Chidaneh.com placeholder image

10 تخت مدرن برتر جهان در سال 2019 + عکس

به قلم: مریم حیدریان

 

هر روزه مدل های جدیدی از تختخواب و انواع تخت ارائه می‌شود. در میان این همه تختخواب، قصد داریم در این مقاله شما را با بهترین تخت های مدرن جهان آشنا کنیم و پیشنهاد می‌کنیم که حتما این مقاله را تا انتها بخوانید چرا که برای شما یک سورپرایز هم داریم.

سرویس خواب بالسا

طراحی، ساخت و نحوه تهیه مواد اولیه همه این تخت ها با تفکر بسیار صورت گرفته است، و هر کدام از این انواع تخت ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. البته همان‌طور که پیدا است تمرکز ما در این مقاله “تخت" یک سرویس خواب می‌باشد، و طبیعتا تخت مهم‌ترین و اصلی‌ترین عنصر در یک سرویس خواب است.

همراه ما باشید تا در ادامه با انواع تختخواب های شگفت انگیز و مدرن آشنا شوید.

۱- تخت ابریشمی

کلکسیون اتاق خواب ابریشمی برای الهام بخشیدن به رویاهای شیرین طراحی می‌شوند. تختخواب “سیلک" یک تخت خواب مدرن به همراه یک تاج تخت منحصر به فرد می‌باشد. تاج تخت دارای شش قسمت مجزا همراه با جزئیات بسیار می‌باشد که اجازه می‌دهد روشنایی نور در روز محصور شده و از تاج سرویس چوبی گذشته و یک محیط گرم و آرامش بخش بسازد. این تخت مدرن و تاج آن از روکش چوب توس خاص و منتخب ساخته شده است که به این سرویس خواب یک جذابیت بی‌انتها می‌دهد.

تخت خواب مدرن

۲- تخت ایولین

روی تختخواب شیک و مدرن “ایولین" خوب استراحت کنید. این سرویس خواب به شکل تمام رویه دوزی (تاج تخت و فریم آن) طراحی شده و با فلاپ های بسیاری تزئین شده است. این سرویس چوبی به ایجاد محیط خوابی ساده و دنج و همینطور مدرن کمک می‌کند. در دوخت و دوز آن ویژگی های متعددی وجود دارد.

تخت ایولین

۳– تخت آلپاین

تختخواب “آلپاین" ثابت کرده است که یک سرویس خواب کلاسیک و به روز با خط های ساده و متحرک است. الهام گرفته از ترسیم‌های موجود در تجهیزات ورزشی کلاسیک مثل راکت و اسکی‌های چوبی بوده و زیبا و با دوام است. این تخت مدرن با شکوه از شانزده لایه چوب سخت درخت های افرا آمریکای شمالی با روکش چوب گردوی رسیده، ساخته شده است. این سرویس چوبی با تعداد قطعات کمتر و بدون نازک کاری در قسمت های متحمل وزن، سختی و دوام تضمین شده ای دارد. ولی شما هم حتما مانند من بیشتر جذب رو تختی های زیبای این عکس ها شده‌اید تا جنس خودِ تخت، و باید صادقانه بگوییم که زیبایی این تخت ها به روتختی آن‌ها وابسته است. نگران پیدا کردن این رو تختی های زیبا نباشید. بعدا به شما خواهم گفت انواع رو تختی های زیبا را چطور پیدا کنید.

تخت آلپاین

۴- تخت نلسون

طراحی فوق العاده تختخواب "نلسون" چیزی است که نمی‌شود از آن چشم پوشی کرد. مهم نیست سرویس خواب نلسون از چه زاویه‌ای دیده شود، این همان تختی است که طراحی می‌شود تا به راحتی، المان های با شکوه و تازه را تلفیق کند و یک تخت مدرن را بسازد. پایه های پنهان و تاج سرویس چوبی جایی است که هنرمندی و مدرنیته وارد کار می‌شوند. چراکه شیب نرم زوایای تاج تخت که قسمتی از آن دوخته شده به زیبایی تختخواب کمک بسیاری می‌کند. تاج این سرویس خواب، فضای منفی را جایی که دو ماده چوب و چرم در ساخت استفاده می‌شوند از بین می‌برد. تقابل مواد و تقابل زوایا برای منحصر به فرد بودن و بی همتا بودن این سرویس چوبی ساخته شده اندتا راحت بخوابید!

تخت نلسون

۵- تخت سری لاکس

به طور حتم تختخواب “سری لاکس" با ۸ کشو مسطح و جادار در زیر محل خوابیدن شما بسیار می‌تواند سرویس خواب را کاربردی کند. از ویژگی های این سرویس خواب می‌توان به تماما زیبا بودن، چوب یکدست و تخته چوب از جنس گردوی انگلیسی برای جلوگیری از صدای ناهنجار در اتاق خواب و رسیدن به یک ظرافت مینیمال، اشاره کرد. تخت مدرن “سری لاکس" باعث ازدیاد آرامش و زندگی بهتر ؛ با قطعه هایی که به طور زیرَکانه در آن به کار رفته و با کمترین فشار به سمت داخل می‌توان از فضای داخلی آن استفاده کرد. بی اغراق هنوز هم این سرویس چوبی دارای هیچ قطعه اضافی نمی‌باشد و از تمام فضای خود برای استفاده بهینه بهره برده‌است.

تخت سری لاکس

۶- تخت هوایی

به نور اجازه دهید توسط پایه‌های شیشه‌ای “لاگو" مدل “تخت مدرن هوایی" بدرخشد. دیگر هیچ هیولای زیر تختی قادر به مخفی شدن پشت این شیشه‌های بسیار شفاف و ضخیم 1.5 cm نیست. سرویس خواب خود را در هر جایی از اتاق می‌توانید مستقر کنید زیرا به هیچ تاج اضافه‌ای نیاز ندارد. همچنین اساس “کاما سوترایی" این تختخواب امکان یادآوری تمام لذت‌های ممکن به روی پایه‌های شیشه‌ای را محیا کرده است.

تخت هوایی

۷- تخت پلتفرم هوایی

طراحی تاجِ دو تکه و غیر معمول یک تخت مدرن را نمایان می‌کند، نام این مدل “ایر پلتفرم" است.  در این سرویس چوبی، گرمای چوب بلوط با خطوط هندسی به صورت یکپارچه ترکیب شده است. تاج تختخواب در این سرویس خواب فراتر از عرض تخت ساخته شده که می‌تواند پس‌زمینه‌ای قدرتمند برای اتاق خواب شما خلق کند.

تخت پلتفرم هوایی

۸- تخت تراما

یک تخت مدرن و نازک است و طرحی معلق دارد، که می‌تواند شما را به یک رویای دلپذیر ببرد. این تختخواب شیک، با تاج چرمی و چارچوب ساده به خانه‌ی شما زیبایی و راحتی می‌بخشد . این سرویس خواب می‌تواند یک محیط گرم و وسوسه برانگیز خلق کند. با این سرویس چوبی راحتی اتاق‌تان را محیا کنید.

تخت تراما

۹- تخت نووک

وقتی یک تاجِ تختخواب تودوزی شده‌ و با انحنا به یک چوب نازک پَد دار میرسد چه برداشتی از این سرویس خواب خواهید داشت؟ یک تخت مدرن و به شدت زیبا!! تخت"نووک" به قدری شیک است که بخواهید چراغ‌ها را خاموش کنید و فقط به این سرویس خواب نگاه کنید. این تختخواب در رنگ های متنوع عرضه میشود.

تخت نووک

۱۰- تخت مونرو

تخت مدرن “مونرو" براق و شیک است. این سرویس خواب با خطوط واضح به همراه پاتختی به تازگی طراحی شده است. روکش گردو به این تختخواب دوام و زیبایی بخشیده که به طور شگفت انگیزی اتاق شما را آرامش بخش می‌کند. در این سرویس چوبی تشک بالای یک تکه چوب کاج مستقر شده تا ظاهری شیک و با دوام را به همراه راحتی به ارمغان آورد. این تخت مدرن یک جفت عسلی متصل به تخت نیز دارد.

تخت مونرو

چه زمانی سرویس خواب به شما لذت بیشتری می‌دهد؟

حتما در زمان ازدواج از اطرافیانتان شنیده‌اید که گاهی می‌گویند اخلاق مهم‌تر از زیبایی است 🙂 در سرویس خواب هم به همین شکل است. شما اگر بهترین سرویس خواب را داشته باشید ولی تشک مناسب و بالش مناسب خودتان را نداشته باشید عملا آن سرویس خواب حتی اگر با طلا طراحی شده باشد، به مرور زمان از شما زده خواهد شد.

بر اساس توصیه های شرکت “داتیس" که پیشرو در صنعت تشک و محصولات خواب هستند، در هنگام خرید تخت خواب باید به مواردی نظیر اندازه تخت خواب، فریم های تخت خواب یا تخت پلت فرم، ارتفاع تخت خواب و … توجه ویژه ای داشته باشید. تشک و کالای خواب داتیس برای تختخواب شما اعم از مدرن یا سنتی و قدیمی انواع محصولات و خدمات را ارائه میدهد.

حال قسمت جذاب این مقاله آن است که شما می‌توانید محصولات داتیس را تست کنید و اگر رضایت داشتید، محصول نو و آکبند مورد پسند شما اعم از بالش و تشک به منزل شما به شکل رایگان ارسال می‌گردد.

این خدمت رایگان تنها توسط این شرکت ارائه می‌شود و سعی کردم در این مقاله به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی کنیم تا بتوانید از مزیت‌های رایگان و بی‌نظیر این شرکت استفاده کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه