Chidaneh.com placeholder image

میز ناهارخوری تاشو، 5 ایده کمجا برای خانه‌های کوچک!

به قلم: تحریریه چیدانه

 

امروزه یکی از مشکلات رایج در بین افراد شهرنشین و ساکن برخی از خانه های آپارتمانی، کوچک بودن خانه و در نتیجه عدم وجود فضای کافی است. بسیاری از افراد می کوشند تا با دنبال کردن راه ها و ترفندهای مختلفی از پس این مسئله بر بیایند و فضاهای کاربردی هر کدام از قسمت های خانه خود را افزایش دهند. در این مطلب از وب سایت چیدانه تصمیم داریم که به دکوراسیون ناهارخوری برویم و شما را با ایده هایی از میز ناهار خوری تاشو آشنا کنیم. پس اگر شما هم در خانه ای کوچک و کم جا زندگی می کنید تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

تابلو فرش ریحان

میز غذاخوری تاشو

زمانی که تصمیم می گیرید به سراغ میز ناهار خوری تاشو بروید باید این را بدانید که شاید تمامی مراکز و فروشگاه های مربوطه، دقیقا آن چیزی را که شما می خواهید نداشته باشند، به همین دلیل نیز شما می توانید با دقت در نمونه ها و ایده هایی که در ادامه برایتان می آوریم، دیدی کلی از میز تاشو داشته باشید و با سفارش آنها به متخصصین این امر، دقیقا همان چیزی را که می خواهید به دست آورید. پس با توجه به فضای موجود در ناهارخوری خود به دنبال انتخاب یکی از این ایده ها باشید.

میز ناهارخوری تاشو

میز صبحانه خوری تاشو

1- افزایش سطح میز ناهار خوری

یکی از ویژگی هایی که میز ناهار خوری تاشوی شما می تواند داشته باشد آن است که صرفا بتواند سطح روی میز را افزایش دهد. برای مثال همان طور که در این تصویر مشاهده می کنید این میز ناهار خوری خود به اندازه تعدادی افراد جای دارد ولی با وجود سطح اضافه شونده آن می توان تعداد افراد دور میز را افرایش داد.

ست ناهارخوری کم جا

2- صندلی های زیر میز ناهار خوری

یکی از رایح ترین انواع میز ناهار خوری در خانه های کوچک، مدلی است که در تصویر مشاهده می کنید. در این نوع از میز ناهارخوری ها ابعاد میز و صندلی ها قابل تغییر نیستند ولی شما می توانید برای جای گیری کمتر صندلی ها، آنها را درون و پایین میز قرار دهید، تا جایی که گویی هیچ کدام از صندلی ها فضایی را اشغال نکرده اند.

میز ناهارخوری نصب شده روی دیوار

3- میز ناهارخوری نصب شده بر روی دیوار

این نمونه از میز ناهار خوری های تاشو جزء پرتنوع ترین ها هستند. شما می توانید مانند این تصویر این نوع از میزها را به شکلی داشته باشید که به طور کامل تا شده و در درون یک کمد قرار بگیرند. این کار به شما کمک می کند که بتوانید از کمدی که بر روی دیوار نصب شده است نیز استفاده بهینه ای داشت باشید و برخی از لوازم ضروری را در درون آنها قرار دهید.

میز ناهارخوری کمجا

اگر شرایط آن را ندارید کمدی بر روی دیوار نصب کنید می توانید صرفا میز خود را بر روی دیوار نصب نموده و مانند این تصاویر از آن استفاده کنید.

میز ناهارخوری جمع شونده

4- میز ناهار خوری مدل میز اتویی

همه ما با میز اتوهایی آشنا هستیم که پایه های آنها قابل تنظیم بوده و به راحتی جمع می شوند. حالا فرض کنید که چنین چیزی را در میز ناهار خوری خود تجربه کنید. همان طور که در این تصویر مشاهده می کنید داشتن چنین میزی می تواند در استفاده بهینه از فضاها به شما کمک کند، چرا که پس از استفاده از میز می توانید آن را به طور کامل جمع کرده و در گوشه ای فرار دهید.

میز و صندلی ناهارخوری تاشو

میز و صندلی غذاخوری تاشو

5- میز و صندلی ناهار خوری تاشو

ویژگی مثبتی که بسیاری از میز ناهار خوری های تاشو دارند آن است که شما می توانید میز و صندلی ها را همراه هم تا کرده و پس از استفاده در کنار بگذارید. در بسیاری از نمونه ها چرخ هایی در زیر پایه ها تعبیه شده است که این مسئله، جا به جایی و حرکت میز را برای شما آسان تر می کند.

برای خرید انواع مبلمان خانگی می توانید به اهالی فن چیدانه مراجعه، نمونه کار آن ها را ببینید و با آن ها ارتباط برقرار کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه