Chidaneh.com placeholder image

بهترین خانه مدرن جهان را در فضای سبز دلنشین ببینید!

به قلم: تحریریه چیدانه

سفر با معماری: بر هیچ کسی پوشیده نیست که طراحی مدرن و مینیمالیست در سال های اخیر فرمانروای فضای مجازی و اینترنت شده است. خانه هایی که تمام ویژگی مدرن بودن را دارند، از متریال گرفته تا رنگ، مبلمان و هر آنچه که باید در سبک مدرن رعایت شود در این طراحی ها دیده می شوند. باید به شما بگوییم که چیدانه می خواهد بهترین خانه مدرن جهان را برایتان معرفی کند. بدون لحظه ای شک با ما همراه باشید:

تابلو فرش ریحان

خانه هرتفوردشایر انگلستان بهترین خانه مدرن جهان شناخته شده است. چه احساسی نسبت به آن دارید؟ فکر می کنید چه ویژگی هایی باید آن را به این مرتبه رسانده باشد؟ قطعا برایتان جالب است بدانید که هم اکنون این خانه را برای فروش گذاشته اند.

شخص معماری که خانه اپرای سیدنی را طراحی کرده است، در سال 1962 خانه مدرن 6 اتاق خوابه را برای دوست خود Povl Ahm ساخته است. آقای Ahm رئیس شرکت مهندسی Arup بوده و 10 سال بعد از ساخته شدن بهترین خانه مدرن، یکی از معماران شرکت خانه او را توسعه داد. سپس بهترین خانه مدرن جهان مجددا بازسازی شده و برای بار آخر توسط گروه 800 توسعه و گسترش پیدا کرد.

ویژگی هایی در بهترین خانه مدرن جهان وجود دارد که باعث می شود مشتری های زیادی به آن جلب شوند: مساحت بهترین خانه مدرن جهان 4500 فوت مربع است. یکی دیگر از خصوصیات این خانه این است که فضای بیرون را وارد فضای داخلی خانه می کند به این صورت که فرش کف و کاشی کاری در طراحی داخلی خانه را به فضای بیرون گسترش داده و به بیرون کشانده است.

لوکس ترین خانه های جهان هم جذابیت خود را دارند!

پنجره های خانه از سطح زمین تا سقف ادامه دارد و همین مورد باعث می شود نور طبیعی به خوبی وارد فضای داخلی شود. طراحی محوطه زیبای خانه با این پنجره های سرتاسری به داخل دید داشته و باغچه و حیاط را به نمایش می گذارد.

خانه یک طبقه و کشیده مدرن جهان گنجینه ای از اواسط قرن است و پلان بازی را نمایش می دهد. به جرات می توان گفت زندگی کردن در این خانه جذابیت زیادی دارد. انتخاب متریال در بهترین خانه مدرن جهان به گونه ای است که تنوع زیادی در آن دیده می شود و می توان گفت تقریبا همه متریال اصلی وجود دارد: آجر رنگ پریده، چوب درخت ساج، مس و کاشی های سفید سوئدی. این موارد در معماری خاص بهترین خانه مدرن جهان به چشم می خورد.

تیرهای بتنی پیش ساخته و پنل های چوبی در سقف بهترین خانه مدرن جهان استفاده شده است.

زشت ترین ساختمان های دنیا پیشنهادی از طرف ما برای شماست!

آجر رنگ پریده بیشترین نقش و اثر را در طراحی داخلی و خارجی خانه ایفا می کند و آنچه بیش از همه دیده می شود همین آجرها است. در تمام قسمت های خانه مانند آشپزخانه، اتاق خواب، نشیمن و غیره هم آجر به عنوان دیوارپوش کار شده است. متریالی مانند آجر حس بسیار خوبی به فضا می دهد. بتن که نشانی از مدرنیته است، هیچ تناقضی با متریال طبیعی چوب ندارد و دکوراسیون داخلی خانه در جوار این متریال به زیبایی انجام شده است.

شاید برایتان جالب باشد بدانید چگونه می توان مس را در طراحی داخلی و معماری بهترین خانه مدرن جهان پیدا کرد. باید بگوییم متریال مس را می توانید در لبه خطوط سقف ببینید.

چوب درخت ساج در قاب و چارچوب پنجره های تمام و کامل زمین تا سقف فضاهای نشیمن به کار برده شده است. کاشی های سفید سوئدی و موکت در کفپوش خانه مدرن جهان، تحول نامحسوس و همواری را به ترسیم کشیده است. رنگ روشن و سفید رنگ کفپوش نشانی از سبک مدرن را با خود به همراه دارد.

در طراحی دکوراسیون داخلی خانه از وسایل و مبلمانی استفاده شده است که با فضا و طراحی معماری خانه هماهنگ هستند. این وسایل هم به سبک مدرن و با کمترین تزیینات به کار برده شده اند و رنگ های ملایم و رنگ خنثی در اغلب لوازم و اثاثیه منزل به چشم می خورد.

در کشورهای مختلف زندگی متفاوت است، 10 سبک دکوراسیون در 10 کشور دنیا را مطالعه کنید!

در بهترین خانه مدرن جهان امکانات مدرن و ویژه ای مانند کتابخانه، سونا، تجهیزات ورزشی اسکیت بورد و خانه درختی هم وجود دارد. آیا با همه این ویژگی ها و توصیفات شما هم فکر می کنید که این خانه بهترین خانه مدرن جهان است؟

اگر می خواهید از دیگر جاذبه های معماری ایران و جهان مطلع شوید، به بخش سفر با معماری وبسایت چیدانه سری بزنید.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه