Chidaneh.com placeholder image

شوروم مبل چیست؟ معرفی شوروم مبلمان در تهران

به قلم: گلنار

آیا تا به حال واژه شوروم را شنیده‌اید؟ ما در این مقاله قصد داریم با ارائه تعریف مختصری از شوروم و بررسی ویژگی‌های شوروم مبلمان، نحوه ساخت و طراحی دکوراسیون شوروم مبل، به‌علاوه معرفی مبلمان بافی و شوروم مبلمان در تهران؛ شما را در انتخاب و خرید مبل مناسب برای دکوراسیون منزل‌تان یاری دهیم. پس پیشنهاد می‌کنیم این مقاله چیدانه را از دست ندهید.

شوروم چیست؟

در پاسخ به این سوال بهتر است بگوییم فروشگاه‌های بزرگی از کالاهای مختلف تولیدی مانند: مبلمان، اتومبیل، لباس، محصولات ساختمانی و تجهیزات پزشکی که با توجه به برند مورد نظر؛ یک شوروم به هر یک از این کالاها تعلق می‌گیرد و همچنین این شوروم باید معرف نام تجاری محصول نیز باشد. 

قالیشویی ادیب

گفتنی است شوروم‌ها مانند نمایشگاه‌ها دارای سالن‌هایی هستند که اجناس تولیدی برای فروش در آنها در معرض دید مخاطبان گذاشته می‌شوند. ناگفته نماند که اجرای شوروم نمایشگاهی، نیازمند تخصص و مهارت خاص خود افراد متبحر است.

در ادامه مقاله به بررسی ویژگی های شوروم مبل و نحوه ساخت دکوراسیون شوروم مبلمان می‌پردازیم.

مطلب مرتبط: آشنایی با نمایشگاه مبلمان منزل

مبلمان بافی
مبلمان راحتی
مبلمان بافی

مبلمان بافی
مبلمان راحتی
مبلمان بافی

مبلمان بافی
مبلمان راحتی
مبلمان بافی

شوروم مبل

شوروم مبلمان چیست؟ ویژگی‌های شوروم مبلمان

نمایشگاه مبل، فروشگاهی از دکوراسیون داخلی است. معمولا شوروم مبلمان، هر چند وقت یک بار برای محصولات، شرکت‌ها و برندهای مختلف، برگزار می‌شود. به این ترتیب کالاهای گوناگونی مانند: مبلمان مدرن، مبلمان کلاسیک، سرویس خواب، مبلمان نئوکلاسیک، انواع میز غذاخوری، سرویس اتاق نشیمن، میز و صندلی و غیره در در این شوروم‌ها به چشم می‌خورد و باعث می‌شود تا فروش محصولات ساده‌تر شود.

شوروم مبلمان در انواع گوناگون: شوروم مبلمان اداری، شوروم مبل منزل و شوروم مبلمان تجاری وجود دارد. در شوروم مبل می‌توان از چیدمان و قرار دادن مبلمان مختلف در کنار هم در خانه ایده گرفت. 

اگر دکور خانه‌تان ناقص است، از نمایشگاه و شوروم مبلمان در تهران یا سایر استان ها، می‌توانید اکسسوری‌های دیگری مانند: میز ناهارخوری، میز عسلی، میز جلومبلی را خریداری کنید.

براین‌اساس مهم است که ظاهر و تزیینات نمایشگاه، خیره‌کننده و جذاب باشد تا خریدار علاقه‌مند و ترغیب به بازدید و خرید کالا شود.

مبلمان بافی
میز تلویزیون چوبی
مبلمان بافی

مبلمان بافی
مبلمان خانگی مدرن و راحتی
مبلمان بافی

مبلمان بافی
میز غذاخوری
مبلمان بافی

شوروم مبلمان در دکوراسیون

13 نکته در ساخت و طراحی دکوراسیون شوروم مبل

نکات مهمی که در ساخت، چیدمان و دکوراسیون وسایل و کالاهای شوروم مبل اهمیت دارد:

  1. بهتر است برای ساخت شوروم مبلمان، ابتدا یک فضای خالی و بزرگ و دیوارهای پیش‌ساخته در اختیار داشته باشید.
  2. پانل‌های گرافیکی را متناسب با طرح و رنگ مبلمان برند خود به روز کنید.
  3. در طراحی شوروم مبل، بهتر است کالاها با دکوراسیون داخلی و مد به روز نمایش گذاشته شود.
  4. یکی از نکات مهم در شوروم مبلمان، این است که می‌توانید از اکسسوری‌های مختلفی استفاده کنید تا مشتری نمایشگاه را مثل خانه خود بداند و در آن فضا بتواند به راحتی دکوراسیون مبلمان منزل خود را تجسم کرده و با توجه به سلیقه خود، کالای مورد نظرش را تهیه کند.
  5. دید بصری در نمایشگاه مبل و جلوه‌های خاص و هیجان‌انگیز را می‌توان با نورپردازی نیز ایجاد کرد.
  6. یکی از موارد دیگر قابل توجه در شوروم مبل، کف و سقف نمایشگاه است. برای پیاده‌سازی این نماها از نورپردازی، انواع لوسترهای زیبا و انواع چراغ‌های روشن‌کننده استفاده کنید تا با فضا هم‌خوانی بیشتری داشته باشد. سقف کاذب و کناف هم کمک می‌کند تا دیوارها و سقف منعطف باشند و با تشکیل اشکال مختلف، فضایی چشم‌گیر ایجاد کنند.
  7. همواره در شوروم مبلمان یک بخش جدا را برای اتاق خواب، سرویس خواب و سرویس چوب در نظر بگیرید. از طرفی سبک‌های مختلف تخت‌خواب و میزهای کنار تخت را با رنگ و پس‌زمینه خاص تفکیک کنید.
  8. نمایشگاه مبلمان برند خود را بهتر است طوری بچینید تا بتواند با دیگر شوروم‌ها و برندها در رقابت قرار بگیرد.
  9. جالب است که بعضی از شرکت‌های خارجی برای جذابیت محصولات خود، مبلمان را به صورت معلق به نمایش می‌گذارند و بیننده را جذب و ترغیب به دیدن می‌کنند.
  10. در دکوراسیون شوروم مبلمان، دیگر شرکت‌ها نیز با نصب آینه و یا تزیین ویترین فروشگاه‌های خود، برای خریداران مبلمان تقاضا ایجاد می‌کنند.
  11. لازم به ذکر است از وجود رنگ‌های تیره و روشن و به‌خصوص رنگ خنثی، در طراحی دکوراسیون شوروم مبلمان غافل نشوید.
  12. در موارد پیشرفته‌تر در دیزاین شوروم مبلمان اداری، از توری فلزی برای سالن شوروم اصلی، فضای پذیرایی از فروشندگان و خریداران مبل و کالاهای مرتبط با آن استفاده می‌کنند.
  13. در بازسازی و یا نوسازی شوروم مبل در نظر داشته باشید که این وظیفه را به فرد کاربلد و متخصص این حوزه واگذار کنید تا نتیجه مثبت و سودآوری بیشتری را خلق کنید.

مبلمان بافی
سرویس خواب چوبی و مدرن
مبلمان بافی

مبلمان بافی
مبلمان راحتی جدید
مبلمان بافی

مبلمان بافی
مدل جدید کنسول چوبی
مبلمان بافی

مبلمان بافی
مبلمان راحتی جدید
مبلمان بافی

شوروم مبل تهران

شوروم مبلمان تهران

استان تهران یکی از مراکز مهم خرید مبلمان در کشور است. انواع شوروم مبلمان زیادی را می‌توانید در تهران پیدا کنید که متناسب با هر سلیقه و دکوری بوده و تنوع شگرفی نیز دارد. وجود بازارهای مبلمان و شوروم مبل در تهران باعث شده تا در وقت و انرژی هم صرفه‌جویی بیشتری شود.

از بارزترین انواع شوروم مبلمان تهران، می‌توان: شوروم انواع مبلمان مدرن، کلاسیک و مبل استیل را نام برد.

همچنین مراکز شوروم‌گردی مبل در تهران در مناطقی چون: جاجرود (شرق تهران)، دلاوران (شرق تهران)، یافت آباد (محدوده جنوب تهران)، چهاردانگه (جنوب غربی تهران)؛ میزبان خریداران صنعت مبل کشور خواهند بود.

مبلمان بافی
مبلمان راحتی
مبلمان بافی

مبلمان بافی
مبلمان راحتی
مبلمان بافی

مبلمان بافی
مبلمان راحتی
مبلمان بافی

شوروم مبل بافی

معرفی شوروم مبلمان بافی در تهران

از آنجا که مبل خانه، کلاس خانه است هرچه زیباتر باشد؛ خانه هم به طبع زیباتر می‌شود. مبلمان بافی یک برند ترک است و با سابقه ده ساله محصولاتی از جنس چوب راش و پارچه‌های وارداتی از کشورهای ترکیه، بلژیک و ایتالیا را با گارانتی 2 ساله و خدمات پس از فروش 5 ساله در ایران عرضه می‌کند. در شوروم بافی همه مبلمان‌ها به صورت مینیمال و مدرن هستند و خطوطی صاف و رنگ‌های روشنی نیز دارند. البته شما هر رنگ و طرحی را که دوست داشته باشید با سلیقه خودتان می‌توانید سفارش دهید. علاوه‌بر مبلمان برند بافی، میز ناهارخوری‌های ظریف با طراحی زیبا، میز جلو مبلی و میز کنسول‌ها از دیگر محصولات شوروم مبلمان بافی هستند. این برند همچنین سرویس‌های خواب بسیار مدرن و میز کنار تخت با طراحی زیبا و شیک داشته که میزهای کنار تختی مبلمان بافی، کاملا مینیمال طراحی شده‌اند.

از مزیت‌های شوروم مبل بافی همین بس که این برند به دنبال ایجاد یک سبک زندگی آرامش‌بخش و زیبا برای محیط زندگی شماست. از مزایای دیگر مبلمان بافی را کیفیت، طراحی خاص و مدرن و همچنین کارایی انواع مبل در دکوراسیون می‌دانند. شایان ذکر است کلیه مواد لازم برای ساخت مدل‌های طراحی‌شده در مبلمان بافی، توسط متخصصان داخلی و خارجی انتخاب شده تا ظرافت، راحتی و زیبایی را برای شما به ارمغان آورد.

مبلمان بافی
مبلمان راحتی
مبلمان بافی

مبلمان بافی
میز و صندلی چوبی
مبلمان بافی

مبلمان بافی
مبلمان راحتی
مبلمان بافی

مبلمان بافی
میز غذاخوری
مبلمان بافی

مبلمان بافی
مبلمان راحتی
مبلمان بافی

مبلمان بافی
مبلمان راحتی
مبلمان بافی

مبلمان بافی
مبلمان راحتی
مبلمان بافی

شوروم مبل در تهران

در انتها

در این مطلب از چیدانه با شناخت و معرفی شوروم و بیان ویژگی‌های شوروم مبلمان؛ دیدی وسیع نسبت به طراحی‌ها، رنگ‌ها و مدل‌های مختلف مبل و اکسسوری‌های جانبی آن پیدا کردید. علاوه براین با نحوه ساخت و طراحی دکوراسیون شوروم مبل، بیشتر آشنا شدید. همچنان اگر سوالی درباره شوروم مبلمان تهران و یا شوروم مبلمان بافی که از برندهای مطرح کشور است دارید، در این مقاله می‌توانید پاسخ خود را بیابید.

برای راهنمایی بیشتر در زمینه شوروم مبل، اهالی فن چیدانه را مطلع سازید.

این مطلب جالب هم خواندنی است: مبلمان با طراحی هنرمندانه و بدون قطع کردن درختان

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه