Chidaneh.com placeholder image

زیباترین دکوراسیون داخلی منزل، خانه فرشته و فرهاد در بلژیک را ببینید!

به قلم: تحریریه چیدانه

هر فردی تلاش می کند دکوراسیون خانه خود را به سبک، رنگ و روشی چیدمان کند که از نظر خودش زیباترین و بهترین باشد. البته شرایط موجود برای هر خانواده ای متفاوت است، ولی از آنجایی که انسان همیشه به سمت زیبایی کشیده می شود، می توان این گفته را به همه چیز تعمیم دارد. زیباترین دکوراسیون داخلی منزل نیز تعریف های خاص خودش را دارد و می تواند با توجه به سلیقه هر فردی متفاوت باشد، ولی در این مطلب از تور خانه گردی چیدانه قصد داریم یکی از زیباترین دکوراسیون داخلی منزل را معرفی کنیم که به سادگی چیدمان شده است. دکوراسیون خانه فرشته و فرهاد در بلژیک دیدنی های خودش را دارد.

 زیباترین دکوراسیون داخلی منزل

چوب و هنر

خانه فرشته و فرهاد در یک نگاه

  • تعداد افراد ساکن: دو نفر
  • موقعیت کشور: بلژیک/ شهر: آنتورپ
  • متراژ فضا: ۱۳۵ متر مربع
  • ملک شخصی  
  • تعداد اتاق خواب: دو خوابه
  • تعداد سرویس بهداشتی: ۲ سرویس بهداشتی و یک مستر در اتاق خواب
  • سبک دکوراسیون: مدرن
  • رنگ های غالب: طوسی، سفید و صورتی
  • طراح: زن و شوهر
  • مدت زمان طراحی داخلی: در طول زمان
  • هزینه دکوراسیون منزل: ده ها هزار یورو

 زیباترین دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون خانه خود را در 5 کلمه توصیف کنید.

ساده، آرامش بخش، مختصر، مفید، ارزان

اطلاعاتی در رابطه با گذشته خانه خود دارید؟ آیا منزلتان بازسازی شده است؟

من هیچ اطلاعاتی در مورد گذشته خانه و شرایط قبل آن ندارم، چون مهاجرت کردم و از دکوراسیون پیشین و شرایط انتخاب خانه آگاه نیستم. خانه کمی بازسازی شده و آشپزخانه آن به آشپزخانه اوپن تبدیل شده است.

 زیباترین دکوراسیون داخلی منزل

داستان دکوراسیون خانه خود را تعریف کنید.

شهر آنتورپ که ما در آن زندگی می کنیم، دومین بندر بزرگ جهان به شمار می رود. منزل در منطقه یهودی نشینان واقع شده که محله معروفی به حساب می آید. یک نشیمن بزرگ و دو اتاق خواب دارد که یکی شیشه ای و دیگری ساده است.  

در فضای مقابل خانه پارک بزرگی وجود دارد و در نزدیکی آن هم دریا و بندرگاه دیده می شود. همسرم بیست سال هست که مقیم بلژیک است و من هم به تازگی با او ازدواج کردم. بسیاری از وسایل را جدیدا خریداری کردیم اما بعضی از آنها هم از زمان مجردی همسرم باقی مانده اند.

 زیباترین دکوراسیون داخلی منزل

در دکوراسیون نشیمن مبلمان ال طوسی رنگی را مشاهده می کنید که با پارچه مخملی ساخته شده است. این رنگ در کنار کوسن هایی به رنگ صورتی روشن چشم را می نوازد. البته استفاده از متریال چوب با رنگ قهوه ای روشن که هم در وسایلی مانند کمد و هم در کفپوش پارکت استفاده شده، گرمی و دلنشینی فضا را بیشتر می کند.

مطلب پیشنهادی: مدل مبل راحتی ال، 10 انتخاب خانواده های ایرانی!

اکسسوری و تابلوهای ظریف به سبک های مختلف استفاده شده اند و در گوشه هایی از دکوراسیون جلوه گری می کنند.

 زیباترین دکوراسیون داخلی منزل

چرا این رنگ و سبک را برای چیدمان انتخاب کرده اید؟

من به رنگ طوسی علاقه دارم و سعی کردم رنگ گرمی مثل صورتی را نیز در طراحی داخلی خانه استفاده کنم. از آنجایی که رنگ طوسی از رنگ های خنثی به شمار می رود، می توان آن را با تمام رنگ ها ترکیب کرد.

مطلب پیشنهادی: 7 ترکیب رنگی جذاب با طوسی

من به دکوراسیون کلاسیک علاقه زیادی دارم، اما بیشتر مردم در خارج از کشور از سبک های ساده استفاده می کنند و مبلمان و دیگر وسایل به مجللی ایران نیست که تنوع زیادی داشته باشد. به همین دلیل من هم سبک مدرن را انتخاب کردم. البته منزل ما هنوز نیمه کاره است و اتاق خواب دیگر در حال ساخت و تغییر دکور هست که در ماه ژانویه تمام خواهد شد.

 زیباترین دکوراسیون داخلی منزل

استفاده از نورپردازی و وسایل روشنایی ساده و کاملا مدرن حتما توجه شما را هم به سمت خود جلب می کند. لوستر سقفی با حباب های دایره ای و همچنین آباژور ساده یا بهتر است بگوییم استند مدرن نوری هم قرار است نورپردازی خانه را در کنار هم تکمیل کنند.

مطلب پیشنهادی: آباژور مدرن، این مدل ها در دکوراسیون چشمک می زنند!

 زیباترین دکوراسیون داخلی منزل

آیا برای دکوراسیون خانه روند خاصی را پیش گرفته اید؟

من و همسرم با کمک و سلیقه هم منزل را چیدمان کردیم و شاید حدود ده ها هزار یورو بابت آن هزینه صرف شد. من رنگ دکوراسیون را به رنگ های طوسی و سفید انتخاب کردم اما با نظر همسرم رنگ دیگری مثل صورتی را به آن اضافه کردم. من عاشق رنگ طوسی هستم.

مطلب پیشنهادی: رنگ صورتی در دکوراسیون، شکوفه های بهار رو به خونه بیار!

کنسول ساده و مدرن این خانه با یک صفحه ساده سفید و پایه خاص سیاه رنگ، مکانی برای نصب تابلوها و استفاده از اکسسوری های معاصر و مدرن است. یک نکته جالب در رابطه با این بخش از چیدمان خانه ارتباط معنایی تصویر تابلوها و مجسمه و دیگر وسایل دکوری روی کنسول است.

 زیباترین دکوراسیون داخلی منزل

 زیباترین دکوراسیون داخلی منزل

داشتن چه فضا یا وسیله ای در خانه تان اهمیت زیادی داشت؟

 من به دکوراسیون اتاق خواب بسیار اهمیت می دهم.

در دکوراسیون اتاق خوابی که مشاهده می کنید، سرویس خواب چوبی هم سبک مدرن و طراحی ساده و مینیمال دارد. تخت خواب دونفره با تاج تخت ساده چوبی، پاتختی های ساده و باکس های دکوری که در بالای تخت قرار گرفته اند همگی با هم هماهنگ هستند. البته برخی از باکس های بالای تخت خواب دردار هستند، پس برای نگهداری وسایل مختلف نیز کاربرد دارند.

 زیباترین دکوراسیون داخلی منزل

معمولا برای خرید وسایل چه فروشگاه، بازار یا محلی را انتخاب می کنید؟

وسایل را از فروشگاه های مختلف در بلژیک و هلند تهیه می کنم. وسایل نه خیلی ارزان و نه خیلی گران هستند و فضای داخلی خانه با هزینه های کم دکور شده اند.

در دکوراسیون نشیمن و در بخش تی وی، میز تلویزیون هم مستطیلی شکل، چوبی و مدرن است. البته داشتن دو کشوی بزرگ امکان نگهداری وسایل مختلف، مانند فیلم، هارد اکسترنال یا هر وسیله ضروری و کاربردی دیگری که معمولا در اتاق نشیمن استفاده می شود را مهیا می کند. تابلوی مدرن و ساده بالای تلویزیون این دیوار را تکمیل کرده است.

مطلب پیشنهادی: بهترین میز تلویزیون برای دکوراسیون منزل شما کدام است؟

رنگ میز جلو مبلی با رنگ روشن قهوه ای یا بهتر است بگوییم کرم، حس خوب چوب طبیعی را در خانه به وجود آورده است.

 زیباترین دکوراسیون داخلی منزل

یک آینه تمام قد و بزرگ در فضای داخلی خانه دیده می شود که با کنسولی کاملا متفاوت از آنچه تا به حال دیده اید و به سبک مدرن، مجموعه را کامل کرده اند. این میز کوچک درست شبیه به کنسول بزرگتری است که در بخش دیگری از دکوراسیون وجود دارد. گلدان بزرگ و سر حال گیاه پوتوس روی این میز مدرن، فضا را شاداب و زنده می کند و حضور آینه نیز به دلیل انعکاس فضا، باعث بزرگتر جلوه دادن فضای داخلی خانه می شود.

مطلب پیشنهادی: آینه های تمام قد، در این 30 مدل خودتان را زیباتر ببینید!

وسایل جدیدی که بعد از ازدواج خریداری شده عبارتند از کنسول، کمد، میز ناهارخوری به غیر صندلی ها، میز تلویزیون، میز جلومبلی و مبل ها که از محصولات شرکت gova هستند.

 زیباترین دکوراسیون داخلی منزل

در دکوراسیون غذاخوری هم با توجه به نکته ای که پیشتر گفته شد، استفاده از میز چوبی با رنگ قهوه ای روشن، دلگرمی بیشتری به فضا می دهد. البته نکته حائز اهمیت در دکوراسیون خانه بلژیک هماهنگی رنگ چوب در وسایل مختلف است. این هماهنگی باعث می شود کل دکوراسیون مانند یک واحد به نظر برسد و حساسیت و دقت صاحبان خانه را به رخ بیننده بکشد.

  • سرویس خواب از کشور هلند است.
  • یخچال ساید بای ساید: برند سامسونگ
  • جارو برقی: برند فیله
  • باقی وسایل آشپزخانه: برند بوش

 زیباترین دکوراسیون داخلی منزل

با تجربه هایی که به دست آورده اید، توصیه شما به مخاطبان چیست؟

با هزینه پایین و کمی سلیقه می توان یک زندگی آرام، ساده، راحت و در عین حال تر و تمیز به وجود آورد. زندگیتان را زیبا کنید تا دکوراسیون منزل هم زیبا به نظر برسد.

تصاویر دیده شده توسط صاحب خانه تهیه شده است. شما هم می توانید عکس های منزل زیبا و طراحی شده خود را از طریق تلگرام یا واتس اپ به شماره 09388547140 ارسال کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه