مشکی در آشپزخانه

رنگ مشکی در دکوراسیون آشپزخانه سفید

استفاده از رنگ مشکی در کنار رنگ سفید و عنصر چوب می تواند جلوه بسیاری به دکوراسیون آشپزخانه تان ببخشد. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید با استفاده از رنگ مشکی بر روی لبه های پنجره، لوستر و… می توانید تنوع رنگی موجود در آشپزخانه را کمی بیشتر کنید.

وجود رنگ سفید، مشکی و چوب می تواند خطوط و تضاد رنگی ای ایجاد کند که دکوراسیون آشپزخانه شما را به تعادل رساند.

کابینت چوبی در آشپزخانه

چوب تراشیده شده در دکوراسیون آشپزخانه سفید

شما می توانید با استفاده از کابینت هایی با چوب تراش خورده و کاشی های سفید رنگ برای فضای بین کابینتی، ترکیب زیبای چوب و رنگ سفید را برقرار کنید. در نهایت هم همانطور که این تصویر گویاست با قرار دادن سطحی سفید رنگ بر روی جزیره این هدف را کامل کنید.

مطلب مرتبط: کابینت ممبران، داستان آشپزخانه چوبی حدیث و محمدرضا

چوب در سطوح آشپزخانه

تمرکز بر روی سطوح در آشپزخانه سفید

یکی از موارد ساده دیگر برای آوردن عنصر چوب به آشپزخانه، سطوح کابینت است. در این تصویر علاوه بر سطوح کابینت از چوب برای سطح سقف و کفپوش نیز استفاده شده است. تمامی اینها در کنار روشنایی رنگ سفید، ترکیبی فوق العاده ایجاد کرده است.

شما می توانید انواع متفاوتی از چوب را برای دکوراسیون آشپزخانه خود به کار بگیرید. با مشورت و کمک گرفتن از متخصصان این امر و اهالی فن وب سایت چیدانه می توانید بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید.

مطلب مرتبط: ساده ترین روش پاک کردن لکه کابینت ها و سطوح چوبی!

صندلی چوبی در آشپزخانه

استفاده از صندلی چوبی در دکوراسیون آشپزخانه سفید

اگر می خواهید عنصر چوب را به دکوراسیون آشپزخانه خود وارد کنید، ولی بودجه کافی برای تغییرات اساسی را ندارید می توانید به سراغ راه های ساده تر بروید. پیشنهاد ما آن است که وسایل جانبی مثل میز و صندلی ناهارخوری خود را از جنس چوب تهیه کنید. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید میز و صندلی های چوبی در کنار جای چاقو و سایر عناصر چوبی کوچک در دکوراسیون این آشپزخانه ترکیب زیبایی را ایجاد کرده اند. 


منبع: houzz | مترجم: طلوع حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
baraniii در تاریخ 15 شهریور 1397
در دکوراسیون اشپزخونه فرش و کف پوش بخش مهمی هست. من پیشنهاد میکنم از فرش های مدرن برنتین دیدن کنید چون فوق العاده ان. arias.ir

ثبت دیدگاه