Chidaneh.com placeholder image

عکس خانه درختی، فضایی خلوت و دنج برای استراحت

به قلم: تحریریه چیدانه

اگر در کودکی خانه درختی داشتید و لذت آن را تجربه کرده‌اید، می‌دانید که چه حس متفاوت و زیبایی دارد، زمانی که در بین درختان پنهان می‌شوید، کتاب می‌خوانید یا در دنیای مخفی خود برنامه‌ای برای ماجراجویی در طبیعت می‌چینید. اما این که شما دیگر کودک نیستید به این معنا نیست که نمی‌توانید از احساس بالا رفتن در درختان لذت ببرید. خانه‌های درختی برای بزرگسالان از کابین‌های تفریحی پیچیده گرفته تا کلبه‌های عجیب و غریب، همچنان جای جذاب و وسوسه انگیزی است. اگر به دنبال ایده‌های جالبی برای ساخت خانه درختی خود و فرزندان هستید، ما 25 عکس از موارد متنوع و شگفت‌انگیزی را جمع‌آوری کرده‌ایم که می‌توانید از آن‌ها الهام بگیرید.

خانه درختی چوبی بالای درخت
خانه درختی چوبی دو طبقه بالای درخت
خانه درختی چوبی بالای درخت
خانه درختی چوبی و داخل آن
خانه درختی در بین درختان جنگل

خانه درختی برای جشن‌های کوچک و خصوصی

یکی از کاربردهای جذاب خانه درختی، فضایی برای خلوت‌های دوستانه و گرفتن جشن تولد یا سالگرد است که نیاز به جایی خلوت و دنج دارید. برای این کار، کافی است با استفاده از وسایلی ریسه‌ها و پارچه‌های زیبا، فضای داخلی و نمای بیرونی خانه درختی را تزئین کنید. 

قالیشویی ادیب
خانه درختی چوبی بالای درخت
خانه درختی چوبی کوچک بالای درخت
خانه درختی چوبی بالای درخت

تعطیلات با خانه درختی

شاید دوست داشته باشید تعطیلات آخر هفته را در جایی خارج از خانه و در دل طبیعت بگذرانید. خانه‌های درختی، همتنطور که از اسم‌شان پیداست، در دل درختان هستند و برای گذراندن اوقات فراغت مخصوصا با کودکان بسیار مناسب هستند. اگر خارج از شهر و محل سکونت‌تان، باغ دارید حتما به فکر درست کردن خانه درختی در آن باشید. اگر هم ندارید نگران نباشید، با یک جستجوی ساده، می‌توانید مکان‌هایی که چنین فضایی دارند را در دل طبیعت پیدا کنید و برای تعطیلات رزرو کنید. حتما قبل از رفتن، عکس‌ها و مشخصات خانه یا کلبه درختی که می‌خواهید بروید را چک کنید.

فضای داخلی خانه درختی
خانه درختی چوبی بزرگ بالای درخت
فضای داخلی خانه درختی چوبی
فضای داخلی خانه درختی دنج
خانه درختی چوبی بالای درخت
تراس خانه درختی چوبی بالای درخت
خانه درختی چوبی بالای درخت
خانه درختی چوبی
عکس خانه درختی با نردبان
خانه درختی چوبی بالای درخت در برف
خانه درختی چوبی بالای درخت
خانه درختی چوبی بالای درخت با سایبان
خانه درختی چوبی بالای درخت در برف زمستان
خانه درختی بالای درخت با فرم خاص
خانه درختی  بالای درخت
خانه درختی
عکس دکوراسیون داخلی خانه درختی

اگر دوست دارید یک خانه درختی جذاب در باغ و فضای باز خود درست کنید، می‌توانید در بخش از ما کمک بگیرید در صفحه اصلی چیدانه، از متخصصین چیدانه در این زمینه کمک بگیرید و سفارش خود را در فرم پر کنید تا ثبت شود و چیدانه شما را در پیدا کردن درخواست یاری کند.

مطالب پیشنهادی: 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه