Chidaneh.com placeholder image

اجرای دکوراسیون کافی شاپ، ایده های سبز کافه آمبیانس!

به قلم: گلنار

طراحی دکوراسیون کافی شاپ از آن دسته مسائلی است که وقتی با آن آشنا می شوید وارد دنیای بزرگ و پر از خلاقیتی می گردید که می تواند سوالات و ابهامات شما را برطرف نماید، به همین دلیل نیز در این مطلب با گروه معماری ونوس دکور همراه شده ایم تا در مورد  طراحی و اجرای دکوراسیون کافی شاپ بیشتر بگوییم و ایده هایی الهام بخش را به شما معرفی نماییم.

 

سرویس خواب بالسا

اجرای دکوراسیون کافی شاپ

همیشه طراحان حرفه ای، قبل از شروع به کار، اول تاریخچه و پیشینه پروژه را بررسی می کنند، این که از لحاظ تاریخی چه ارزشی داشته یا قبلا چه اتفاقاتی در آن محل افتاده است. دقیقا مثل این کافه و اتفاقات گذشته اش که برای معمار ایده های زیادی را به همراه آورده است. در ادامه همه این موارد را بررسی می کنیم:

گروه معماری و طراحی داخلی ونوس
طراحی دکوراسیون داخلی مدرن کافی شاپ
گروه معماری و طراحی داخلی ونوس

سبک دکوراسیون کافه آمبیانس

در کنار آن که بتوانید محیط دنجی را در کافه خود فراهم آورید باید سبک دکوراسیونی آن را نیز مشخص کنید. با توجه به موقعیت قرارگیری این کافه یعنی پل کالج، معمار سعی کرده که سبک صنعتی را به داخل فضا بیاورد. علاوه بر این در گذشته های دور محل این کافه یک کارگاه صنعتی قدیمی بوده که به همراه دلیل اول باعث شده سبک صنعتی برای طراحی و اجرای دکوراسیون کافه برگزیند. ما به خوبی می توانیم این سبک را در جزییات یعنی میز و صندلی ها، چراغ آویزها و حتی کانتر مشاهده نماییم.

حدیث حقیقت
طراحی کافی شاپ کوچک
حدیث حقیقت

گروه معماری و طراحی داخلی ونوس
طراحی دکوراسیون داخلی مدرن کافی شاپ
گروه معماری و طراحی داخلی ونوس

طراحی و اجرای کافه آمبیانس

قبل از هر چیز بهتر است که نیازهای عامه مردمی را که قرار است مشتریان شما باشند بشناسید و بر اساس آن طراحی کلی کافی شاپ خود را انجام دهید. امروزه بیشتر مردم ترجیح می دهند که ساعات آرام و پر آسایشی را در کافه ای دنج و آرام بگذرانند و با خیال راحت مطالعه کنند و یا با دوستانشان به گپ و گفت بپردازند. به همین دلیل نیز در وهله اول بهتر است که به فکر طراحی فضایی دنج و آرام باشید.

یکی از راه هایی که می تواند به شما کمک کند اسن حس و حال خوب را در دکوراسیون کافی شاپ خود ایجاد کنید استفاده از عناصر طبیعی در محیط است. این کار باعث می شود که شما بتوانید از انرژی مثبت محیط طبیعی استفاده کرده و محیطی کاملا متفاوت با فضای یک شهر شلوغ را در کافه خود فراهم آورید. همان طور که در اجرای دکوراسیون این کافه از گیاهان زیادی استفاده شده و دیوارهای خالی تا طبقه دوم فضا به واسطه آن ها سبز شده اند.

“برای مشاهده تصاویر و پروژه های دیگر به پروفایل ونوس دکور مراجعه نمایید"

شما هم چنین می توانید این مطالب را نیز مطالعه نمایید:

مجری: انسیه عطایی | فیلمبردار: محمدحسن جمالی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه