Chidaneh.com placeholder image

مبل راحتی ارزان، همون چیزی که دنبالش هستی!

به قلم: سمانه زارعی

مبل راحتی عنصری مهم برای یک خانه آرام و راحت است. برای خرید یک مبل راحتی متناسب با منزل­تان به موارد زیادی باید توجه کنید. رنگ، ابعاد و اندازه مبل راحتی،  قیمت مبل راحتی، جای قرار گرفتن مبلمان و شرایط فضای خانه از مواردی است که در تهیه مبل راحتی نباید نادیده گرفته شوند. در این مطلب نمونه کارهایی از صنایع چوبی مبل ایران را خواهید دید و همه نکته ­هایی که در تهیه و قرارگیری مبلمان راحتی در دکوراسیون منزل اهمیت دارد را با هم مرور خواهیم کرد.

 

چوب و هنر
مبل راحتی ارزان

مبل راحتی ارزان؛ انتخابی مناسب برای کاهش هزینه ­ها

این روزها که شرایط اقتصادی ثبات ندارد؛ اغلب خانواده ­ها به دنبال کاهش هزینه ­های منزل هستند. یکی از راه ­های کم کردن هزینه­ ها تهیه وسایل منزل با قیمت مناسب و در عین حال کاربردی و زیبا است. انواع مختلفی از مبل­ های راحتی در بازار وجود دارند که بدون نگرانی می ­توانید برای منزل خود تهیه کنید؛ فقط کافی است به نکته­ های انتخاب مبل راحتی که در ادامه مطلب آمده است توجه کنید.

 

انتخاب مبل راحتی ارزان

مبل راحتی ارزان؛ چگونه انتخاب کنیم؟

مبل راحتی مناسب برای خانه شما؛ باید با نیازها و شرایط فضای زندگی ­تان تناسب داشته باشد. در نتیجه در تهیه مبل راحتی اول نیازها و خواسته­ های خود را مدنظر قرار دهید و بعد شرایط فضا و میزان هزین ه­ای که برای خرید در نظر گرفته ­اید تعیین کننده خواهد بود. اینکه بهترین مبل راحتی برای منزل شما کدام است به عوامل زیر بستگی دارد:

  • مساحت منزل: یک مبلمان راحتی جمع و جور برای آپارتمان کوچک شما مناسب است. اولین ویژگی که افراد برای انتخاب مبلمان راحتی به آن توجه می­کنند مساحت فضایی است که می­ خواهند مبلمان راحتی در آن قرار بگیرد.
  • قیمت مبلمان: این روزها تنوع محصولات مبلمان آنقدر زیاد است که شما می­ توانید به راحتی مبلمان راحتی با سلیقه خود را پیدا کنید. ولی در این بین مسئله قیمت محصولات بسیار مهم و موثر در انتخابات ماست.
  • رنگ و فرم مبلمان: بعد از اینکه میزان بودجه و مساحت فضا را مدنظر قرار دادید حالا باید بدانید که چه رنگ و فرمی با خانه شما و سلیقه ­تان جور است. وجود کودکان و احتمال کثیف شدن مبلمان در انتخاب رنگ تاثیر زیادی دارد.
  • نیازهای افراد خانواده: وجود افراد مسن و کودکان در انتخاب مبلمان راحتی استاندارد بسیار اهمیت دارد. مبلمان راحتی قایقی از انواع مبل راحتی هستند که به دلیل ساختارشان برای خانه­ هایی که کودک دارند مناسب هستند چرا که در آن بخش ­های نوک تیز و یا فلزی وجود ندارد.
  • میزان رفت و آمد: اگر از خانواده ­های پر رفت و آمد هستید باید ست مبلمان راحتی با تعداد نفرات بیشتر تهیه کنید.
  • سبک دکوراسیون: مبل راحتی طرح چستر برای منازل با دکوراسیون مدرن و تلفیقی انتخاب مناسبی است. به هم خوانی بین سبک دکوراسیون و رنگ و فرم و مدل مبل راحتی توجه کنید ولی این به معنای هم رنگ بودن نیست.

 

مبل راحتی برای خانه های کوچک

مبل راحتی قایقی؛ انتخابی مناسب برای خانه­ های کوچک!

مبل راحتی قایقی نوعی از مبلمان است که سطح نشیمن و تکیه ­گاه آن به صورت یکپارچه طراحی شده است و به همین دلیل هنگام نشستن احساس راحتی بیشتری دارد. این نوع مبلمان هم به صورت چند نفره و تک نفره قابل طراحی و تولید است. تصویر نمونه ­ای از مبل راحتی قایقی که یکی از انواع محصولات تولیدی صنایع چوبی مبل ایران است را در بالا می­ بینید. این نوع از مبل راحتی برای خانه­ های با مساحت کم و یا خانه­ هایی که نشیمن کوچک و جدا از پذیرایی دارند مناسب است.

 

مبل قابقی مدل چستر

مبل قایقی مدل چستر؛ این مدل رو می­پسندید؟

مبل راحتی طرح چستر سبکی از مبلمان راحتی است که طرح آن از چستر ایده گرفته شده است و در نشیمن و تکیه­ گاه آن­ها لمسه دوزی دارد با این تفاوت که به جای استفاده از دکمه به وسیله دوخت در آن فرورفتگی هایی ایجاد شده است. مبل چستر راحتی طرحی سبک­تر و جمع و جورتر از مبل چستر است و افرادی که به مبل چستر علاقه دارند ولی فضا و بودجه کافی برای آن ندارند می­توانند به این طرح از مبل راحتی ارزان فکر کنند. 

 

ست کردن مبل راحتی و ناهارخوری

مبل راحتی را با میز و صندلی ناهارخوری ست کن!

برخی از افراد به ست بودن میز و صندلی ناهارخوری با مبلمان منزل علاقه دارند. این نوع انتخاب سلیقه ­ای است و شما می ­توانید مبل راحتی و میزوصندلی ناهارخوری را با همدیگر سفارش بدهید. در برخی از تولید­های مبلمان این نوع سفارش ممکن است هزینه­ ی کمتری برایتان داشته باشد.

 

مبل راحتی رنگی
مبل راحتی با رنگ شاد

مبل چستر قایقی؛ رنگ ­های شاد چطورند؟

در گذشته و زمانی که استفاده از مبلمان در خانه ­های ایرانی رایج شد؛ مبلمان با تنوع رنگی محدودتری در فروشگاه ­ها دیده می­ شد ولی امروزه انواع رنگ­ های روشن، تیره، خنثی و یا رنگ­ های شاد وجود دارند. افرادی که به دکوراسیونی با رنگ روشن و شاد علاقه­ مند هستند می­ توانند انواعی از مبلمان راحتی رنگ روشن را برای منزل خود تهیه کنند. همچنین استفاده از دو رنگ مختلف در ترکیب رنگی یک ست مبلمان این روزها در بسیاری از دکوراسیون منازل دیده می­ شود؛ به طور مثال مبل دو نفره ­ی سورمه ­ای در کنار دو مبل تک نفره ­ی زرد رنگ بسیار جذاب خواهد بود.

 

مبل راحتی در دکوراسیون

کلام آخر

مبل راحتی یکی از اجزای مهم هر خانه ­ای است. برای تهیه مبل راحتی به عوامل مختلفی که در مطلب به آن پرداختیم توجه کنید و بهترین مبلمان راحتی و ارزان را برای خود تهیه کنید. انتخاب یک فروشگاه معتبر در زمینه تولید مبلمان راحتی موضوع مهمی است. همه ما به دنبال فروشگاه و تولیدکننده ­ای هستیم که بتوانیم محصولات با کیفیت و دارای ضمانت تهیه کنیم.

تولیدی صنایع چوبی مبل ایران یکی از کارگاه ­های تولیدکننده انواع مبلمان و صنایع چوبی است که محصولاتی با ضمانت یکساله دارد. برای دیدن نمونه کارهای بیشتر آنها می­ توانید به صفحه اینستاگرام صنایع چوبی مبل ایران سر بزنید و یا با شماره­ های 02166290403 و 09023948314 تماس بگیرید.

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه