Chidaneh.com placeholder image

مبل استیل فرانسوی | معرفی جدیدترن مبلمان استیل سبک فرانسوی

به قلم: یاسمین ثریا

مبل استیل فرانسوی ساده برای منازلی مناسب است که به ساکنان آن، به سبک‌های کلاسیک علاقه دارند اما خیلی دوست ندارند خانه‌شان شبیه قرون وسطی یا قصر شیخ‌های عرب به نظر برسد. این مبل‌های زیبا و تقریبا لوکس، پارچه‌های زیبا و پرطرحی دارند اما در طراحی آنها تعادل خوبی رعایت شده است. با خرید یک دست مبل استیل فرانسوی جدید، می‌توانید پذیرایی‌تان را به سبک سنگین کلاسیک بچینید اما از مد روز هم تبعیت کنید. در ادامه می‌توانید جدیدترین مبلمان مدل فرانسوی را ببنید. لطفا تا پایان این صفحه با چیدانه همراه باشید.

انواع مبل استیل فرانسوی را بشناسید

مبلمان استیل فرانسوی از سبک مبلمان کشور فرانسه در قرن 18 و 19 طراحی می‌شود. این مدل مبلمان می‌تواند براساس رنگ پارچه و طرح مد روز پارچه طبقه بندی شود؛ همچنین طراحان برای ساخت مدل‌های جدید به اسکلت مبلمان هم دقت ویژه‌ای می‌کنند.

سرویس خواب بالسا

رنگ اسکلت و پارچه مبل استیل فرانسوی

معمولا رنگ‌بندی اسکلت مبل فرانسوی با پارچه آن به دو صورت ترکیب می‌شود؛ یا این دو بخش رنگ‌های متضاد دارند یا این‌که هم‌طیف هستند.

بهترین رنگ پایه مبل استیل فرانسوی چیست؟

همان‌طور که در تصویر بالا می‎‌بینید؛ مبلمان فرانسوی با پایه روشن، نمای خانه را کمی مدرن‌تر و امروزی‌تر می‌سازند. اگر در آپارتمانی زیر 150 متر زندگی می‌کنید؛ پیشنهاد کارشناسان این است که، مدل‌هایی را از این شوروم انتخاب کنید که فضای منزل شما را کوچک نکنند. رنگ ملایم بدنه و پارچه همچنین شما را از مبلمان‌ کلاسیک خریداری شده، خسته نمی‌کند.

اصول ست کردن مبل استیل فرانسوی

هر مدل مبل فرانسوی جدیدی را که انتخاب کردید؛ می‌توانید برایش یک دست میز ناهارخوری هم ست کنید. در صورتی که پذیرایی‌تان جا برای چیدن میز غذاخوری استیل هم دارد؛ بهتر است، ست همان مبلمان را انتخاب کنید. به این ترتیب اصول چیدمان سبک کلاسیک و ابهتی که به منزل‌تان می‎‌بخشد؛ حفظ می‌شود.

مطلب مرتبط: روش های چیدمان مبل استیل

مبل استیل مدل فرانسوی، رنگ‌های یونیک و شاهانه

اگر دوست دارید منزل‌تان سبک سراسر کلاسیکی داشته باشد؛ درست مانند آنچه در قصرهای اروپایی می‎‌بینید؛ بهتر است مدل‌هایی را انتخاب کنید که ترکیب رنگ پارچه‌شان در این طیف‌هاست:

  • قرمز
  • سبز
  • سورمه‌ای
  • سدری

مبل استیل فرانسوی تکی، تجربه حس فرهنگ

مثلا می‌توانید در یک خانه کوچک، یک مبل فرانسوی تک را بخرید و جلوی قفسه کتابخانه‌تان قرار دهید؛ حتی اگر جای کافی برای چیدن یک دست کامل مبل فرانسوی، ندارید.

رنگ کفپوش مناسب مبل استیل طرح فرانسوی 

شاید باورتان نشود اما رنگ کفپوش منزل، در نما و جلای رنگ و مدل مبلمان فرانسوی بسیار مهم است. از آنجا که این مبلمان حالتی کلاسیک دارد؛ بهتر است کف منزل‌تان از انواع پارکت و لمینت، طرح چوبی باشد. خصوصا اگر رنگ‌های تند این مبلمان را انتخاب می‌کنید. مثلا قرمز یا سبز سیر. البته انواع جدیدتر مبل استیل فرانسوی را می‌توان با کفپوش‌های روشن هم ست کرد.

مبل نیمه استیل فرانسوی، با استایلی مدرن

این مدل مبل‌ها برای کسانی است که روحیه جوان دارند و سنگینی سبک کلاسیک را خیلی نمی‌توانند؛ تحمل کنند. این سبک مبلمان معمولا:

  • چوب‌های ظریف‌تری دارند.
  • رنگ پارچه روشن است.
  • طرح پارچه ساده است.

مبلمان استیل فرانسوی، ترکیبی از دو رنگ

اگر برای پذیرایی‌تان به دنبال مبل کلاسیک به سبک فرانسوی هستید اما دوست دارید؛ تم مدرن و امروزی خانه‌تان از بین نرود؛ از دو رنگ در پالت رنگی مبلمان استفاده کنید.

در پایان

سبک مبل استیل فرانسوی کلی مدل جدید دارد که برای چیدن در فضای پذیرایی باید نکات خرید، قیمت، رنگ و طرح پارچه‌ها و اسکلت این مبلمان را بشناسید. در این مطلب به این نکات اشاره کرده‌ایم. اگر علاقه مند به خرید مبلمان استیل فرانسوی هستید، برای اطلاع از قیمت می‌توانید با اهالی فن در چیدانه تماس بگیرید.

مطالب پیشنهادی مرتبط:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه