Chidaneh.com placeholder image

مدل­های ژورنالی مبل استیل، یک دکوراسیون شاهانه!

به قلم: سمانه زارعی

مبل استیل یکی از انواع مبلمان است که از نوع پارچه گرفته تا طراحی اجزای مختلف، ظرافت هنرمندانه­ای در آن به کار رفته است. افرادی که به دنبال طراحی یک دکوراسیون فاخر و باشکوه برای منزل خود هستند؛ مبل استیل را به عنوان اولین گزینه در نظر می­گیرند. در این مطلب مدل­های ژورنالی مبل استیل را که نمونه کارهایی از مجموعه مبل محمود است به نمایش می­گذاریم، با ما همراه باشید.

مبل محمود
مبلمان سلطنتی سفید و طلایی کلاسیک
مبل محمود

سرویس خواب بالسا

مبلمان استیل چیست؟

شاید برای مبلمان استیل بیشتر اصطلاح مبلمان سلطنتی را شنیده باشیم. بله، مبل استیل همان مبل سلطنتی است. مبلمان استیل از چوب­های مرغوب و با طرح و نقش زیاد در منبت­کاری­های آن ساخته می­شوند. یک خانه به سبک کلاسیک جای خوبی برای مبلمان استیل است تا فضایی لوکس و باشکوه ایجاد کند. مبلمان بخشی از هویت دکوراسیون منزل را می­سازد؛ در نتیجه اگر جزو افرادی هستید که به دکوراسیون مجلل علاقه­مند هستید مدل­های ژرونالی مبل استیل همان چیزی است که شما می­خواهید.

 

مبل محمود
مبلمان سلطنتی سفید و طلایی کلاسیک
مبل محمود

مبل محمود
میز و صندلی نهارخوری سلطنتی کلاسیک
مبل محمود

ویژگی­های مدل­های ژورنالی مبل استیل کدامند؟

مدل­های ژورنالی مبل استیل، از انواع مبلمان­های خاص و جذاب هستند که نظر هر مشتری را به خود جلب می­کنند. به دلیل ظاهر مجلل و باشکوه، این نمونه از مبلمان استیل، مدل  ژورنالی گفته می­شود و شما می­توانید از بین آنها ست مبلمان مدنظر خود را انتخاب کنید.

برخی از ویژگی­های خاص مبل استیل عبارتند از:

  • ارتفاع پشتی مبلمان استیل زیاد است.
  • وزن مبلمان سلطنتی زیاد است.
  • پارچه مبلمان استیل پرطرح و مرغوب‌تر است.
  • مبلمان استیل جنبه تشریفاتی دارد.
  • مبلمان استیل را برای سبک دکوراسیون کلاسیک، تهیه می‌کنند.
  • تعداد نفرات مبلمان استیل از 9 نفر به بالاست.
  • مبلمان استیل 2 صندلی میزبان دارند.
  • معمولا به صورت ست با ناهارخوری استیل فروخته می‎‌شوند.

 

مبل محمود
مدل‌های جدید مبلمان کلاسیک جذاب و شیک
مبل محمود

مدل­های ژورنالی مبل استیل، کجا قرار بگیره؟

اولین سوال برای جانمایی مبل استیل این است که جای مناسب برای قرارگرفتن مبلمان استیل کجاست؟ همانطور که گفتیم، مبلمان استیل نسبت به دیگر سبک­های مبلمان جای بیشتری می­گیرد. این نوع مبلمان برای فضای پذیرایی منزل مناسبند و همچنین فضای پذیرایی باید جای کافی برای قرار گرفتن ست مبلمان سلطنتی داشته باشد. فراموش نکنید که پرده­ها، فرش و دیگر اکسسوری­های پذیرایی باید با طرح و رنگ مبل استیل تناسب داشته باشد.

بیشتر بخوانید: چیدمان مبل استیل، کدوم روش مناسب خونه منه؟

 

مبل محمود
مدل جدید مبلمان لوکس طلایی نشیمن
مبل محمود

رنگ مدل­های ژورنالی مبل استیل

برای ساخت مبلمان استیل، از پارچه­هایی با رنگ­های خاصی مانند سبز، زرشکی، سفید استخوانی، کرم یا بژ استفاده می­شود. انتخاب رنگ مبلمان به عوامل مختلفی مانند؛ تنالیته رنگی اکسسوری­های دیگر منزل، رنگ دیوارها، نورگیری فضای پذیرایی، میزان استفاده از مبلمان و سلیقه شما بستگی دارد.

همچنین رنگ چوب به کار رفت در مبلمان استیل می­تواند در انواع مختلف؛ قهوه­ای، مشکی، طلایی، سفید طراحی شود. در ادامه نمونه­هایی از مدل­های ژرونالی مبل استیل آمده است.

مبل محمود
مبلمان سلطنتی سفید و طلایی کلاسیک
مبل محمود

1. مدل­های ژرونالی مبل استیل، سفید و طلایی را می­پسندید؟

یکی از رنگ­های متداول در مبل استیل رنگ سفید و طلایی است. این رنگ برای جهیزیه­ی نوعروس­ها بسیار مناسب به نظر می­رسد. اگر تنالیته­ی رنگ در دکوراسیون منزلتان روشن است، مبل استیل سفید و طلایی می­تواند نقطه عطف پذیرایی شما باشد.

مبل محمود
مدل‌های جدید مبلمان کلاسیک جذاب و شیک
مبل محمود

2. مدل ژورنالی مبل استیل، به رنگ قرمز و طلایی!

رنگ قرمز همیشه انرژی را به منزل شما وارد می­کند. در این طرح ساختار کلی مبل استیل به رنگ طلایی است و با نشیمن قرمز رنگی که توجه را به خود جلب می­کند تزیین شده است. این نوع مدل ژورنالی مبل استیل برای افرادی که به رنگ طلایی علاقه دارند مناسب است. 

مبل محمود
مدل‌های جدید مبلمان کلاسیک جذاب و شیک
مبل محمود

3. رنگ سبز و قهوه­ای در مدل­های مبلمان استیل

انتخاب رنگ چوب مبل استیل بستگی به رنگ و طرح پارچه دارد. در نمونه تصویر بالا مبل کلاسیک با پارچه­ی سبز پررنگ در کنار رنگ قهوه­ای بدنه مبل، وقار و شکوه خاصی به آن داده است. این نوع مبلمان برای سلیقه افرادی خاص پسند مناسب است. علاوه بر رنگ، جنس مخملی پارچه­ی مبلمان، به صورت ظریفی آن را مجلل­تر کرده است.

مبل محمود
مدل‌های جدید مبلمان کلاسیک جذاب و شیک
مبل محمود

4. مبل استیل با پارچه­­هایی به رنگ تند

برای بهتر دیده شدن طرح و منبت­کاری­های بدنه مبلمان استیل، بهتر است پارچه­ی مبل رنگی­ تیره تر و یا روشن­تر از چوب مبلمان داشته باشد. در نمونه تصویر بالا، پارچه­ی مبل کلاسیک به رنگ قهوه­ای پررنگ است و در مقابل بدنه مبل رنگ طلایی ملایم و روشن دارد. این تضاد دلنشین باعث زیبایی بیشتر مبلمان شده است.

مبل محمود
مبلمان سلطنتی سفید و طلایی کلاسیک
مبل محمود

قیمت مدل­های ژورنالی مبل استیل

مبل استیل یا سلطنتی جزو مبلمان گرانتر نسبت به سبک­های دیگر هستند. هرچند این مسئله به عوامل مختلفی بستگی دارد. مواردی متعددی باعث تغییر قیمت در مبل استیل می­شود. برخی از عوامل موثر بر قیمت مبلمان استیل عبارتند از:

  • کیفیت و طرح پارچه­ی به کار رفته در مبلمان استیل
  • جنس و کیفیت چوب به کار رفته در ساخت بدنه مبل استیل
  • تعداد مبل­ها در ست مبلمان استیل
  • میزان طرح و نقش و منبت­کاری روی چوب مبل استیل

بیشتر بخوانید: قیمت مبل استیل در بازار مبل های سراسر کشور

 

مبل محمود
مبلمان سلطنتی سفید و طلایی کلاسیک
مبل محمود

مبل محمود
مدل جدید مبلمان لوکس نشیمن
مبل محمود

مدل­های ژورنالی مبل استیل را از کجا بخریم؟

حالا که می­دانیم چه نوع مبل استیلی را می­خواهیم تهیه کنیم، باید بدانیم از کجا مبل استیل بخریم. خرید مبلمان به چند طریق ممکن است، اینکه شما در بازار مبل بچرخید و انواع مبلمان استیل را ببینید و یا از طریق اینترنت و جستجو در سایت­ها و صفحات مجازی مدل­های ژورنالی مبل استیل را بررسی کنید . بهترین نوع آنها را انتخاب و پس از پرس و جو از جنس و قیمت آن را به صورت آنلاین سفارش دهید. 

فراموش نکنید که انتخاب فروشگاه و شرکت­های معتبر ساخت و عرضه مبلمان، نیمی از کار خرید مبل استیل است. گروه مبلمان محمود یکی از شرکت­های فعال در زمینه انواع مبلمان استیل است که بیش از سه دهه فعالیت محصولات متنوعی را ارائه می­دهد. برای دیدن نمونه کارهای بیشتر از این مجموعه به پروفایل گروه مبلمان محمود سر بزنید و برای سفارش انواع مبل استیل با کارشناسان در ارتباط باشید.

مطالب پیشنهادی مرتبط:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه