Chidaneh.com placeholder image

سرویس خواب روستیک، مدل های شیک برای یک دکوراسیون جذاب!

به قلم: سمانه زارعی

تخت‌خواب یکی از وسایل منزل است که انتخاب درست آن اهمیت زیادی دارد، چون کیفیت خواب برای همه ما مهم است. ویژگی راحتی تخت‌خواب یک طرفِ انتخاب تخت است و ظاهر و سبک طراحی آن هم یک طرف این جریان است. همه‌چیز به سلیقه شما برمی‌گردد که می‌خواهید در دکوراسیون اتاق خواب خود تختخوابی ساده و مینیمال داشته باشید یا سرویس خوابی کلاسیک و مجلل. یا مثلا طرفدار سبکی باشید که طبیعت و مدرنیته را با هم به نمایش می‌گذارد؛ مثل تخت‌خوابی به سبک روستیک! در این مطلب با مجموعه وودکده همراه شدیم تا راجع به سرویس خواب روستیک صحبت کنیم. ممکن است شما هم این روزها به دنبال خرید تختخواب باشید، پس این مطلب را از دست ندهید.

سرویس خواب روستیک
سرویس خواب روستیک
سرویس خواب روستیک

وودکده
سرویس خواب تمام چوب دو نفره سبک روستیک
وودکده

اسکای اسکرپر

تختخواب روستیک، عنصر مهم اتاق خواب!

دکوراسیون روستیک، یعنی دکوراسیونی که حال و هوای روستایی به خانه شما می‌دهد. افرادی که به استفاده از وسایل و اکسسوری‌هایی که بویی از طبیعت دارند و یا متریالی که ظاهر اصلی خود را حفظ کرده‌اند، علاقه‌مند هستند می‌توانند برای دکوراسیون منزل خود، به سمت این سبک بروند. مهم‌ترین راه برای ایجاد دکوراسیون روستیک، استفاده از متریال‌های طبیعی مانند: چوب، سنگ، پشم گوسفند، استفاده از رنگ‌های طبیعت، فلزات غیر براق، الوار چوبی خام، پارچه‌های یکرنگ و.. است زیرا این عناصر طبیعت را به خانه شما می‌آورند.

سرویس خواب های سبک روستیک از این قاعده مستثنا نیستند و اغلب از چوب‌هایی با رنگ و ظاهری طبیعی ساخته شده‌اند.

مطلب پیشنهادی: ساخت تخت خواب با پالت های چوبی، اتاق خواب روستیک!

سرویس خواب روستیک

سرویس خواب روستیک روستیک چوبی

بهترین متریالی که برای ساخت سرویس خواب روستیک استفاده می‌شود چوب است. آن هم چوبی که حتی‌الامکان ظاهر طبیعی خود مانند طیف رنگی یک چوب طبیعی یا داشتن گره‌هایی زیبا روی سطح چوب را حفظ کرده باشد. 

اگر به دنبال طراحی دکوراسیونی چوبی برای اتاق خواب خود هستید، سرویس خواب روستیک می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

مطلب پیشنهادی: مدل مبل روستیک، تبدیل خانه به فضایی دنج

تختخواب روستیک

سرویس خواب روستیک، در دکوراسیون مدرن!

یکی از ویژگی‌های سرویس خواب روستیک، سادگی آن است. اگر شما هم منزلی با دکوراسیون مدرن دارید می‌توانید یک تختخواب روستیک ساده و شیک برای اتاق خواب خود تهیه کنید. اگر بیشتر قسمت‌های دکوراسیون اتاق خواب شما چوبی است بهتر است از رنگ خام چوب استفاده کنید. رنگ چوب خام بسیار ساده و خنثی است و چشم را اذیت نمی‌کند و رنگ‌ها اغراق شده نیستند در نتیجه یک اتاق خواب به سبک روستیک را تداعی می‌کند.

یک سرویس خواب روستیک ساده می‌تواند نقش یک عنصر مدرن در اتاق خواب شما را داشته باشد. این نوع تخت می‌تواند از ترکیبی از چوب و فلز ساخته شود، ولی اغلب، بخش های فلزی آن کمتر از چوب است.

سرویس خواب روستیک چوبی

تخت‌خواب روستیک، با کدام روتختی مناسب است؟

در دکوراسیون سبک روستیک، از ملافه و روتختی‌هایی از جنس منسوجات طبیعی استفاده کنید تا زیبایی سرویس خواب روستیک و دکور اتاق کامل شود. اگر از شال تخت استفاده می‌کنید، می‌توانید پارچه‌ها یا بافت‌های دست‌باف طبیعی با رنگ‌های خنثی و یا رنگ‌های الهام گرفته از طبیعت به کار ببرید. روتختی چهل‌تکه می‌تواند به ایجاد حس گرمای اتاق خواب شما کمک کند. همچنین به رنگ بالش‌ها برای تختخواب روستیک توجه کنید تا با رنگ چوب تختخواب همخوانی داشته باشد.

 

تختخواب روستیک

سرویس خواب روستیک، در اتاقی با دیوارهای سفید!

در دکوراسیون به سبک روستیک، دیوار‌های سفید به عنوان نوعی المان هستند که زیبایی اتاق خواب را با وجود سرویس خواب روستیک چند برابر می‌کنند. حالا فکر کنید اتاق خوابی با دیوارهای سفید و تختخواب روستیک دارید؛ باید ببینید چه وسایل دکوراتیوی می‌تواند به جذابیت و زیبایی اتاق خواب شما کمک کند.

یکی دیگر از ایده‌های طراحی اتاق خواب روستیک، استفاده از پنل‌های چوبی برای دیوارهای اتاق است. در این سبک پنل‌های چوبی دیوار اغلب به رنگ سفید یا خاکستری رنگ‌ می‌شود. با توجه به شرایط اتاق خواب و سلیقه خود یا دیوارها را به طور مستقیم رنگ سفید بزنید و یا از پنل چوبی برای دیوارها استفاده کنید.

تخت خواب روستیک

ایده‌هایی برای برد بالای تختخواب روستیک!

شما می‌توانید از تابلوهایی برای بالای تختخواب روستیک استفاده کنید، تا فضای خالی بالای تختخواب خود را پر کنید. مثلا می‌توانید یک تابلو‌یی که عکس‌های خاطره‌انگیز خود را بر روی آن چسبانده‌اید بالای تختخواب خود نصب کنید. تابلوهایی با قاب چوبی و به رنگ طبیعی با سرویس خواب روستیک شما همخوانی خواهد داشت. دیوارکوب‌هایی با طرح و نقش ساده و رنگهای خنثی یکی از ویژگی‌های دکوراسیون روستیک است. یکی دیگر از ایده‌های برد بالای تختخواب، استفاده از صفحه‌ای چوبی است که به همراه نورپردازی ملایم بر سبک دکوراسیون و ایجاد گرما در فضا تاکید می‌کند.

سرویس خواب روستیک

وودکده
سرویس خواب تمام چوب دو نفره سبک روستیک
وودکده

فرش کنار سرویس خواب روستیک چه شکلی باشد؟

همانطور که گفتیم، استفاده از منسوجات دستباف با رنگ‌های طبیعی یکی از ویژگی‌های دکوراسیون روستیک است. اگر به دنبال فرشی برای پایین و یا کنار تختخواب خود هستید، فرش‌های دستباف، جاجیم و گلیم می‌توانند طبیعت، صمیمیت و سادگی را برای شما به ارمغان بیاورند.

سرویس خواب سبک روستیک
سرویس خواب روستیک

کلام آخر:

اگر شما هم به دنبال تختخوابی خاص و زیبا هستید، سرویس خواب روستیک می‌تواند انتخابی مناسب برایتان باشد. مجموعه وودکده طراح و سازنده‌ی انواع محصولات چوبی با طراحی‌های خاص و زیبا و با رعایت آخرین استانداردهای صنایع چوب و مبلمان است. برای دیدن نمونه کارهای بیشتر این گروه به پروفایل مجموعه وودکده سر بزنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه