Chidaneh.com placeholder image

سرویس خواب چوب و پارچه، همون چیزی که می خوای!

به قلم: سمانه زارعی

سرویس خواب یکی از وسایل مهم خانه است، به ویژه برای افرادی که به کیفیت خوابشان حساس هستند این مسئله اهمیت بیشتری دارد. سرویس خواب علاوه بر ظاهر زیبا و دلنشین، باید استاندار باشد و با دکوراسیون اتاق خواب هم خوانی داشته باشد. سرویس خواب چوب و پارچه یکی از انواع سرویس خواب است که می­ توانید در بازار ببینید. در این مطلب از چیدانه، با شرکت آقای چوب همراه هستیم تا راجع به سرویس خواب چوب و پارچه صحبت کنیم. این مطلب را از دست ندهید.

 

سرویس خواب بالسا

آقای چوب
شیک‌ترین مدل‌های تخت و سرویس چوب دونفره
آقای چوب

آقای چوب
سرویس خواب چوبی اتاق خواب مدرن
آقای چوب

سرویس خواب چوب و پارچه

چوب و پارچه دو متریال مهم در اغلب وسایل خانه هستند که در کنار هم زیبایی خاصی به دکوراسیون می ­بخشند. سرویس خواب چوب و پارچه انتخاب اغلب افراد برای اتاق خواب است. در ظاهر این نوع سرویس خواب به ویژه در تختخواب هم چوب دیده می­ شود و هم بخش­ هایی از آن پارچه ­ای است. 

 

آقای چوب
سرویس خواب چوبی اتاق خواب مدرن
آقای چوب

آقای چوب
سرویس خواب چوبی اتاق خواب مدرن
آقای چوب

سرویس خواب چوب و پارچه؛ کلاسیک یا مدرن؟

اگر به دنبال خرید سرویس خواب برای جهیزیه هستید باید از ابتدا تصمیم بگیرید که می­ خواهید سبک دکوراسیون منزلتان مدرن باشد یا کلاسیک! حالا وقتی نوبت خرید سرویس خواب می­رسد نصف راه را رفته ­اید چون می ­دانید دنبال چه سبکی هستید. ولی اگر می ­خواهید سرویس خواب جدیدی بخرید و قبلی را عوض کنید باید به وسایل و رنگ اتاق خواب دقت کنید و تا یک سرویس خواب چوب و پارچه متناسب با فضای اتاق خواب تهیه کنید. فراموش نکنید که سرویس خواب کلاسیک اغلب برای اتاق خواب­ های بزرگ مناسب هستند. ولی برای اتاق خواب نسبتا کوچک می­ توانید سرویس خواب مدرن و جمع و جور تهیه کنید.

 

آقای چوب
سرویس خواب چوبی اتاق خواب مدرن
آقای چوب

سرویس خواب چوب و پارچه، به جزئیات دقت کنید!

در سرویس خواب چوب و پارچه، بخش ­هایی از تختخواب مانند قسمت تاج تخت از جنس پارچه است و قسمت زیرین و پایه ­های تختخواب چوبی است. اگر به تختخواب تمام پارچه علاقه­ مند هستید می­ توانید تخت پارچه ­ای و یا صندلی و پاف با پوشش پارچه­ ای انتخاب کنید و وسایل دیگر سرویس چوبی باشند. 

 

آقای چوب
شیک‌ترین مدل‌های تخت و سرویس چوب دونفره
آقای چوب

سرویس خواب چوب و پارچه، در دکوراسیون رنگ روشن!

اگر اتاق خوابی با رنگ غالب روشن و یا خنثی دارید، یک سرویس خواب چوب و پارچه ساده که تم رنگی کرم، قهوه ­ای کم رنگ و یا آبی کمرنگ داشته باشد می ­تواند اتاق را بزرگتر جلوه دهد. برای اتاقی که دیوارهای سفید و یا کرم رنگ دارد سرویس خواب سفید انتخاب اشتباهی است و دکوراسیون را یکنواخت و بی روح می­ کند. اگر به سرویس خواب سفید علاقه ­مند هستید بهتر است بخش­ هایی از اتاق خواب رنگ داشته باشد.

 

آقای چوب
شیک‌ترین مدل‌های تخت و سرویس چوب دونفره
آقای چوب

اتاق خواب لوکس با سرویس خواب چوب و پارچه

وجود برخی از عناصر و متریال باعث لوکس شدن اتاق خواب می­ شود. سرویس خواب چوب و پارچه برای هر نوع سبک دکوراسیون مدرن و یا کلاسیک می ­تواند انتخاب خوبی باشد، فقط باید در انتخاب رنگ چوب و طرح پارچه کمی زیرک باشید. رنگ چوب قهوه ای سرویس خواب با پارچه­ ی تیره برای اتاق خواب لوکس مناسب است.

 

آقای چوب
سرویس خواب چوبی اتاق خواب مدرن
آقای چوب

سرویس خواب چوب و پارچه، سبک مینیمال را می­ پسندید؟

انواع سرویس چوب با طرح مدرن، مینیمال و ساده جزوی از کارهای شرکت آقای چوب است که انتخاب را برای افرادی که سبک­ های ساده و مینیمال را می ­پسندند راحت کرده است. سرویس خواب با چوب قهوه­ ای رنگ حسی از گرما و صمیمیت را به اتاق خواب می ­آورد. همچنین برای داشتن یک جهیزیه ساده و خاص برای نوعروس­ ها خرید سرویس خواب چوب و پارچه به رنگ سفید می­تواند حس بسیار خوبی داشته باشد.

 

آقای چوب
سرویس خواب چوبی اتاق خواب مدرن
آقای چوب

نکته­ های مهم در انتخاب سرویس خواب چوب و پارچه

در خرید سرویس خواب باید به همه نیازهای خود توجه کنید تا یک خرید عالی داشته باشید. در ادامه همه نکته­ هایی که لازم است قبل از انتخاب نهایی سرویس خواب بدانید آمده است.

ابعاد استاندارد: برای انتخاب سرویس خواب به ابعاد و اندازه اتاق خواب و همچنین استاندارد بودن اجزای مختلف سرویس خواب توجه کنید. ابعاد تخت استاندارد با توجه به یک نفره و دو نفره بودن آن متفاوت است.

اجزای سرویس خواب: سرویس خواب از وسایل مختلفی مانند تخت، کمد، دراور، آینه، پاف یا صندلی، میز پاتختی تشکیل شده است. اگر به همه این وسایل احتیاج ندارید می توانید برخی از آنها را حذف کنید. با این کار هزینه خرید سرویس خواب هم کمتر خواهد شد.

سبک و مدل سرویس خواب: با توجه به رنگ و سبک دکوراسیون اتاق، متناسب ­ترین سرویس خواب را انتخاب کنید. برخی از انواع سرویس خواب چوب و پارچه می­ توانند برای هر دو نوع سبک مدرن و کلاسیک مناسب باشد.

جنس پارچه و چوب سرویس خواب: نوع پارچه و چوبی که در ساخت سرویس خواب به کار می­رود، کیفیت و ماندگاری آن را تعیین می­ کند. با تغییر نوع چوب و پارچه قیمت سرویس خواب متفاوت خواهد بود.

قیمت: با توجه به میزان بودجه ­ای که دارید بهترین سرویس خواب را انتخاب کنید. اگر به دنبال خرید سرویس خوابی هستید که تا سال ­ها برایتان سالم بماند، بهتر است سراغ کارهای ارزان قیمت و با کیفیت پایین نروید. گاهی با هزینه­ ی بالایی که می ­پردازید محصولی با کیفیت تهیه می­ کنید که در دراز مدت می­ تواند نوعی سرمایه گذاری باشد.

گارانتی محصول: برخی از شرکت­ ها معتبر با اطمینانی که به محصولات خود دارند محصولاتی با ضمانت ارائه می­ دهند. وجود گارانتی خیال شما را از کیفیت سرویس خواب راحت می ­کند.

 

آقای چوب
سرویس خواب چوبی اتاق خواب مدرن
آقای چوب

کلام آخر:

برای انتخاب و سفارش انواع سرویس خواب به همه نکته ­های بیان شده در مطلب توجه کنید. قبل از خرید چندین فروشگاه یا شرکت معتبر در این زمینه را پیدا کنید و با بررسی شرایط فروش بهترین نوع سرویس خواب را انتخاب کنید. 

گروه تولیدی آقای چوب با بهره ­گیری از دستگاه ­های روز صنعت چوب و به کارگیری پرسنل مجرب و با بهترین متریال، در کنار ذوق و ایده سال­هاست در زمینه تولیدات چوبی فعالیت می ­کند. برای دیدن نمونه کارهای بیشتری از این گروه به پروفایل شرکت آقای چوب سر بزنید و برای سفارش سرویس خواب با کارشناسان آنها در تماس باشید.

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه