Chidaneh.com placeholder image

تلویزیون جدید سامسونگ، واقعا از این بهتر هم میشه؟

به قلم: تحریریه چیدانه

 

امروزه با رشد و پیشرفت تکنولوژی شاهد رونمایی از محصولات فوق العاده ای در برندهای مطرح جهان هستیم. برند سامسونگ مدتی است که با رونمایی از محصول جدیدی از تلویزیون های خود، سر و صدای بسیاری را در سراسر جهان ایجاد کرده است و خبر این رونمایی مانند بمبی در دنیا پیچیده است. در این مطلب از وب سایت چیدانه تصمیم داریم به این موضوع بپردازیم و شما را با مدل جدید تلویزیون های سامسونگ آشنا کنیم. پس این مطلب را از دست ندهید.

قالیشویی ادیب

راستی طراحی داخلی پیشرفته‌ترین فروشگاه سامسونگ در ایران را دیده اید؟

تلویزیون جدید سامسونگ

تلویزیون the frame سامسونگ

رونمایی از تلویزیون های the frame سامسونگ

مدتی قبل در نمایشگاه ایفا که یکی از بزرگ ترین رویدادهای حوزه تکنولوژی به شمار می آید، محصول جدیدی از the frame سامسونگ رونمایی شد که توجه افراد بسیاری را از تمام نقاط دنیا به خود جلب کرد. تلویزیون هوشمند 43 اینچی سامسونگ frame TV که با وضوح تصویر 4K وارد بازار شده عضو جدیدی از خانواده تلویزیون های the frame به حساب می آید. در رابطه با این تلویزیون می توان گفت که 43 اینچی بودن آن بیشتر برای کاربرانی مناسب است که در خانه خود فضای بسیاری ندارند و به ناچار مجبور می شوند از خیر تلویزیون های 55 و 65 اینچی بگذرند.

به طور کلی می توان گفت که تلویزیون های خانواده the frame سامسونگ تصاویر HDR بخش می کنند و دارای چهار ورودی HDMI و هم چنین سه ورودی USB هستند. علاوه بر این، تمامی قابلیت های دیگر تلویزیون های سامسونگ نیز در این خانواده لحاظ شده است.

تلویزیون the frame سامسونگ

the frame tv

این مدل تلویزیون یک قاب هنری است!

این نوع از تلویزیون سامسونگ در اصل برای نصب بر روی دیوار طراحی شده است و در نهایت می تواند مانند یک تابلوی هنری و یا قاب عکس در دکوراسیون منزل شما خودنمایی کند. با وجود این، شما می توانید با کمک پایه مخصوص آن که Samsung’s studio stand نام دارد تلویزیون خود را بر روی میز هم قرار دهید.

مطلب پیشنهادی: لوازم خانگی، جدیدترین مدل ها از 6 برند برتر دنیا

تلویزیون جدید سامسونگ

تلویزیون به صورت قاب روی دیوار

در کنار این مسئله باید به یک ویژگی منحصر به فرد دیگری نیز اشاره کنیم. این تلویزیون دارای قاب چوبی ای است که قابل تغییر بوده و جنس آن می تواند متناسب با دکوراسیون منزل شما انتخاب شود.

تلویزیون the frame سامسونگ

تلویزیون سامسونگ the frame

از دیگر ویژگی های برتر تلویزیون the frame سامسونگ، صفحه هنری آن است! شما در زمانی که از تلویزیون استفاده نمی کنید می توانید آن را بر روی حالت هنری تنظیم کنید تا به جای اینکه تصویر سیاهی را در تلویزیون خود مشاهده نمایید با نمایشگری با فریم یک اثر هنری رو به رو شوید. شما می توانید این تصاویر را از مجموعه ای از تصاویر دیجیتالی ای انتخاب کنید که در کالکشن سامسونگ وجود دارند.

تلویزیون جدید سامسونگ

تلویزیون تابلویی

شاید جالب باشد بدانید که در این تصاویر از آرشیو تصاویر موزه ویکتوریا اند آلبرت استفاده شده است. برند سامسونگ در این محصول با ارائه بیش از 20 اثر، تصاویری با کیفیت های بالا را در دسترس شما قرار خواهد داد. در نهایت نیز باید در این رابطه اشاره کنیم که شرکت سامسونگ با گالری ها و موزه های بسیاری در سراسر جهان در حال ارتباط و همکاری است تا در نهایت بتواند گالری تصاویر خود را به بیش از 750 اثر هنری ارتقا بخشد.

مطلب پیشنهادی: 10 برند برتر لوازم خانگی برای جهیزیه عروس!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه