Chidaneh.com placeholder image

مبلمان کم جا، گلچینی از بهترین ها برای دکوراسیون

به قلم: تحریریه چیدانه

داشتن مبلمان انعطاف پذیر در دکوراسیون، کمک زیادی به راحتی و عملکرد فضاها می کند. در این قسمت از شوروم گردی چیدانه همراه هستیم با کم جا چوب و چند محصول کاربردی از مبلمان این شرکت که کاربرد های زیادی دارند.

چوب و هنر

مبلمان کم جا: تخت تاشو دیواری

این تخت های تاشو دیواری کمجا چوب یکی از ست های متفاوت و کاربردی برای اتاق خواب هستند. چون شامل چند مبلمان کم جا از جمله، میز توالت، تخت و سرویس خواب و همینطور کمد دیواری برای وسایل و لباس ها که یک اتاق خواب کامل با همه امکانات لازم را فراهم می کند.

کمجا چوب
سرویس مبلمان راحتی دو رنگ
کمجا چوب

مبلمان راحتی کم جا چوب

ست مبلمان کم جا انعطاف پذیری زیادی دارند به این معنی که برای هر سلیقه ای گزینه ای کاربردی و مناسب وجود خواهد داشت. مثل مبل راحتی کم جا چوب، مبل یک نفره راحتی و کاناپه تخت خوابشو کم جا چوب که با توجه به نیاز و سلیقه مورد نظرتون می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

کمجا چوب
سرویس های چوبی مدرن اتاق کودک و نوجوان
کمجا چوب

مبلمان کم جا: سرویس خواب کودک و نوجوان

 از جذاب ترین سرویس خواب های کم جا، مدل های  کودک و نوجوان است که طرح های بسیار خاص و زیبا را شامل می شود. قرار گیری تخت ها به صورت دوطبقه بالای هم واستفاده هوشمندانه از کشوها به جای پله برای رفتن به طبقه بالایی تخت خواب، از ویژگی های منحصر به فرد این تخت ها است.

کمجا چوب
سرویس تمام چوب مدرن کمجا اتاق خواب
کمجا چوب

تشک های کم جا

تشک سرویس خواب یک عامل تاثیر گذار در راحتی و داشتن آرامش در هنگام خواب است که از نکات حیاتی برای انتخاب یک تشک خوب به حساب می آید. تشک های کم جا چوب از نظر توجه به آناتومی افراد در مواقع خواب، که بدن آن ها دچار گرفتگی عضلانی نشود و احساس خستگی نکنند بسیار مناسب و استاندارد بوده.

 

برای سفارش محصولات و مبلمان کم جا می توانید سری به پروفایل کم جا چوب در چیدانه بزنید.

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه