Chidaneh.com placeholder image

10 ایده شیک و زیبا برای دکوراسیون داخلی غذاخوری منزل شما

به قلم: تحریریه چیدانه

غذاخوری: فضای غذاخوری در دکوراسیون منزل معمولا بسیار رسمی است یا به ندرت استفاده می شود. اما اگر در طراحی آن حساسیت به خرج داده شود، می تواند فضایی گرم و صمیمی و دعوت کننده برای جمع شدن اعضای خانواده و دوستان و آشنایان باشد. چیدانه در اینجا 10 غذاخوری شیک و زیبا را به شما معرفی می کند که می تواند الهام بخش شما برای طراحی دکوراسیون غذاخوری منزل تان باشد. با ما همراه باشید…

سرویس خواب بالسا

1. غذاخوری گرم و نرم در گوشه ای دنج از دکوراسیون منزل شما

در این غذاخوری میز پایه ستونی با صندلی هایی از جنس چوب طبیعی ترکیب شده اند. رنگ خاکستری ملایم دیوار یک حال و هوای آرام ایجاد کرده، در حالی که قالیچه ی رنگارنگ، گیاه خانگی بلند و لوستر قدیمی فضا را از حالت خنثی در آورده اند و به آن هویت و صمیمیت بخشیده اند.

2. دکوراسیون متنوع غذاخوری با سوغاتی های جاهای مختلف

اگر شما هم از علاقمندان به مسافرت و گردش هستید، می توانید از این قابلیت در دکوراسیون منزل تان استفاده کنید و خانه ی خود را پرده ای سازید برای نمایش گنجینه هایی که از گوشه و کنار کشور و دنیا جمع آوری کرده اید. در این غذاخوری، یک میز چوبی زیبا در کنار روکش های طرح دار صندلی ها و یک آباژور نقره ای پر تزیین جلوه ای متفاوت به اتاق داده است. نقشه ی جهان و مصنوعات قاب شده روی دیوار و صندوقچه در کف، نشان دهنده ی ماجراجویی های صاحبان این خانه است.

مطلب پیشنهادی: مهم ترین عنصر در فضای غذا خوری!

3. یک غذاخوری شیک و ساده و کم هزینه در دکوراسیون منزل شما

میز و صندلی هایی با استفاده از کمترین مصالح و پایه های سوزنی می توانند در عین زیبایی و مدرن بودن، هزینه های شما را تا حد زیادی کاهش دهند. در این غذاخوری برای تکمیل فضا از یک قفسه ی سفید که حاوی لوازم دکوری و ظروف است استفاده شده که با رنگ سفیدش در زمینه ی سبز دیوار می درخشد.

اهالی فن پیشنهادی: مبلمان خانگی

4. رنگ و خلاقیت در غذاخوری دکوراسیون منزل شما

روحیه ی خلاقیت و زندگی در کوچک ترین جزییات این غذاخوری دیده می شود؛ از رنگین کمان ظروف شیشه ای رنگی که در قاب پنجره به نمایش گذاشته شده، گرفته تا صفحه ی چوبی میز با لبه ی طبیعی و پارچه های طرح و بافت دار صندلی ها. طاقچه ی میانی آشپزخانه و غذاخوری که با کلکسیون ظروف شیشه ای رنگی پر شده، گوشه ای دنج در این فضا ایجاد کرده است.

مطلب پیشنهادی: ۱۰ ایده برای طراحی فضای غذاخوری در آشپزخانه

5. یک غذاخوری مدرن در دکوراسیون منزل

قفسه های کتاب ساده، یک تابلو رنگی هنری و میز و صندلی های دست ساز خودتان، به سادگی می تواند فضای غذاخوری شما را دلچسب و زیبا سازد. اگر از طرفداران سبک مدرن هستید، پیشنهاد می کنم این دکوراسیون ساده و ارزان را امتحان کنید. برای تهیه ی این شلف های ساده پیشنهاد می کنم به شلف و ویترین های فروشگاه محصولات چیدانه نگاهی بیندازید.

6. یک غذاخوری رنگی در دکوراسیون منزل شما

رنگ و تنوع، عناصری هستند که در دکوراسیون این خانه جلب توجه می کنند. صبحانه خوری کوچک کنار آشپزخانه با صندلی های روکش دار صورتی و گالری تابلوهای روی دیوار و نیمکت راحتی، فضایی دنج برای جمع شدن اعضای خانواده فراهم کرده است.

مطلب پیشنهادی: نگاهی به پالت های رنگ در طراحی داخلی غذاخوری

این ناهارخوری رسمی با رنگ زرد خیره کننده در سقف و پرده، چشم را می گیرد. به طراحی خاص صندلی ها نیز توجه کنید. اگر دنبال مبلمان با طراحی خاص هستید پیشنهاد می کند حتما به صفحه ی اهالی فن دی دریم سری بزنید.

7. یک غذاخوری مقرون به صرفه با مبلمان دست ساز شما

در طراحی مقرون به صرفه ی این غذاخوری، کلا از مبلمانی استفاده شده که می توانید خودتان بسازید. صندلی های سفید با نشیمن های زرد رنگ پریده و میز به ظاهر رنگ و رو رفته ما را یاد دکوراسیون های روستیک می اندازد. گلدان های گل، آثار هنری و چراغ ساده این فضا را کامل کرده است. میز تاشو فضای کمی اشغال کرده است، اما می تواند گسترش یابد و افراد بیشتری را برای خوردن غذا جا دهد.

8. یک غذاخوری با طراوت و دلنشین در دکوراسیون منزل شما

صندلی های چوبی و یک میز با رویه ی سنگ مرمر در مرکز این غذاخوری آفتاب گیر قرار دارند که حس و حالی گرم و صمیمی دارد. اما اوج جذابیت این فضا مربوط به گیاهان سبز آن است. چیدانه پیش از این ۲۰ ایده برای آنکه یک اتاق غذاخوری دنج داشته باشید به شما پیشنهاد داده است.

9. غذاخوری به سبک صنعتی در دکوراسیون منزل شما

در این دکوراسیون با ترکیب رنگی سیاه و سفید، صندلی های چوبی با روکش چرمی سیاه و صندوقچه قدیمی تعادل و صمیمیت برقرار کرده اند. به فرم لامپ ها، چیدمان ظروف، نرده ی راه پله و جزییات دیگر دقت کنید که کاملا صنعتی طراحی و اجرا شده اند.

10. یک غذاخوری روشن و درخشان در خانه ویلایی شما

تمام چیزی که در این غذاخوری به چشم می آید، نور و روشنایی است. مجموعه ای از درب های شیشه ای کشویی فضا را غرق در نور طبیعی کرده اند. دیوار های سفید رنگ و موزاییک های سیمانی براق در کف، حس روشنایی و درخشش این فضا را دوچندان کرده اند. در عین حال رویه ی شیشه ای میز و صندلی های زرد، هیجان و لذت را به این فضا اضافه کرده اند.

اگر با دیدن این غذاخوری ها به وجد آمدید و تصمیم گرفتید از این بعد به دکوراسیون غذاخوری منزل تان بیشتر اهمیت دهید، می توانید برای گرفتن ایده های بیشتر و پرسیدن سؤالات خود به بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه سری بزنید. ضمنا برای طراحی و اجرای ایده هایتان نیز اهالی فن چیدانه با حرفه ای ترین افراد در کنار شما هستند.

بیشتر بخوانید:
با رنگ ها ی گرم، غذا بیشتر می چسبد!
میز غذاخوری پر کاربرد در خانه های کوچک!
اندازه‌های کلیدی برای یک غذاخوری دلچسب
قرمزهای اشتها آور همان چیزی است که برای غذاخوری احتیاج دارید!

منبع: Houzz | مترجم: فاطمه افشاریان | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه