Chidaneh.com placeholder image

3 تور خانه گردی چیدانه با چیدمان مبلمان شیرازی رست

به قلم: پروا رحمتی

خانه‌ها می‌توانند منبع آرامش و الهام باشند یا صرفا جایی برای سکونت. آدم‌های خوش ذوق اما همیشه راهی برای بهتر کردن زندگی‌شان پیدا می‌کنند. خانه‌ی اینجور آدم‌ها پر از آرامش، نور، رنگ، خلاقیت و هنر است. در انتخاب دکوراسیون چه سبک مدرن را انتخاب کرده باشند، چه سنتی و چه تلفیقی، سعی دارند تا بهترین نتیجه را خلق کنند. در این مطلب شما را به تور خانه‌گردی تعدادی از این آدم‌های خوش ذوق می‌بریم که می‌توانید گزارش کامل هرکدام از آن‌ها را به صورت مجزا در بلاگ چیدانه بخوانید. 

خانه آناهیتا و صادق

استودیو پر
عکاسی منزل مسکونی مجتمع آوا
استودیو پر

سرویس خواب بالسا

موقعیت شهر: تهران/ محله: دهکده المپیک

سبک دکوراسیون: تلفیقی از مدرن و سنتی

رنگ‌های غالب: قرمز و طوسی ملایم

طراح: آناهیتا دلدار و صادق ذوالقدر

خانه آناهیتا و صادق نمونه‌ا‌ی عالی از کاربرد جسورانه رنگ در دکوراسیون است. دکوراسیون داخلی این خانه تلفیق دلنشین سرزندگی و آرامش است. استفاده از مبلمان رنگی با چوب طبیعی در این دکوراسیون حس سرزندگی فضا را افزایش داده است. نمونه این مبلمان را می‌توانید در پروفایل مبلمان رست مشاهده کنید. آناهیتا توصیه می‌کند در دکوراسیون خانه ساختارها را بشکنید و از رنگ‌ها و مدل‌های تلفیقی استفاده کنید. نگران قضاوت بقیه در مورد ترکیب‌بندی و دیزاین خانه‌‌تان نباشید، چون هر دکوراسیونی که با تخصص و ساختارشکنی انجام شود و صاحب خانه در آن احساس آرامش و لذت داشته باشد، به مهمانان هم همین حس را منتقل می‌کند.

گزارش کامل را اینجا بخوانید: دکوراسیون خانه عروس، جشن رنگ ها به سلیقه آناهیتا و صادق!

خانه مهستا و محمدحسین

محمدحسن جمالی
عکاسی تور خانه گردی
محمدحسن جمالی

موقعیت شهر: تهران/ محله: دیباجی جنوبی

سبک دکوراسیون: مدرن

رنگ‌های غالب: سفید، سبز، آبی، رنگ چوب خود رنگ

طراح: مهستا محفوظی

دکوراسیون خانه مهستا و محمدحسین ترکیب دلنشینی از سادگی، زیبایی و کارایی است. در طراحی این خانه سعی شده تا از فضاها به نحو احسن استفاده شود و طراحی آن کاربردی، ساده و از نظر قیمتی مناسب باشد. در طراحی نشیمن نیز راحتی و ابعاد کوچک مبلمان اهمیت زیادی داشت. میز و مبلمان استفاده شده در نشیمن خانه از برند رست است که می‌توانید نمونه کارهایشان را در پروفایل مبلمان رست مشاهده کنید. توصیه‌ی مهستا برای داشتن دکوراسیونی راحت و متناسب با سبک و سیاق خودتان این است که نیازهای خود و خانواده‌تان برای زندگی را شناسایی کنید و سعی کنید در خانه خود که ساعات زیادی را در آن سپری می‌کنید، فضاها را متناسب با همین نیازها، فرهنگ و سبک زندگی خودتان طراحی کنید.

گزارش کامل را اینجا بخوانید: خانه های مدرن تهران، دکوراسیون زیبا به انتخاب مهستا و محمدحسین!

خانه‌ آیدین

امیر صادقی
عکاسی خانه ای با چشم انداز آبی!
امیر صادقی

موقعیت شهر: تهران/ محله: چیتگر

سبک دکوراسیون: تلفیقی

رنگ‌های غالب: سفید و قهوه‌ای روشن

طراح: آیدین زکی ‌پور

خانه‌ی آیدین نمونه‌ای زیبا از سبک مینیمال در طراحی دکوراسیون است. استفاده‌ی کم اما هوشمندانه از رنگ‌های تند در کنار رنگ‌های غالب خنثی، ترکیب دلنشینی ایجاد کرده است. توصیه‌ی آیدین زکی پور برای انتخاب بهتر لوازم خانه: توصیه می‌کنم برای انتخاب وسایل منزل حتما از فروشگاه‌های شناخته شده خرید کنید، تفاوت قیمت به دلیل کیفیت ساخت دیده می‌شود و در طولانی مدت منجر به رضایت و آرامش خاطر شما خواهد شد. مبلمان، میز و آباژور خانه آیدین از برند شیرازی رست است که می‌توانید نمونه کارهایشان را در پروفایل مبلمان رست مشاهده کنید.

گزارش کامل را اینجا بخوانید: مبلمان مدرن، دکوراسیون خانه آیدین با این وسایل زیباست!

مبلمان رست
پروژه ها
مبلمان رست

عکسی که در بالا می بینید مربوط به هیچ کدوم از خونه های شما چیدانه ای های عزیز نیست!
عکس بالا از کافه رستورانی در شیرازه که با کمک مبلمان رست تونسته یه فضای گرم و دلنشین درست مثل لهجه شیرازی برای میزبانی فراهم کنه…
برند رست قصد داره با بازگرداندن آرامش نهفته در سادگی به زندگی معاصر در خانه های ایرانی؛ تجربه ای متشکل از سادگی و زیبایی در کنار هم فراهم کند و همواره مشتاق دیدن همه شما علاقه مندان به این سبک در شعبه های رست واقع در تهران و شیراز و مشهد است.

مطلب پیشنهادی: 

بهترین چیدمان مبلمان در دکوراسیون منزل

چیدمان دو دست مبل در پذیرایی مستطیل، 7 ایده کاربردی!

دکوراسیون اتاق نشیمن جدید، چگونه به سه سبک مختلف بچینیم؟

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه