12 مدل میز بار خانگی شیک و جدید

12 مدل میز بار خانگی شیک و جدید

به قلم: مژگان احمدی

میز بار چیست؟ میز بار به میزهایی گفته می‌شود که طراحی بخصوصی برای چیدن انواع نوشیدنی های طبیعی و خنک دارند. میز بار می‌تواند قسمتی از دکوراسیون خانه یا آشپزخانه باشد که با بخش‌های دیگر هماهنگی دارد.

چوب و هنر

مدل میز بارها انواع مختلفی دارند و می‌توانید از بین طرح‌های متنوع میزی با طراحی مناسب و کاربردی را برای منزل خود انتخاب کنید.

اگر بخواهید می‌توانید برای ایجاد میز بار آن را به صورت ترکیبی با جزیره آشپزخانه و یا کابینت‌های آشپزخانه بسازید و دیگر فضای جداگانه‌ای را به میز بار اختصاص ندهید.

میز بار را می‌توانید در هر بخش خانه که دوست داشتید قرار دهید: برای مثال:

  • در فضای داخلی مثل بالکن، اتاق نشیمن، پذیرایی و آشپزخانه
  • در فضای بیرونی مثل بام، بالکن، تراس و حیاط

میز بار چوبی

میز بارهای چوبی را می‌توانید در هر دکوراسیونی به کار ببرید. این مدل‌ها بیشتر برای دکوراسیون کلاسیک و روستیک مناسب هستند. البته با توجه به سبک طراحی میز شرایط متفاوت خواهد بود.

میز بار مدرن

میز بارهای مدرن هم می‌توانند از مدل‌های چوبی و هم از مدل‌های فلزی باشند. امروزه استفاده از انواع میز بار طلایی در دکوراسیون‌های مدرن بسیار رایج‌ شده است.

مدل میز بار کلاسیک

اگر دکوراسیون منزل‌تان به سبک کلاسیک چیده شده، میز بارهای کلاسیک انتخاب خوبی برای شما هستند. در انتخاب میز بار باید دقت کنید که با طرح سایر وسایل موجود در دکوراسیون منزل‌تان هماهنگی وجود داشته باشد.

کابینت بار

کابینت بار ها در واقع طراحی بخشی از کابینت‌های آشپزخانه به شکلی‌ست که از آن برای نگهداری نوشیدنی‌ها استفاده می‌شود. نمونه‌های مختلفی از کابینت بار ها را در تصاویر بالا می‌بینید.

میز بار کمد دار

یکی از روش‌های طراحی میز مدل‌های کمد‌دار است. سبک طراحی میز بار کمد دار مشابه کابینت بار است با این تفاوت که در هر جای دیگری به جز آشپزخانه نیز قابل استفاده هستند.

میز بار دیواری

اگر منزل‌تان کوچک است و جای کافی برای قرار دادن میز با ندارید می‌توانید مدل‌های دیواری آن را تهیه کنید.

میز بار چرخ دار

مدل میز بار چرخدار را می توانید در هر بخشی از خانه قرار دهید و یا هنگام پذیرایی آن را جابجا کنید.

مینی بارهای خانگی

مینی بارهای خانگی معمولا به یخچال‌های کوچکی گفته می‌شود که برای نگهداری نوشیدنی‌ها استفاده می‌شوند. اما ممکن است برخی مدل‌های میز بار کوچک نیز به اسم مینی بار خانگی شناخته شوند.

بار آشپزخانه

منظور از بار آشپزخانه در واقع همان تلفیق میز بار با اپن یا جزیره آشپزخانه است.

مطلب پیشنهادی: شیک ترین صندلی بار برای اپن آشپزخانه شما کدام است؟

بار زمینی رومیزی

از جمله مزایای میز بار علاوه زیبایی بخشیدن به به دکوراسیون منزل این است که میتوانید از آن به عنوان یک میز کوچک دورهمی برای قرارهای دوستانه نیز استفاده کنید.

بار مخفی

یکی دیگر از روش‌های طراحی میز بار طراحی آن به شکل مخفی است که در تصاویر بالا نمونه‌هایی از این مدل را می‌بینید.

ست بوفه و میز بار

اگر در منزل‌تان از نظر جا مشکلی ندارید، می‌توانید از انواع مدل ست بوفه و میز بار در دکوراسیون خانه استفاده کنید.

در پایان:

در این مطلب انواع مدل میز بار برای استفاده در دکوراسیون خانه را مشاهده کردید، که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند. می‌توانید با ایده گرفتن از این مدل‌ها، مدلی کاربردی و زیبا را برای منزل خود انتخاب کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه