Chidaneh.com placeholder image

جدیدترین مدل مبل انگلیسی، از کجا باید بخرم؟

به قلم: آلاله جعفری فرد

در شوروم گردی ها ما سعی می کنیم به سراغ برندهای متفاوت در حیطه های مختلف برویم که هم از نظر قیمت و هم از نظر سبک و سلیقه راهنمای خوبی برای همه باشند. طبق روال همیشه قرار بر این است تا با هم به خرید رفته و تمامی مراحل طراحی و ساخت یک محصول و حتی نحوه شروع کار برند را بررسی نماییم. البته در کنار این موضوع، با هم یاد می گیریم که برای خرید باید به چه نکاتی دقت کنیم. پس؛ این ویدیو رو ببینید تا باهم به شوروم خانه مبل واقع درخیابان میرداماد برویم و مبلمان و صنایع چوبی متفاوتی که دارند را ببینیم.

جدیدترین مبلمان کلاسیک انگلیسی

خانه مبل جز برند های معتبر و قدیمی است که بیش از 40 سال در حیطه تولیدات صنایع چوبی مشغول به فعالیت هستند. یه برند خانوادگی که نسل به نسل در این زمینه خودشان را ثابت کرده اند.از سبک های کلاسیک انگلیسی برای طراحی محصولاتشان استفاده می کنند اما، در کنار تولیدات کلاسیک کارهای بسیار آوانگاردی هم به سبک مدرن و مینیمال دارند. تفاوت این سبک ها در خانه مبل دست همه جور سلیقه ای را برای انتخاب باز می گذاره و شما می تونید با راهنمایی مشاورهای  فروش خانه مبل انتخاب بهتر و راحت تری داشته باشید.

اسکای اسکرپر

ویژگی خرید مبلمان کلاسیک انگلیسی از خانه مبل:

  • طراحی سبک های متفاوت از کلاسیک انگلیسی و فرانسوی گرفته تا سبک مدرن و تولید همه مدل وسیله های چوبی مثل سرویس خواب و کنسول و مبلمان.
  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت برای هرچه بهتر شدن فینیشینگ کارها.
  • حضور کارشناسان فروش برای راهنمایی بیش تر مراجعه کننده ها به خانه مبل.
  • تاکید گروه خانه مبل به دوام بیش تر کارها و منتهی شدن به تولیدات مرغوب.
  • خدمات پس از فروش و گارانتی 2 ساله تمام محصولات.
  • استفاده از پارچه های نانو و ضد لک.

 

" برای مشاهده نمونه های بیشتر به پروفایل خانه مبل در چیدانه مراجعه کنید"

مطالب پیشنهادی:

اجرا: آلااله جعفری فرد | فیلمبردار: عرفان شریف نژاد

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه