Chidaneh.com placeholder image

توالت فرنگی های پیشرفته را از کجا باید بخریم؟

به قلم: یاسمین ثریا

از توالت فرنگی های پیشرفته، چیزی شنیده بودید؟ می‌دانید در ایران هم چنین تجهیزات لوکس و مدرنی برای سرویس بهداشتی به فروش می‌رسد. شرکت افراساز بزرگترین تامین کننده تجهیزات سرویس بهداشتی است؛ هر آنچه در راهنماهای چیدانه در خصوص دیزاین حمام، دستشویی و سرویس بهداشتی می‌بینید را می‌توانید از این فروشگاه معتبر تهیه کنید. مثلا در مورد توالت فرنگی نه تنها کیفیت محصولات بسیار بالاست؛ بلکه تنوع محصولات هم آن‌قدر هست که بتواند هر سلیقه‌‍ای را مجاب کند. در ادامه با ما باشید تا درباره پیش رفته ترین توالت فرنگی بازار ایران، اطلاعاتی به دست بیاوریم و اصلا بدانیم بهترین توالت فرنگی هوشمند چه ویژگی‌هایی دارد؟

سرویس بهداشتی و اکسسوری لوکس افراساز
مدل‌های جدید توالت فرنگی سرویس بهداشتی
سرویس بهداشتی و اکسسوری لوکس افراساز

تابلو فرش ریحان

توالت فرنگی های پیشرفته چه هستند؟

در زندگی مدرن و ماشینی امروز قرن 21 میلادی در تمام دنیا، تمام لوازم و وسایل تغییرات چشم‌گیری داشته‌اند؛ بیشتر این لوازم به سمت هوشمند شدن و کاربرد صحیح از تکنولوژی‌های جدید الکترونیکی سوق پیدا کرده‌اند. در خصوص توالت فرنگی هوشمند نیز، داستان از همین قرار است؛ دست نباید وارد مراحل استفاده شود؛ همه چیز هوشمند و الکترونیکی است.

مطلب پیشنهادی: ست سرویس بهداشتی لوکس، ساده اما عمری

توالت فرنگی های پیشرفته هوشمند

ویژگی‌های توالت فرنگی های پیشرفته و هوشمند

شاید از قدیم با بیده‌های حمام و دستشویی آشنا بوده باشید؛ در این تجهیزات سرویس بهداشتی، دست هیچ دخالتی نداشت و شستشوی بدن، به صورت مشخص و محاسبه‌شده، صورت می‌گرفت؛ انواع بیده‌های الکترونیکی نیز خیلی دقیق‌تر عمل می‌کردند. حالا افراساز ابهترین توالت فرنگی‌های پیشرفته هوشمند را وارد بازار کرده است. در این انواع توالت فرنگی خارجی، شستشو به صورت کاملا اتوماتیک، انجام می‌شود.

سرویس بهداشتی و اکسسوری لوکس افراساز
توالت فرنگی ایستاده
سرویس بهداشتی و اکسسوری لوکس افراساز

اهمیت توالت فرنگی هوشمند در بهداشت 

همیشه بهداشت فردی نقش مهمی در سلامت فردی و عمومی جامعه ایفا می‌کند. خصوصا در شرایط فعلی که بیماری کرونا، همچنان بر جامعه ما چیره است. هنگامی که فرد بخواهد از توالت فرنگی استفاده کند، ممکن است دست زدن، به شیرآلات، دکمه یا اهرم توات فرنگی، سبب آلودگی میکروبی شود. به این ترتیب اگر فرد بیمار باشد، بیماری خود را به نفر بعدی منتقل می‌کند. این نکته در مورد توالت فرنگی نصب شده در اماکن عمومی بسیار اهمیت بیشتری دارد؛ مثلا:

  • توالت فرنگی مراکز خرید
  • توالت فرنگی رستوران‌ها
  • توالت فرنگی سینماها
  • توالت فرنگی دانشگاه‌ها
  • توالت فرنگی ادارات و شرکت‌های خصوصی
  • توالت فرنگی ترمینال‌های هوایی و زمینی

بنابراین توصیه می‌کنیم، اگر مسئول خرید پروژه‌های چنین اماکن عمومی و بزرگی هستید؛ حتما برای خرید تجهیزات سرویس بهداشتی با کارشناسان افراساز تماس بگیرید.

قیمت توالت فرنگی پیشرفته و هوشمند

توالت فرنگی پیشرفته و هوشمند چطور کار می‌کند؟

از آنجا که در امر بهداشت، تمیزی دست‌ها خیلی مهم است؛ طراحان و تولید کنندگان بهترین توالت فرنگی های دنیا، همیشه سعی کرده‌اند، نقش دست را در مراحل استفاده از توالت فرنگی، حذف کنند. به این ترتیب توالت فرنگی های پیشرفته، بدون دخالت دست، باز می‌شوند و برای شستشو نیز، لازم نیست دست با بدن تماس داشته باشد.

مطلب پیشنهادی: بهترین رنگ برای طراحی سرویس بهداشتی چیست؟

توالت فرنگی مجهز به تکنولوژی پیشرفته

نحوه عملکرد توالت فرنگی پیشرفته 

 هنگامی که توالت فرنگی های پیشرفته را بخرید و در محل سرویس بهداشتی منزل یا اماکن عمومی نصب کنید؛ می‌بینید که:

  1. درب اتوماتیک: درب این توالت‌ها بدون دخالت دست، با کمک سنسورهای پیشرفته و هوشمند، به محض نزدیک شدن فرد، باز می‌شوند. این عملکرد خودکار یا اتوماتیک است.
  2. شستشوی اتوماتیک: سپس وقتی فرد روی توالت فرنگی هوشمند نشست؛ می‌تواند تنها با فشردن یک دکمه، شستشوی بدن را انجام دهد.
  3. سیفون اتوماتیک: هنگامی که فرد از روی توالت فرنگی های پیشرفته بلند می‌شود؛ درب توالت فرنگی به صورت خودکار، بسته می‌شود؛ سپس سیفون یا فلاش‌تانک خودبه خود شروع به کار کرده، عملیات تخلیه انجام می‌شود.

سرویس بهداشتی و اکسسوری لوکس افراساز
مدل‌های جدید توالت فرنگی سرویس بهداشتی
سرویس بهداشتی و اکسسوری لوکس افراساز

اجزای توالت فرنگی پیشرفته چیست؟

اگر مایلید بهترین توالت فرنگی را برای منزل مدرن یا لوکس خود تهیه کنید؛ بهتر است ابتدا اجزای انواع توالت فرنگی خارجی و هوشمند افراساز را بررسی کنید؛ امکانات بالای این توالت فرنگی‌ها، شما را مجاب به خرید این سبک توالت فرنگی جدید می‌کند.

سرویس بهداشتی و اکسسوری لوکس افراساز
مدل‌های جدید روشویی کابینت‌دار
سرویس بهداشتی و اکسسوری لوکس افراساز

بررسی امکانات توالت فرنگی پیشرفته هوشمند

  • نازل شستشو
  • ماساژور
  • ضد باکتری
  • درجه حرارت
  • شستشوی خودکار
  • صرفه جویی آب
  • دربهای آرام بند
  • دربهای اتوماتیک
  • خشک کن
توالت فرنگی پیشرفته هوشمند

نازل شستشوی توالت فرنگی پیشرفته 

این قسمت در بخش عقبی کاسه توالت فرنگی هوشمند است؛ هنگام شستشو حرکات نوسانی جلو و عقبی، قطرات حبابی آب پخش می‌شوند.

ماساژور توالت فرنگی هوشمند

برخی از انواع توالت فرنگی های پیشرفته دارای سیستم ماساژ هستند؛ وقتی فرد روی سطح توالت فرنگی هوشمند می‌نشیند؛ می‌تواند دکمه‌ای را بزند تا ماساژور شروع به کار کند.

توالت فرنگی پیشرفته هوشمند

سیستم آنتی باکتریال توالت فرنگی پیشرفته

در توالت فرنگی‌های TOTO سطح کاسه توالت‌ پوشیده از لعاب نانو است که هیچ‌گونه میکروب و آلودگی روی آن نمی‌ماند.

درجه حرارت سطح توالت فرنگی هوشمند

 هنگامی‌که در روزهای سرد زمستان روی سطح توالت فرنگی های هوشمند بنشینید؛ پوست احساس یخ کردن ندارد. زیرا روی نشیمنگاه توالت فرنگی هوشمند سنسورهای درجه حرارت تعبیه شده است؛ برای تابستان نیز این سنسورهای قابلیت ایجاد حس خنکی دارند.

سرویس بهداشتی و اکسسوری لوکس افراساز
مدل‌های جدید روشویی کابینت‌دار
سرویس بهداشتی و اکسسوری لوکس افراساز

شستشوی خودکار توالت فرنگی پیشرفته

برای خانم‌های خانه‌دار، آقایانی که کارهای خانه را هم انجام می‌دهند یا مستخدم‌های اماکن عمومی، تمیز کردن توالت فرنگی، کار سختی است. در توالت فرنگی‌های هوشمند جدید، سیستم شستشوی خودکار تعبیه شده است. این سیستم باکتری‌ها را از بین می‌برد. دیگر نیاز نیست نگران کثیف بودن توالت باشید. می‌توانید با خیال راحت روی آن بنشینید.

صرفه جویی در مصرف آب

تمامی توالت فرنگی های پیشرفته و  هوشمند افراساز، سیستم مجهزی دارند که در مصرف آب و برق صرفه‌جویی می‌کند.

توالت فرنگی پیشرفته هوشمند

دربهای آرام بند اتوماتیک 

هنگامی که درب توالت فرنگی هوشمند بخواهد بسته شود، به آرامی بدون ضربه روی سطح توالت فرنگی قرار می‌گیرد. بنابراین خطر شکستگی وجود ندارد.این درب‌های اتوماتیک سنسوری دارند که اگر حرکتی در اطراف توالت فرنگی پیشرفته صورت گرفت، به طور اتوماتیک باز می‌شوند.

خشک کن توالت فرنگی پیشرفته

یکی دیگر از ویژگیهای توالتهای فرنگی هوشمند ، جریان هوای گرم در داخل کاسه توالت می باشد که باعث می شود هم کاربر و هم کاسه توالت کاملا خشک و قابل استفاده مجدد گردد.

توالت فرنگی پیشرفته هوشمند

توالت فرنگی پیشرفته را از نزدیک بررسی کنید

از قدیم گفته‌اند، شنیدن کی بود مانند دیدن؛ اگر تمام توضیحات ما درباره توالت فرنگی هوشمند، شما را مجاب کرده که از مدل توالت فرنگی‌های جدید تهیه کنید؛ می‌توانید در شوروم افراساز، این ویژگی‌های تکنولوژیک و کاربردی را از نزدیک تست کنید. این قابلیت فقط در مجموعه افراساز وجود دارد؛ کارشناسان در فروشگاه انواع توالت فرنگی‌های هوشمند برند TOTO را برای شما توضیح می‌دهند. این برند دو نوع توالت فرنگی پیشرفته دارد:

  • NEOREST: تمام این انواع آخرین امکانات توالت فرنگی هوشمند را دارند.
  • RENESSE: این نوع شامل توالت فرنگی دیواری یا وال هنگ است.
توالت فرنگی پیشرفته هوشمند

قیمت توالت فرنگی پیشرفته چقدر است؟

حالا که با انواع توالت فرنگی‌ های پیشرفته و هوشمند آشنا شدیم؛ احتمالا دوست دارید قبل از خرید درباره حدود قیمت این توالت فرنگی های خارجی هم اطلاعات داشته باشید؛ بهتر است برای اطلاع دقیق از قیمت روز انواع مدل توالت فرنگی پیشرفته با کارشناسان افراساز تماس بگیرید. همچنین جدیدترین مدل‌های توالت فرنگی و تمامی تجهیزات سرویس بهداشتی را در اینستاگرام افراساز، دنبال کنید.

مطالب پیشنهادی:

یک آلبوم پر از عکس دستشویی شیک، حتما ببینید!

برای طراحی سرویس بهداشتی، به چه نکاتی توجه کنیم؟

قبل از بازسازی سرویس بهداشتی، حتما این نکات را بخوانید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه