Chidaneh.com placeholder image

ویلای مدرن و رویایی فارل خواننده آهنگ happy!

به قلم: تحریریه چیدانه

چهره هافارل ویلیامز که بیشتر با نام فارل شناخته می‌شود تهیه کننده، خواننده و طراح مد آمریکایی می‌باشد. فارل برای بسیاری از خواننده‌ها آهنگ ساخته‌است. او به خاطر تهیه کنندگی تا به حال نامزد ۱۰ جایزه گرمی شده و ۳ جایزه نیز به دست آورده. آهنگ معروف ویhappy ، برای خیلی از افراد شناخته شده است. در این مطلب نگاهی می اندازیم به خانه رویایی فارل که توسط معمار مشهور بین المللی Hagy Belzberg طراحی و ساخته شده است. 

استخر بی نهایت

سرویس خواب بالسا

خانه جدید این خواننده، تهیه کننده و طراح مد در زمینی به مساحت 4،000 متر مربع ساخته شده است و دارای شش اتاق خواب، پنجره های شیشه ای تمام قد، یک استخر بی نهایت، یک اقامت گاه دو طبقه فقط برای مهمانان و یک طبقه پشت بام است که مجهز به ویدئو پروژکتور می باشد.

مطلب پیشنهادی: ۱۰ استخر رویایی برای روزهای گرم تابستانی

منظره ویلا در ویلا

در این ویلای زیبا که تقریبا تمام نمای بیرونی آن از شیشه ساخته شده می توان از همه جای ویلا مناظر فوق العاده ای را دید و تمام شهر را از بالا تماشا کرد.

نمای شیشه ای و پنجره های سرتاسری ویلا

در کف فضای بیرونی ویلا از تایل های بتونی بزرگ استفاده شده است و در معماری و دکوراسیون تمام فضا ها از مواد و مصالح و اشیای مدرن استفاده شده است.

شومینه مدرن و فرش پوست در اتاق نشیمن

شومینه فلزی مدرن و معلق در اتاق پذیرایی مانند مجسمه ای خیره کننده است. در دکوراسیون اتاق پذیرایی از فرش های پوست و روکش چرم برای مبلمان استفاده شده است.

برای ساخت ویلا در مناطق کوهستانی می توانید مطلب طراحی خانه ویلایی در زمین شیب دار را مطالعه کنید.

طراحی محوطه و فضای بیرونی ویلا

در پشت بام ویلا فضای بیرونی منحصر به فردی طراحی شده که در آن یک ویدئو پروژکتور و چند مبل راحتی بزرگ برای تماشای فیلم قرار گرفته است.

در عکس بالا استخر بی نهایت مدرن را می بینید که با نورپردازی در شب زیباتر هم می شود. یکی از جذاب ترین قسمت های این ویلای لوکس شنا کردن در استخر بی نهایت در بالای کوهستان، همراه با تماشای منظره شهر از بالاست.
اگر با دیدن این ویلای رویایی به فکر ساخت خانه ای در مناطق ییلاقی افتاده اید سری مطالب در کدام منطقه ییلاقی، ویلا بخرید؟ را بخوانید.

مبلمان چوبی فضای بیرونی

این بالکن کوچک چوبی با تجهیزات کامل باربیکو فضایی دنج برای صرف غذا در فضای بیرونی است. شما هم می توانید با خواندن مطلب ۱۶ ایده جذاب برای حیاط های نقلی فکری به حال دکوراسیون بالکن یا حیاط کوچک خود بکنید.

آشپزخانه سفید مدرن به همراه جزیره

آشپزخانه نیز مانند دیگر فضاهای خانه به سبک مدرن و ترکیب رنگ سفید و مشکی با کابینت های براق طراحی شده است.
یک جزیره مستطیل شکل بزرگ امکان صرف صبحانه و تماشای منظره در آشپزخانه را فراهم می کند. صندلی های کانتر مدرن، سفید با روکش چرم و بسیار راحت هستند.

جزیره در آشپزخانه بزرگ سفید مدرن

اگر فارل چند مهمان خودمانی داشته باشد غذا خوری در دسترس ترین فضا به آشپزخانه برای صرف غذا و تماشای تلویزیون است.

مطلب پیشنهادی: خانه جنیفر لوپز ، طراحی داخلی پر از لطافت

غذاخوری مدرن و زیبا در کنار تلویزیون

غذاخوری با ترکیب رنگ های سفید، طوسی و مشکی و وسایلی ساده و مدرن اما راحت و زیبا طراحی شده و به راحتی با باز کردن درب های کشویی با فضای بیرون یکپارچه می شود.

اتاق نشیمن و تلویزیون کوچک و دنج

اتاق سرگرمی و نشیمن خانوادگی جمع و جور و گرم تر از بقیه فضاها طراحی شده و از چاشنی رنگ سبز نیز در آن استفاده شده. تلویزیون عضو ثابت بیشتر فضاهای این ویلاست و در این فضا میز تلویزیون جلوه ای تازه به فضای نشیمن داده است. یک میز تلویزیون شیک و مدرن در اتاق نشیمن می تواند اتاق نشیمن دنج شما را نیز متحول کند.

اتاق خواب مدرن با روتختی بنفش

اتاق خواب مهمان دارای فضایی ساده، مدرن و آرام بخش استو در آن از یک تابلو زیبا و پتو بنفش برای ایجاد تنوع استفاده شده است.

اتاق خواب مهمان در ویلای مدرن

اتاق خواب مستر فضایی بزرگ و با امکانات به مساحت 50 متر مربع است. ترکیب رنگ ها در اتاق خواب مستر نیز سفید و مشکی است. چند طبقه ساده مشکی بر روی دیوار سفید علاوه بر زیبایی، فضای مناسبی برای چیدن کتاب ها و اشیای مورد علاقه فارل فراهم کرده است.

اتاق خواب مدرن و زیبا با ترکیب رنگ سفید و مشکی

تلویزیون و یک شومینه مدرن و بزرگ مشکی از وسایل جانبی اتاق خواب اصلی است. 

حمام لوکس و بزرگ ویلا

حمام اتاق خواب مستر کاملا سفید و مدرن است و شیشه ها نقش مهمی در دکوراسیون آن بازی می کنند. یک وان مینیمال زیبا نیز در کنار پنجره تعبیه شده که فضای مناسبی برای کسب آرامش و تماشای طبیعت است.

مطالب بیشتر: تجربه خانه ایرانی در رستوران خونه سام درخشانی

گشتی در دکوراسیون منزل مسعود فروتن، مجری برنامه یادگاری

خانه رویایی بیانسه در یک کلیسای قدیمی!

منبع: mansion-homes | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
الهه در تاریخ 30 تیر 1394
سلام.ببخشید شما برای طراحی عکساتون از چ نرم افزاری استفاده میکنید؟
مختارنوربخش در تاریخ 30 تیر 1394
شیکه
sadeghkargar در تاریخ 31 تیر 1394
سلام خیلی قشنگه

ثبت دیدگاه