Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون اداری شرکت، پروژه‌ای مدرن و شیک در ولنجک

به قلم: تحریریه چیدانه

طراحی دکوراسیون اداری شرکت یکی از مهم‌ترین عوامل در ساخت برند شماست. علاوه بر آن طراحی داخلی دفتر کار اگر به صورت اصولی انجام شود؛ بازده پرسنل افزایش می‌یابد. همچنین کار کردن در یک فضای مدرن و مینیمال برای تمام اعضای شرکت انرژی بخش است. اگر دوست دارید شما هم یک دفتر زیبا به سبک مدرن و خاص داشته باشید؛ بهتر است با هم پروژه جدید گروه دکوراسیون داخلی آرامودیزاین را ببینیم؛ مهندسان این پروژه ایده‌های جالبی را برای دیزاین دکوراسیون اداری شرکت با ما در میان گذاشته‌اند. در ادامه ویدیویی از روند طراحی دکوراسیون اداری این پروژه را خواهید دید.

تابلو فرش ریحان

پروژه دکوراسیون اداری ولنجک، شرکتی به مساحت 120 متر مربع است که طراحی آن از جنس رفع چالش فضاها، بهینه سازی فضاها و تعریف مناسب پلان آن بود. 

طراحی ورودی در دکوراسیون اداری شرکت
طراحی ورودی در دکوراسیون اداری شرکت
طراحی ورودی در دکوراسیون اداری شرکت

طرحی ورودی دکوراسیون اداری شرکت

ورودی، قسمت ابتدایی هر مکانی است که در نگاه اول نظر همگان را جلب می‌کند پس، طراحی آن بسیار مهم است. یکی از چالش‌های طراحی در این دکوراسیون داخلی شرکت، وجود یک داکت بسیار بزرگی در ورودی آن بود. برای رفع این مشکل، طراحان آرامودیزاین یک تو رفتگی مناسب، همراه با نورپردازی جذاب ایجاد کردند تا هویت اصلی فضای ورودی را به آن بازگردانند.

مطالب مشابه: طراحی اتاق فکر، اتاقی برای خلق خلاقیت!

طراحی اتاق مدیریت در دکوراسیون شرکت
طراحی اتاق مدیریت در دکوراسیون شرکت
طراحی اتاق مدیریت در دکوراسیون شرکت

طراحی اتاق مدیریت در دکوراسیون شرکت

در این پروژه، اتاق مدیریت، در راس پلان شرکت پروژه اداری قرار گرفت به دلیل آنکه، مخاطب این فضا با طی کردن مسافتی کوتاه بتواند، وارد این محیط شود و سلسله مراتب فضایی را به بهترین شکل ممکن در این دکوراسیون اداری شرکت رعایت کنیم. این فضا به گونه‌ای لوکس و در عین حال اقتصادی باید طراحی می‌شد. به همین دلیل برای این پروژه، طراحان آرامودیزاین در طراحی این پروژه از ام دی اف‌هایی استفاده کردند ظاهرشان کاملا شبیه بافت سنگ است اما، قیمت آن‌ها بسیار اقتصادی است. این متریال، در نهایت یک فضای لوکس و شیک را به وجود آورده است که نقطه عطفی در این پروژه اداری است.

مطالب مشابه: دکوراسیون شرکت خصوصی، 7+1 اصلی که دکوراتورها به شما نمی‌‌گویند

میز و صندلی اتاق مدیریت شرکت اداری
گلدان در طراحی شرکت اداری
میز و صندلی اتاق شرکت اداری

اصول طراحی دکوراسیون اداری شرکت

در طراحی فضای شرکت باید علاوه بر زیبایی به راحتی پرسنل نیز توجه داشته باشید؛ به این ترتیب هم راندمان کار پرسنل‌تان افزایش می‌یابد؛ هم زیباترین دکوراسیون اداری شرکت را برای نمایش برند خود، خلق می‌کنید.

هنگامی طراحی داخلی شرکت خود را به افراد حرفه‌ای بسپارید از این مزایا بهره‌مند می‌شوید:

  • تقسیم فضا بر اساس کاربرد مورد نظر
  • برداشتن دیوارها و ایجاد دیوارهای جدید بسته به نقشه جدید
  • استفاده صحیح و کاربری از متراژ موجود براساس تعداد پرسنل هر دپارتمان
  • خرید مصالح درجه 1 از تامین کنندگان معتبر
  • پیشبرد منظم پروژه براساس زمان بندی
  • نظارت به کار پیمانکاران به صورت حرفه ای و کارآمد
طراحی اتاق مدیریت در دکوراسیون شرکت

انتخاب طراح برای دکوراسیون اداری شرکت

با تمام توضیحاتی که دادیم؛ برای انتخاب گروه معماری داخلی که بتوانند دکوراسیون اداری شرکت شما را درست مانند آنچه در ذهن دارید؛ عملی سازند؛ حتما باید با یک گروه باتجربه وارد قرارداد شوید. مثلا گروه معماری و دکوراسیون داخلی آرامودیزاین، به شما کمک می‎‌کنند، بسته به انتظاراتی که در روند رو به رشد کسب و کارتان دارید؛ فضای موجود شرکت‌تان به نحو احسنت طراحی شود؛ هیچ فضایی بلااستفاده نماند. همچنین پروژه قدم به قدم مطابق توافق طرفین پیش برود. برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن نمونه کارهای این گروه، سری به پرفایل آرامو دیزاین در چیدانه بزنید.

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه