آینه برای بالای جاکفشی، 23 عکس که به شما ایده می‌دهد

آینه برای بالای جاکفشی، 23 عکس که به شما ایده می‌دهد

به قلم: مژگان احمدی

در این مقاله با 23 تصویر زیبا از انواع مدل آینه برای بالای جاکفشی همراه شما هستیم. جاکفشی در خانه‌ها و آپارتمان‌های امروزی معمولا در داخل خانه نزدیک به در ورودی است. از آنجایی که جاکفشی‌ها به داخل خانه‌ها راه یافته‌اند، پس توجه به زیبایی آن‌ها نسبت به قبل که بیرون در می‌ماندند بیشتر شده است. استفاده از آینه برای بالای جاکفشی یکی از روش‌های دیزاین این فضاست.

سرویس خواب بالسا

شما وقت خارج شدن از خانه برای رفتن به محل کار یا یک قرار دوستانه، به جز پوشیدن کفش به چه چیزی بیشتر نیاز دارید؟ احتمالا به اینکه در آخرین لحظه بتوانید ظاهرتان را در یک آینه برانداز کنید. این طور نیست؟

 

مدل آینه گرد برای بالای جاکفشی

یکی از رایج‌ترین روش‌های دیزاین بالای جاکفشی با آینه، استفاده از آینه گرد بزرگ است. در تصاویر بالا نمونه‌هایی از این مدل آینه برای بالای جاکفشی را می‌بینید. می‌توانید بر اساس مدل جاکفشی از آینه های گرد بزرگ یا آینه های گرد کوچکتر استفاده نمایید.

 

مدل آینه بالای جاکفشی: چند آینه در کنار هم

یکی دیگر از روش‌های دیزاین بالای جاکفشی این است که از چند آینه بزرگ و کوچک در کنار هم استفاده کنید. مثلا چند مدل آینه گرد کوچک و بزرگ که به طور مناسبی کنار هم در بالای جاکفشی نصب شده‌اند.

 

مدل آینه دکوراتیو بالای جاکفشی

آینه‌های دکوراتیو با فرم‌ها و طراحی‌های مختلف نیز مدل‌های جذابی هستند که می‌توانید به عنوان آینه برای بالای جاکفشی استفاده کنید. این آینه‌ها برای جاکفشی‌های ساده و یا دکوراسیون ورودی خانه بسیار جذاب هستند.

مدل آینه مستطیلی برای بالای جاکفشی

بعضی‌ها آینه‌های مستطیلی ساده را به آینه‌های گرد و سایر شکل‌های هندسی ترجیح میدهند. با توجه به اینکه جاکفشی شما چقدر بلند یا کوتاه است، می‌توانید از آینه‌های مستطیلی بلند یا کوتاه به عنوان یک مدل آینه برای بالای جاکفشی استفاده کنید.

در بعضی مدل‌ها نیز آینه‌ها به جای بالا، در کنار جاکفشی قرار می‌گیرند و در بسیاری مواقع حتی میتوانید خود را به صورت قدی نیز تماشا کنید!

مدل جاکفشی آینه‌ای

به جز استفاده از آینه برای بالای جاکفشی یا قرار دادن آینه در کنار آن، روش دیگری نیز برای طراحی این فضا با آینه وجود دارد. چه روشی؟ استفاده از انواع مدل جاکفشی آینه‌دار! مدل‌های متنوعی از جاکفشی آینه‌‌ای وجود دارند که می‌توانید متناسب با سلیقه خود و سبک دکوراسیون منزل‌تان آن‌ها را انتخاب کنید. با استفاده از جاکفشی آینه ای دیگر نیاز به آینه بالای جاکفشی نیست اما اگر فکر می‌کنید که در مورد جاکفشی مد نظر شما این ترکیب زیبا می‌شود حتما آن را امتحان کنید.

 

کلام آخر:

ما فکر می‌کنیم که دیدن عکس بهترین راه برای ایده‌ گرفتن است. در این مقاله 23 عکس منتخب چیدانه از انواع مدل آینه برای بالای جاکفشی و جاکفشی آینه‌دار را دیدید. حالا می‌توانید با توجه به شرایط و سلیقه خودتان دست به انتخاب بزنید.

شما کدام مدل آینه بالای جاکفشی را بیشتر از بقیه دوست داشتید؟

مطالب پیشنهادی مرتبط:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه