Chidaneh.com placeholder image

30 مدل مبل نئوکلاسیک جدید | معرفی انواع مبلمان نئوکلاسیک

به قلم: یاسمین ثریا

برای دیدن انواع مدل مبل نئوکلاسیک به دنبال یک فروشگاه خوب می‌گردید؟ می‌خواهید مبلمان نئوکلاسیک‌تان در عین ظرافت، محکم و بادوام باشند؟ در این مطلب از چیدانه با همراهی خانه الوا می‌خواهیم با هم جدیدترین مدل‌های مبل نئوکلاسیک را ببینیم. مبلمان نئوکلاسیک یکی از پرطرفدارترین مدل از بین انواع مبلمان است. اگر از مبل مدرن حوصله‌تان سر می‌رود اما مبل کلاسیک هم به نظرتان شلوغ می ­آید؛ سبک نئوکلاسیک را به شما پیشنهاد می‌دهیم. با خرید مبلمان ظریف نئوکلاسیک؛ دکوراسیون پذیرایی‌تان را به شکل مدرن، شاهانه سازید.

مبلمان نئوکلاسیک چیست؟

مبل نئوکلاسیک که به مبل فرانسوی هم معروف است؛ مبلمانی مدرن ولی طراحی شده با دیدگاهی سنتی است. که بر اساس خطوط مستقیم و فرم ­های مستطیل شکل طراحی می­ شود. در واقع ای سبک از مبلمان طرحی بین مدرن و کلاسیک دارد. تزئینات در مبلمان نئوکلاسیک، کمتر و ساده ­تر از مبلمان کلاسیک است ولی در عین حال شکوه و تجمل خاصی را به دکوراسیون می ­دهد. برای افرادی که به دنبال وجود حس اصالت در فضای منزل هستند مبل نئوکلاسیک بسیار مناسب است.

سرویس خواب بالسا

مطلب پیشنهادی: تفاوت مبل کلاسیک و نئوکلاسیک چیست؟

مبلمان خانه الوا ELVA Home
مبلمان آلفا
مبلمان خانه الوا ELVA Home

سبک مبلمان نئوکلاسیک در دکوراسیون

برای انتخاب مدل مبل نئوکلاسیک مطابق مد روز، باید کل فضا و تزیینات مد نظرتان را مجسم کنید. مثلا از خود بپرسید:

  1. رنگ دیوارها چیست؟
  2. تزئین دیوار چیست؟
  3. کف‌پوش خانه چیست؟
  4. چه فرشی قرار است پهن کنم؟
  5. لوازم تزئینی و اکسسوری‌ها نقره‌ای‌اند، طلایی یا برنز؟
  6. چند متر فضا در اختیار دارم؟

مطلب پیشنهادی: روش های چیدمان مبل 5 نفره

مدل مبل نئوکلاسیک

انواع مبلمان نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک را بر اساس ویژگی­ های مختلفی می­ توان تقسیم بندی کرد. به طور مثال انواع مبل نئوکلاسیک بر اساس رنگ و طرح تزئینات، انواع مبلمان نئوکلاسیک بر اساس تعداد مبل در یک ست و.. ولی به طور کلی مبلمان نئوکلاسیک را در دونوع راحتی و پذیرایی می ­توان دید. 

برای مشاهده انواع مبلمان نئوکلاسیک اینستاگرام خانه الوا را ببینید.

جدیدترین مدل مبل نئوکلاسیک 

در گذشته با ورود یک مدل از محصول به بازار، می­ توانستیم نمونه­ های یک مدل از مبلمان را در بسیاری از خانه ­ها ببینیم و بگوییم این نوع مبلمان مد شده است. ولی این روزها تنوع در طرح و رنگ مبلمان و وسایل منزل آنقدر زیاد شده است که برای هر سلیقه و سبک دکوراسیون مبلمان در بازار وجود دارد. 

به طور کلی مبل نئوکلاسیک در دو تنالیته رنگی؛ 

  • مبلمان نئوکلاسیک با رنگ تند
  • مبل نئوکلاسیک با رنگ­ های ملایم خنثی

در فروشگاه­ های مبلمان دیده می­ شوند. شاید بتوان گفت؛ انواع مبل نئوکلاسیک طوسی، مبل نئوکلاسیک سفید و یا رنگ ­هایی مانند آبی و سورمه ­ای را می ­توان جزو انواع مبل نئوکلاسیک پرطرفدار امروز دانست.

مبل ال نئوکلاسیک

مبل ال نئوکلاسیک در دکوراسیون

انواع مبل نئوکلاسیک برای نشیمن و پذیرایی

شاید در نگاه اول ظاهر مبل راحتی نئوکلاسیک مانند مبلمان راحتی دیگر که به اسم راحتی شناخته می ­شوند نباشد، ولی زمانی که روی این نوع مبلمان می­ نشینید متوجه خواهید شد که نسبت به مبلمان هم سبک خود و یا مبل کلاسیک بسیار راحت است. این نوع مبلمان برای افرادی که به دکوراسیون فضای نشیمن خانه اهمیت می­دهند و به دنبال مبلمانی زیبا و باشکوه برای نشیمن هستند و در عین حال راحت بودن آن برایشان مهم است، انتخاب خوبی است. همچنین اگر پذیرایی و نشیمن منزل شما فضای مشترکی است مبل راحتی نئوکلاسیک می ­تواند نیاز شما را برطرف کند.

مبل ال نئوکلاسیک یکی دیگر از انواع مبلمان نئوکلاسیک است که به دلیل ظاهر جذابی که دارد هم برای پذیرایی و هم برای نشیمن قابل استفاده است.

پارچه مناسب مبل سبک نئوکلاسیک

یکی از انتخاب های خوب برای مبل نئوکلاسیک، پارچه مخملی براق و پرزداراس البته پارچه های مخملی مات و بدون پرزهم زیبا هستند. طرح پارچه را نیز می توانید با نمونه های گلدار، طرح­ دار و ساده لانتخاب کنید.

نکات انتخاب پارچه مبل نئوکلاسیک

  • به اندازه فضا دقت کنید.
  • پارچه ساده برای فضاهای کوچک تر مناسب است.
  • پارچه های گلدار مناسب فضاهای باز و بزرگ اند.
  • ترکیب پارچه ساده و گوسن گلدار ظریف برای خانه های کوچک فکر خوبی است.

مطلب پیشنهادی:  چگونه رنگ مبلمان را انتخاب کنیم؟

قیمت مبل نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک جزو مبلمانی با قیمت نسبتا بالا هستند. در خرید مبل نئوکلاسیک به عوامل مختلفی که بر روی قیمت مبلمان نئوکلاسیک موثرند توجه کنید؛ مواردی مانند:

  • جنس پارچه مبل
  • میزان تزئینات کار شده بر روی بدنه مبلمان
  • خلاقیت در نوع طراحی

مبلمان خانه الوا ELVA Home
مبلمان ویولت
مبلمان خانه الوا ELVA Home

رنگ مبلمان نئوکلاسیک

برای انتخاب رنگ مبلمان، مهم ­ترین موردی که باید به آن توجه کنید؛ رنگ دکوراسیون منزل است. عناصری مانند پرده، فرش، رنگ دیوار در انتخاب رنگ مبل نئوکلاسیک موثر هستند. گاهی تضاد میان رنگ­ ها جذابیت فضا را افزایش می ­دهد ولی گاهی لازم است هماهنگی و تنالیته رنگی مشترکی استفاده شود. این موضوع علاوه بر اصول زیبایی شناسی و روانشناسی رنگ ها؛ به سلیقه شما هم بستگی دارد.

دیوار تیره و مبل نئوکلاسیک روشن

در نماهای نئوکلاسیک استفاده از گچبری های زیبا و پر جزییات، اکسسوری دکوری چوبی سبک مبلمان شما را زیباتر نشان می دهد. می توانید با انتخاب صحیح رنگ مبل ، رنگ دیوار و پرده را هم بهتر نشان دهید. این هماهنگی با سبک کلاسیک باشد یک حرکت ملایم بین کلاسیک و نئوکلاسیک ایجاد می کند که چشم را می نوازد. مثلا ببینید این مبل زرد نئوکلاسیک چطور با دیوارهای خاکستری مانند نگین و پایه انگشتر شده اند.

مبل نئوکلاسیک تیره رنگ

دیوار تیره و مدل مبل نئوکلاسیک تیره 

معمولا رنگ هایی که برای این سبک نئوکلاسیک کاربرد دارند نوعی ملایم بودن را به سبک کلاسیک می بخشند اما به کمک یک طراح می توانید رنگ های تیره را هم به نئوکلاسیک وارد کنید.

عکس مبل نئوکلاسیک

با دیدن تصویر انواع مبلمان نئوکلاسیک انتخاب راحت­ تری برای مبلمان منزل خواهید داشت. در ادامه نمونه­ هایی از مبلمان نئوکلاسیک را ببینیم.

مبل نئوکلاسیک

مبل نئوکلاسیک آبی رنگ

مبل نئوکلاسیک خاص

مبل نئوکلاسیک خاص

مبل نئوکلاسیک سفید

مبل نئوکلاسیک سفید

مبلمان نئوکلاسیک رنگ روشن

مبلمان نئوکلاسیک رنگ روشن

مبل نئوکلاسیک دو نفره

مبل نئوکلاسیک دو نفره

ست مبلمان نئوکلاسیک پذیرایی

ست مبلمان نئوکلاسیک پذیرایی

مبلمان نئوکلاسیک در دکوراسیون

مبلمان نئوکلاسیک در دکوراسیون

ست مبل نئوکلاسیک

ست مبلمان نئوکلاسیک

مبل نئوکلاسیک کرمی و طلایی

مبل نئوکلاسیک کرمی و طلایی

کلام آخر:

در این مطلب راجع به مبلمان نئوکلاسیک صحبت کردیم. انواع متنوعی از نمونه­ های مبلمان نئوکلاسیک را دیدیم که می ­توانند برای دکوراسیون منزل ما باشد. مشورت با یک طراح دکوراسیون داخلی به انتخاب بهتر مبلمان نئوکلاسیک کمک کننده است. شما می ­توانید با کارشناسان در خانه الوا برای گرفتن مشاوره و اجرای انواع دکوراسیون در ارتباط باشید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه