Chidaneh.com placeholder image

انواع مدل میز کنسول، 10 خانه ایرانی از بهترین های چیدانه!

به قلم: تحریریه چیدانه

انتخاب وسایل مختلف برای دکوراسیون منزل خصوصا زمانی که همزمان با دیگر مبلمان انجام نگیرد، کمی چالش برانگیز است. این چالش از آن جهت ایجاد می شود که باید با دقت و حساسیت بالا انجام گردد تا این وسیله جدید و تازه وارد به خوبی با دیگر اعضای قدیمی هماهنگ باشد و بتواند دنباله روی سبک دکوراسیون وارد عمل شود. یکی از وسایلی که بسیاری از مواقع بعد از چیدمان مبل و طراحی دکوراسیون خانه خریداری می شود، میز کنسول است. زمانی که فضای کافی برای یک وسیله جدید در خانه وجود داشته باشد و یا فضای نگهداری از ظروف و وسایل پذیرایی اندک و محدود باشد، صاحب خانه به فکر خرید یک کمک رسان می افتد و میز کنسول یکی از این یاری دهنده ها است. در این مطلب می خواهیم 10 نمونه از انواع مدل میز کنسول در تورهای خانه گردی چیدانه را معرفی کنیم که در طرح، سبک و رنگ های مختلف و متنوع استفاده شده اند. با مشاهده این نمونه ها می توانید به راحتی مدل مورد نظر خود را پیدا کنید. 

استودیو پر
عکاسی منزل مسکونی مجتمع آوا
استودیو پر

قالیشویی ادیب

انواع مدل میز کنسول: به سبک مدرن در خانه آناهیتا و صادق

ما سعی کردیم با استفاده بدون مرزبندی از انواع رنگ ها و ترکیب رنگی، در عین رعایت کردن هارمونی و تناسب آنها با هم، فضای شاد و سرزنده ای را در خانه ایجاد کنیم. از مبلمانی استفاده کنیم که در عین سادگی، فرم خاص خودشان را دارند و می توانند به جای وسایل تزئینی اضافی، نقش شیک کردن فضا را هم به عهده بگیرند. همچنین چوب خود رنگ را به دلیل حس سرزندگی که به فضا می دهد، انتخاب کردیم.

در بین مبلمان و وسایل چوبی، میز کنسول از برند رست و به رنگ فیروزه ای انتخاب شده است. این کنسول برای خانه شما هم زیبایی به همراه می آورد. البته باید ترکیب رنگی خانه خود را هم در نظر بگیرید.

مطلب منتشر شده خانه: دکوراسیون خانه عروس، جشن رنگ ها به سلیقه آناهیتا و صادق!

امیر صادقی
عکاسی خانه ی رنگی باغستان کرج
امیر صادقی

انواع مدل میز کنسول: رنگ آبی در خانه امیر و زهرا

این کنسول از محبوب ترین وسایل خانه برای صاحبان آن به شمار می رود. کنسول مدرن با استفاده از تنالیته های مختلف رنگ در قسمت کشو طراحی شده است. تم رنگی آبی به کار برده شده در این میز کنسول همواره پیرو رنگ های دکوراسیونی است و به خوبی در فضا می نشیند. کمی که با دقت بیشتر نگاه کنید رنگ دیگری را نیز در این ترکیب بندی می بینید. رنگ قهوه ای به کار برده شده در پایه و بدنه کنسول، ساعت دیواری و حتی عکس های درون قاب عکس این فضا را تکمیل کرده است.

مطلب منتشر شده خانه: دکوراسیون آبی و سفید، خانه امیر و زهرا پر از آرامش است!

الهه آزاد
خانه ما
الهه آزاد

انواع مدل میز کنسول: کمد و نظم دهی در خانه چهار نفره الهه

من برای طراحی دکوراسیون منزل سادگی و فلت و تخت بودن وسایل را در نظر گرفتم. وجود رنگ های دیگر در کنار رنگ طوسی به فضا جان می دهد و حس خانه بودن را بیشتر به ما القا می کند. سادگی یکی از اصول طراحی به شمار می رود که معمولا در سبک مدرن بیشتر دیده می شود. زمانی که این اصل را در نظر بگیرید، به سراغ خرید و انتخاب وسایلی می روید که کمترین تزیینات را داشته و تا حد ممکن در طراحی آنها از خطوط منظم و صاف استفاده شده باشد. این کنسول چوبی و طوسی از برند ونتیران در محله یافت آباد تهیه شده است. 

مطلب منتشر شده خانه: ترکیب رنگ طوسی، دکوراسیون منزل خانواده چهار نفره الهه!

عرفان شریف نژاد: عکاس
عکاسی از خانه خیابان بهار
عرفان شریف نژاد: عکاس

انواع مدل میز کنسول: متریال چوبی در خانه فاطمه و پژمان

شیک و جذاب! دکوراسیون خانه ما شیک، به روز و پر از رنگ هایی است که حال افراد را خوب می کند. انتخاب رنگ های گرم و زنده برای دکوراسیون منزل علاوه بر آنکه حس آرامش و طبیعی بودن را در فضای داخلی به وجود می آورد، انرژی دکوراسیون را نیز بیشتر می کند و موجب می شود زمانی که افراد در این خانه قرار گیرند، حس مثبت آن را دریافت کنند. میز کنسول ساده و چوبی استفاده شده در فضا هماهنگی مناسبی با دیگر وسایل خانه پیدا کرده است. 

مطلب منتشر شده خانه: مکمل رنگ قهوه ای در دکوراسیون، فاطمه و پژمان سبز را انتخاب کردند!

امیر صادقی
عکاسی خانه ی نوردیک
امیر صادقی

انواع مدل میز کنسول: سبک مینیمال در خانه سمیرا و سیاوش

سادگی، خطوط منظم و خلوت بودن اشیا در سبک دکوراسیون نوردیک، نداشتن هرگونه انحنا و وسایل اضافی و در کل خلوتی این نوع دیزاین برای ما به شدت دوست داشتنی بود و به همین دلیل تصمیم گرفتیم این سبک را برای دکوراسیون منزل انتخاب کنیم. خلوتی خانه از همه چیز برای ما مهم تر بود، اینکه تا حد ممکن دیوارها، سقف، اتاق ها و تمام اجزای آن در نهایت سادگی و با کمترین خط و یا انحنا انتخاب شود. میز کنسول از جنس فلز و به سبک مینیمال طراحی شده و در کنار آینه دایره ای شکل بزرگ نقطه جذابی را در این خانه مدرن به وجود آورده است. 

مطلب منتشر شده خانه: دکوراسیون مینیمال، خانه ساده و منظم سمیرا و سیاوش در تهران!

استودیو پر
عکاسی منزل مسکونی یوسف آباد
استودیو پر

انواع مدل میز کنسول: سبک وینتیج در خانه آرمان و مژگان

این کنسول وینتیج به رنگ طوسی و پتینه کاری شده از برند گورانی خریداری شده است. شما می توانید عاشق منزلتان باشید، به گونه ای که هر بار از خانه بیرون می روید، دلتان برای بودن در خانه تنگ شود تا اینکه آن را فقط به چشم مکانی برای خواب و خوراک ببینید. اگر نمی توانید خودتان به نتیجه برسید، حتما به خوبی جستجو کنید و با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، کار را به کاردان بسپارید.

مطلب منتشر شده خانه: دکوراسیون خانه تهران، طراحی زیبا و شیک با انتخاب آرمان و مژگان!

استودیو پر
پروژه ی عکاسی منزل مسکونی کوهک
استودیو پر

انواع مدل میز کنسول: کاربرد چوب در خانه تهران

كنسول چوبى كه هنر دست خانم پاكنژاد (tagook wood) است. البته باید بگویم ايشان دخترخاله من هستند و بيشتر وسايل دكورى چوبى هنر دست اوست. برای تزیین دیوار پشتی این کنسول چوبی از قاب های رنگی خالی، قاب با شاخه پرنده و بشقاب های دکوری استفاده شده است. سبک روستیک این وسیله زیبا، حس وجود عنصر زنده مانند چوب را به فضای داخلی خانه وارد می کند.

مطلب منتشر شده خانه: دکوراسیون خانه نویسنده، با گرمای رنگ آجری به انتخاب مریم!

امیر صادقی
عکاسی خانه ی خاص تهرانپارس
امیر صادقی

انواع مدل میز کنسول: سبک مدرن در کنسول هایگلاس 

نصب اثاثیه ای از جمله کمد جلوی در ورودی و میز کنسول تلویزیون به صورت دیواری و بدون پایه به بزرگتر نشان دادن فضا کمک بسیاری کرد. دیواری که روی آن تلویزیون و کنسول زیر تلویزیون نصب شده است را بسیار دوست دارم. ابتدا از داخل این دیوار کانال کولر رد شده و قسمتی از آن به صورت پله ای بود و پرتی داشت. با یکدست کردن دیوار به کمک آجرچینی و رابیتس، دیوار را یکدست کردیم و روی آن را با چراغ های توکار دیواری نورپردازی کردیم. همچنین با کمک کنسول کشودار بدون پایه، فضای قابل استفاده و دلنشینی را به این دیوار هدیه دادیم.

مطلب منتشر شده خانه: بزرگتر کردن فضای خانه، رضوانه و علی دیوار را جا به جا کردند!

امیر صادقی
عکاسی خانه ی زیبای شهرک نفت
امیر صادقی

انواع مدل میز کنسول: کلاسیک در خانه نرگس

با اينكه من طراح هستم، لزومى نمی بينم از سبك و روش خاصى براى طراحى استفاده كنم، البته که بعضى اصول هميشه ثابت هستند ولى در كل من سبک دکوراسیون تلفيقى و تركيبى از همه سبك ها، رنگ ها و سن ها را براى دكوراسیون استفاده می كنم. تمام رنگ ها بدون ترس در دکوراسیون خانه استفاده شده است. برای انتخاب میز کنسول سبک کلاسیک وینتیج در نطر گرفته شده و با پتینه کاری ظاهر این میز کامل شده است. 

مطلب منتشر شده خانه: خانه های شیک و زیبا، فضای دلنشین و دلگرم با سلیقه نرگس در تهران!

استودیو پر
عکاسی منزل مسکونی ماندانا بازیاری
استودیو پر

انواع مدل میز کنسول: بوفه کنسولی در خانه های تهران

بدیهی است سلیقه شخصی من مهمترین دلیل انتخاب این سبک و رنگ در دکوراسیون منزل است. آنچه دوست دارم و چشمم زیبا می بیند و برایم کاربرد مناسب دارد را می خرم نه چیزی که همه می خرند و اصطلاحا باب یا مد شده باشد، هر چند از مد هم لذت می برم و گاهی از آن تبعیت می کنم. میز کنسول یا بوفه کوتاه این خانه به سبک کلاسیک و با روکش چوبی ساخته شده است. تزیینات طلایی این وسیله آن را برای فضاهای کلاسیک و دکوراسیون پذیرایی مناسب می کند. 

مطلب منتشر شده خانه: دکوراسیون خانه دوبلکس، طراحی به سبک ماندانا در شمال تهران!

با مراجعه به مطلب منتشر شده از هر خانه می توانید توری به دکوراسیون منزل ایرانی ها داشته باشید و با چیدمان و سبک طراحی های متنوع که در همین اطراف خودتان به کار برده شده اند، آشنا شوید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه