Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون کافی شاپ تمام عیار، 8 راز طراحی!

به قلم: مبلمان جهانتاب

 

رستوران و کافی شاپ: این روزها کافه ها صرف نظر از اینکه در کدام قسمت شهر قرار داشته باشند، جذاب و رایج هستند. حس صمیمیت، گرما و مفهوم زندگی را به خوبی می توان در دکوراسیون کافی شاپ به چشم دید. کافه تجسمی از فضای دعوت کننده است و هر کافه دکوراسیون خاص خود را دارد. با راهنمایی مبلمان جهانتاب به توصیف ویژگی های اصلی دکوراسیون کافی شاپ، مبلمان و آنچه نیازمند طراحی کافی شاپ است، می پردازیم:

تابلو فرش ریحان

مبلمان جهانتاب
مبلمان کافی شاپ جهانتاب
diamondمبلمان جهانتاب

کافه چیست؟

به گفته ویکی پدیا کافه یا کافی شاپ فضایی است که در آن نوشیدنی و یا وعده های سبکی سرو می شود. کافه جهت معاشرت و گفتگوی مردم استفاده می شود.
با ایجاد طراحی خاص، استفاده از مبلمان و میز و صندلی مناسب و وارد کردن المانی ویژه در دکوراسیون داخلی کافه می توان اطمینان حاصل کرد که نتیجه خوبی از چیزی که انتظار می رود، حاصل شود. این روزها کافه های شهر و فرهنگ کافه نشینی به یکی از تفریحات مردم تبدیل شده و افراد به دنبال فضاها و دکوراسیون هایی هستند که بتوانند ساعت های طولانی را در آنجا سپری کرده و خاطرت دلچسبی به جای بگذارند.

مبلمان جهانتاب
مبلمان جهانتاب در رستوران کلپاچ
diamondمبلمان جهانتاب

نورپردازی در کافی شاپ

یکی از ویژگی های مهم در دکوراسیون کافی شاپ نورپردازی آن است. طبق نظر مبلمان جهانتاب نورپردازی کافی شاپ نباید به گونه ای باشد که همه فضا را روشن کند، چرا که ایجاد حریم و حس آرامش و امنیت در افراد درون کافی شاپ اولویت دارد.

مبلمان جهانتاب
دکوراسیون کافی شاپ دارکوب
diamondمبلمان جهانتاب

قرارهای مهم کاری در کافی شاپ

از نظر فرهنگی کافه می تواند فضایی برای تعاملات اجتماعی باشد. صرفا درون فضای کافی شاپ قرارهای دوستانه و صمیمی گذاشته نمی شود. گاهی دیدارهای رسمی و مربوط به کار درون کافی شاپ ایجاد می شود و در این صورت است که فضای رسمی تر و کمی کلاسیک به حس متقابل افراد کمک می کند.

مبلمان جهانتاب
دکوراسیون داخلی کافه الی
diamondمبلمان جهانتاب

کافی شاپ مکانی برای دیدارهای دوستانه

افرادی که برای دیدارهای دوستانه، گپ و گفت و مرور خاطرات قدیمی دور هم جمع می شوند، فضایی را می پسندند که در آن دکوراسیون کافی شاپ محیطی نه چندان ساکت و دنج باشد. همهمه و شلوغی، شوق دیدار دوستانی که همه را در میزهای گرد دور هم جمع می کند به گوش باقی مشتریان درون کافی شاپ می رساند.

مبلمان جهانتاب
پروژه های جدید جهانتاب
diamondمبلمان جهانتاب

دکوراسیون کافی شاپ برای خلوت تنهایی

آیا برایتان پیش آمده که بعد از همه فعالیت و کارهای روزانه خود نیاز به آرامش، کمی فکر کردن و نوشیدن چای دلنشین داشته باشید؟ کافه های دنج و ساکتی که با نورپردازی ملایم شما را به آرامش دعوت می کنند، گزینه خوبی در این مواقع هستند. در دکوراسیون کافی شاپ زمانی که می خواهید تنها از زمان خود لذت ببرید، بهتر است گوشه ای دنج با صندلی تک نفره و گاها بلند را انتخاب کنید.

مبلمان جهانتاب
پروژه های جدید جهانتاب
diamondمبلمان جهانتاب

استفاده از فضای کافی شاپ برای مطالعه

افراد کتابخوان همیشه در شهر به دنبال فضا و مکان هایی هستند که بتوانند در سکوت به مطالعه کتاب ناتمام خود بپردازند. کافه های درون شهر انتخاب خوبی برای افراد کتابخوان است و اگر دکوراسیون کافی شاپ مناسب باشد، شاید این افراد ساعت ها در آنجا نشسته و به مطالعه بپردازند.

مبلمان جهانتاب
مبلمان رستورانی
diamondمبلمان جهانتاب

دکوراسیون کافی شاپ؛ فضایی مناسب خانواده

به گفته کارشناسان مبلمان جهانتاب افراد یک خانواده برای ایجاد تنوع و گذراندن ساعاتی در کنار هم نیاز به مکان هایی مناسب دارند تا بتوانند از احوال هم بیشتر باخبر شوند. دکوراسیون کافی شاپی که فضایی ایجاد کند تا بتوان با خیال آسوده و بدون استرس به صحبت و گفتگو پرداخت. میز و صندلی راحت و مناسبی که شما را به زمان طولانی برای نشستن دعوت کند.

مبلمان جهانتاب
مبلمان رستوران بابونه
diamondمبلمان جهانتاب

گفتگوهای دو نفره در فضای داخلی کافی شاپ

بسیاری از دیدارهای اولیه و آشنایی هایی که در زندگی افراد پدید می آید، نیاز به فضایی آرام دارد. کافی شاپ به عنوان مکانی مناسب باید فضای دو نفره و صمیمی ایجاد کند تا لذت بیشتری از با هم بودن بوجود بیاید.

مبلمان جهانتاب
کافه مزون
diamondمبلمان جهانتاب

شما می توانید به پروفایل اهالی فن مبلمان جهانتاب در چیدانه سری بزنید و بعد از به دست آوردن اطلاعات تماس، با پروژه ها و محصولات این گروه در زمینه کافی شاپ و رستوران آشنا شوید.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه