Chidaneh.com placeholder image

مدل سینی تزیینی، این چیدمان قشنگ‌تره!

به قلم: تحریریه چیدانه

لوازم و ظروف دکوری، جزء لاینفک دکوراسیون هستند، هرچه این دکوری‌ها زیباتر و خاص‌تر باشند، بیشتر می‌درخشند. این روزها سینی‌های دکوراتیو در خانه‌های خیلی از افراد دیده می‌شود. در ادامه با گالری اکسسوری لوبن هوم همراه خواهیم شد تا 3 مدل چیدمان با سینی تزیینیِ دکوری را با هم ببینیم. این ویدیوی جذاب را از دست ندهید.

تابلو فرش ریحان

مدل سینی تزیینی طلایی

طلایی، رنگی پرطرفدار است که دکوراسیون‌تان را لوکس و شیک نشان می‌دهد. برای تزیین این مدل سینی‌ها می‌توانید از یک سینی، با دسته‌های طلایی استفاده کنید و روی آن چند گلدانِ دکوری با ارتفاع‌های مختلف و یک شکلات‌خوری یا هر وسیله‌ای که فکر می‌کنید زیبایی آن را دوچندان می‌کند قرار دهید.

مدل سینی تزیینی دسته طلایی

مدل سینی تزیینی آینه‌ای

مدل سینی‌های آینه‌ای، به دلیل انعکاسی که به‌واسطه آینه ایجاد می‌کند، اکسسوری هایی مثل شمع، گلدون های رنگیِ کوچک و مجسمه‌ها گزینه خیلی خوبی برای چیدمان آن‌ها هستند. این سینی‌ها قطعا فضای شما را زیبا‌تر و نورانی‌تر جلوه می‌دهد.

گالری اکسسوری لوبن هوم
گلدان دکوراتیو رنگی نشیمن
گالری اکسسوری لوبن هوم

مدل سینی تزیینی ساده

در بین سینی‌های دکوری، مدل‌های کم جزییات‌تر نیز وجود دارد.  اگر دوست نداشتید از سینیِ دسته دار به عنوان دکور استفاده کنید، می‌توانید این سینی‌های ساده‌تر رو با اکسسوری های کوچیک‌تر بچینید. این مدل، میزتان را منظم‌تر و شیک‌تر نشان می‌دهد.

گالری اکسسوری لوبن هوم
گلدان شیشه ای بزرگ طرح‌دار جدید
گالری اکسسوری لوبن هوم

گالری اکسسوری لوبن هوم
مدل جدید گلدان دکوراتیو مدرن
گالری اکسسوری لوبن هوم

برای دیدن مدل‌های بیشتر می‌توانید سریبه پروفایل گالری اکسسوری لوبن هوم در چیدانه بزنید.

 

مطالب بیشتر:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه