Chidaneh.com placeholder image

جنس کابینت آشپزخانه، پاسخ به 5 سوال شما برای انتخاب بهتر!

به قلم: کیمیا مرادی

 

اولویت هر بانوی خوش سلیقه ایرانی، برای انتخاب جنس کابینت متفاوت است. اگر شما هم در نظرسنجی اینستاگرام چیدانه شرکت کرده اید یا می خواهید بهترین، مقاوم ترین و ارزان ترین جنس کابینت را بشناسید؛ با اپیزود چهارم از ما بپرسید در رادیو چیدانه همراه باشید!

سرویس خواب بالسا

 

رادیو چیدانه بهترین انتخاب برای افراد پرمشغله! مطالب دکوراسیونی را در هرجایی که می خواهید گوش دهید!

ایتال کیچن italkitchen
کابینت
ایتال کیچن italkitchen

ایتال کیچن italkitchen
کابینت
ایتال کیچن italkitchen

زیماتیک کابینت آشپزخانه
کابینت
زیماتیک کابینت آشپزخانه

سوالات پر تکرار شما در زمینه انتخاب بهترین جنس کابینت:

 1- لطفا در مورد صفحه کورین برای روی کابینت توضیح بدهید!

کورین به سنگ مصنوعی در بازار معروف شده است. به دلیل ضد آب بودن برای سطوح مختلف به خصوص سطوحی که آبخور بیش تری دارند، استفاده می شود. کورین علاوه بر ضد آب بودنش،گرماسخت نیز هست. به عبارتی قابلیت خم شدن و شکل پذیری تا شعاع 25mm را داراست. پس اگر به دنبال یک کابینت ضد آب هستید! یا در طرح مورد پسندتان قسمت هایی از کار منحنیست! کورین بهترین انتخاب است.

[[nid:18755]]

آرین دکور
کابینت
آرین دکور

2- در مورد معایب و مزایای کابینت های گلاس بیشتر توضیح دهید. آیا شرایط نگهداری خاصی دارند؟

کابینت های گلاس، همان چوب های mdf هستند که باروکش پلاستیک براق پوشیده شده اند. در مورد معایب و مزایای یک جنس نمی توان به راحتی صحبت کرد. ممکن است کابینت گلاس برای آشپزخانه شما مناسب باشد و برای دیگری خیر. کابینت های گلاس زیبا هستند ولی در کنار زیبایی می توان به مقاومت کم تر در برابر آب، تیزی برخی لبه ها بعد از اجرا و خش پذیری اشاره کرد. برای پیشگیری از یک روکش پلکسی گلاس مرغوب می توان استفاده کرد.

پوگن پول کابینت آشپزخانه محصول آلمان
کابینت
پوگن پول کابینت آشپزخانه محصول آلمان

پوگن پول کابینت آشپزخانه محصول آلمان
کابینت
پوگن پول کابینت آشپزخانه محصول آلمان

3- کابینت از چه جنسی باشد تا راحت تر تمیز شود؟

اگر به دنبال این هستید که هر لکه ای را با یک دستمال مرطوب تمیز کنید، کابینت های گلاس انخاب مناسبی هستند. اما همان طور که زود تمیز می شوند، زود هم لک برمی دارند. به عنوان مثال: رد انگشتان رویش باقی می ماند. البته گلاس های تیره، لک پذیریشان بیش تر است. پیشنهاد من به شما عدم نگرانی در مورد تمیز کردن کابینت هاست! در این خصوص مطلب ساده ترین روش پاک کردن لکه کابینت ها و سطوح چوبی! را در چیدانه برایتان قرار داده ایم.

 

[[nid:18754]]

کابینت3
کابینت
کابینت3

4- آشپزخانه منزلمان کوچک است. می خواهم بدانم چه کابینتی فضا را بزرگ تر و روشن تر نشان می دهد؟

صرف نظر از جنس کابینت، هر چه رنگ گابینت ها روشن تر باشد، فضا بزرگ تر به نظر می رسد. اگر آشپزخانه شما کم نور نیز هست، از کابینت های گلاس استفاده کنید. سطوح براق این جنس کابینت ها نور دریافتی از محیط را منعکس میکند و فضا را روشن تر می نماید. در این زمینه بیش تر بدانید:

گروه دیوان
کابینت
گروه دیوان

[[nid:80808]]

کابینت3
کابینت
کابینت3

5- کدام یک از جنس های کابینت موجود شباهت بیش تری به چوب دارند و در عین حال قیمت مناسب تری دارند؟

کابینت های کلاسیک از جنس چوب بهترین و با دوام ترین نوع کابینت هستند. البته زمان اجرا و هزینه بالایی دارند. شبیه ترین جنس کابینت به چوب کابینت های ممبران هستند. ممبران ها همان چوب mdf هستند که توسط دستگاه cncبرو رویشان طرح های متفاوتی تراشیده می شود. زیبا هستند و نسبت به کابینت های چوبی هزینه و وقت کم تری را از شما می گیرند. در این زمینه بیش تر مطالعه کنید: 

نویسنده و مجری: فاطمه مرادی(کیمیا)

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه