Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون کلاسیک اروپایی، از مبلمان تا سرویس خواب!

به قلم: گلنار

در سری مطالب شوروم گردی چیدانه، همواره سعی داریم تا یک راهنمای خرید کامل و جامع را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین برای رسیدن به این هدف، به گالری ها و شوروم های مختلف رفته تا بتوانیم انواع محصولات و وسایل را از نزدیک به شما نشان داده و در مورد خصوصیات، ویژگی ها، قیمت ها و هر آنچه که برای یک خرید خوب نیاز دارید صحبت کنیم. در این قسمت همراه ما باشید تا به همراهی گروه مبل سلامی، انتخاب مبل و سرویس خواب مناسب سبک کلاسیک اروپایی را بررسی کنیم.

 

تابلو فرش ریحان

دکوراسیون کلاسیک اروپایی با مبلمان مناسب

مسلما برای رسیدن به سبک کلاسیک اروپایی در دکوراسیون، باید از مبلمان کلاسیک استفاده کنیم. اما انتخاب همین مبلمان می تواند نکات مهمی را به همراه داشته باشد که تاثیر زیادی بر کیفیت فضای ما می گذارند. بنابراین بهتر است این کار را در دو مرحله انجام دهید :

مرحله اول: برای خرید مبل کلاسیک باید به ظرافت، استحکام، منبت کاری ها و پارچه دقت نمایید. در مورد پارچه هم بهتر است پارچه های ساده و طرح دار را در کنار هم کار کنید. به طور مثال پارچه مبلی ساده را با کوسن های طرح دار و پرده ساده ست نمایید.

مرحله دوم: بعدا از انتخاب مبلمان نوبت به چیدمان آن هاست. بهترین چیدمان برای دکوراسیون کلاسیک اروپایی، چیدمان متقارن است. به این صورت که باید کاناپه سه نفره را به عنوان مرکز تقارن در نظر گرفته و کاناپه های دونفره و تکی، میزهای عسلی، آباژورها و هر آنچه که می خواهید در چیدمان‌تان باید به صورت متقارن قرار دهید.

مبل سلامی
جدیدترین مدل مبل کلاسیک
مبل سلامی

دکوراسیون کلاسیک اروپایی با سرویس خواب

برای رسیدن به اتاق خواب کلاسیک اروپایی شیک، علاوه بر تخت خواب، کالای خواب مانند روتختی و بالشت ها نیز اهمیت پیدا می کنند. تخت خواب که می تواند مانند مبل ها، از مدل های چوبی با منبت کاری های زیبا باشند، اما در مورد روتختی ها می توانید از پارچه مخمل بهره ببرید. قوانین انتخاب پارچه های رومبلی، ساده کنار طرح دار، نیز در اینجا صدق می کند. فقط به این نکته توجه داشته باشید که پشتی تخت خواب نیز می تواند با روتختی ست شود.

مبل سلامی
جدیدترین مدل مبل کلاسیک
مبل سلامی

دکوراسیون کلاسیک اروپایی با مبل سلامی:

برند سلامی با سباقه 50 ساله متنوع ترین و با کیفیت ترین مبلمان کلاسیک را در اختیار شما قرار می دهد. تمامی چوب هاب به کار رفته در مبلمان سوپر راش بوده و از چوب های جوان استفاده می شود. رنگ ها نیز از نمونه های خارجی با کیفیت انتخاب می شوند.

“برای مشاهده مدل مبلمان کلاسیک بیش تر به پروفایل مبل سلامی مراجعه کنید"

مطلب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه