Chidaneh.com placeholder image

خرید مبل خانگی نیلپر، جدیدترین ها رو دیدین؟

به قلم: تحریریه چیدانه

در شوروم گردی ها ما سعی می کنیم به سراغ برندهای متفاوت در حیطه های مختلف برویم که هم از نظر قیمت و هم از نظر سبک و سلیقه راهنمای خوبی برای همه باشد. طبق روال همیشه قرار بر این است تا با هم به خرید برویم و تمامی مراحل طراحی و ساخت یک محصول و حتی نحوه شروع کار برند را بررسی نماییم. البته در کنار این موضوع، با هم یاد می گیریم که برای خرید باید به چه نکاتی دقت کنیم. پس؛ این ویدیو رو ببینید تا باهم به شوروم نیلپر واقع درخیابان پاسداران برویم و مدل های جدید مبلمان خانگی را ببینیم.

سرویس خواب بالسا

خرید مبلمان خانگی مدرن از نیلپر:

برند نیلپر از آن دسته برندهای قدیمی است که سال های سال در حوزه تولید مبلمان اداری مشغول به فعالیت بوده و الان مدتی است که مبلمان خانگی هم تولید می کند. برای این قسمت از شوروم گردی در کنار معرفی انواع مبلمان خانگی نیلپر، تجربه واقعی خرید خودم از این برند را تعریف می کنم و حدس می زنم که برای شما هم مفید خواهد بود. نیلپر 3 شعبه اصلی در تهران (خیابان پاسداران، یافت آباد و دلاوران) و بیش تر از 50 نمایندگی در سراسر کشور داشته که می توانید با مراجعه حضوری انواع مدل مبلمان خانگی را از نزدیک ببینید.

ویژگی مبلمان خانگی نیلپر:

  • مهم ترین ویژگی که در تجربه خرید مبل خانگی خودم خیلی به چشم آمد، خدمات بعد از فروش بود، از نحوه بسته بندی کار تا نصب و حمل و نقل که به صورت حرفه ای انجام شد.
  • ده سال خدمات پس ازفروش و سه سال گارانتی همه محصولات.
  • حمل و نقل رایگان برای تهران و کرج.
  • برگزاری جشنواره های فروش و تخفیف های زیاد. البته اگر از طریق شبکه های مجازی نیلپر را دنبال نمایید، می توانید در این جشنواره ها خرید بهتری انجام بدهید.
  • کیفیت بالای محصول نهایی و استفاده از مواد اولیه مرغوب.
  • تنوع بالا مدل و پارچه در مبلمان خانگی که انتخاب را راحت می کند.

 

" برای مشاهده نمونه های بیشتر به پروفایل نیلپر در چیدانه مراجعه کنید"

مطالب پیشنهادی:

اجرا: آلاله جعفری فرد | فیلمبرداری: عرفان شریف نژاد

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه