Chidaneh.com placeholder image

قیمت سرویس خواب چوبی چنده؟

به قلم: مژگان احمدی

 

متاسفانه در اوضاع نابسامان اقتصادی این روزها، حرف زدن از قیمت یک محصول تقریبا غیر ممکن شده! چرا؟ چون قیمت‌ها ممکن است روز به روز تغییر کنند. با این وجود ما در این مقاله از چیدانه با کارشناسان در مجموعه ساج‌آسا همراه شدیم تا درباره طرح جدید این مجموعه و قیمت سرویس خواب چوبی در این طرح حرف بزنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

چوب و هنر

ساج آسا
خرید سرویس‌خواب دونفره چوبی اتاق‌خواب
ساج آسا

چه عواملی بر روی قیمت سرویس خواب چوبی تاثیر دارند؟

کارشناسان در شرکت آسیا گستر ساج آسا عوامل زیر را از جمله مهم‌ترین عوامل تایرگذار بر قیمت سرویس خواب چوبی می‌دانند:

  1. جنس بدنه سرویس خواب چیست؟ سرویس خواب های تمام چوب از سرویس خواب های تمام ام‌دی‌اف گران‌تر هستند. اگر بدنه سرویس خواب چوب طبیعی است از چه نوع چوبی ساخته شده؟ اگر ام‌دی‌اف است با چه روکشی ساخته شده؟ روکش چوب؟ هایگلاس، ملامینه؟ کدام؟ هر یک از این‌ها تاثیر زیادی بر قیمت سرویس خواب چوبی دارند
  2. علاوه بر جنس بدنه، نحوه اتصال قطعات سرویس خواب به یکدیگر بسیار اهمیت دارد. هرچقدر از متریال‌ها و تجهیزات مرغو‌ب‌تری برای این منظور استفاده شده باشد، سرویس خواب مورد نظر گران‌ترخواهد بود
  3. عامل تاثیرگذار بعدی بر قیمت سرویس خواب چوبی سبک طراحی آن است. سرویس خواب‌های کلاسیک که دارای منبت‌کاری‌های دستی یا حکاکی‌های سی‌ان‌سی شده هستند اغلب نسبت به سرویس خواب‌های مدرن و مینیمال گران‌ترند
  4. متریال‌های دیگری نظیر پارچه و فلز و همچنین رشته‌های نوری که گاهی به صورت تلفیقی در طراحی سرویس خواب های چوبی به کار برده می‌شوند نیز بر روی قیمت آن‌ها تاثیر دارند
  5. ابعاد و سایز سرویس خواب نیز بر روی قیمت آن تاثیر دارد. به بیانی دیگر هر چقدر در طراحی یک سرویس خواب از چوب بیشتری استفاده شده باشد گران‌تر است

 

نکته مهمی که باید یادآور شویم این است که هر اندازه سرویس خواب‌ها گران‌تر باشند لزوما انتخاب بهترین برای شما نیسند. به عنوان مثال اگر سبک دکوراسیون داخلی اتاق خواب‌تان مدرن و مینیمال است، باید به سراغ سرویس خواب های مدرن بروید. این سرویس خواب‌ها با طراحی ساده‌تر در عین داشتن زیبایی و جدید بودن، جز سرویس خواب های ارزان و شیک محسوب می‌شوند.

ساج آسا
خرید سرویس‌خواب دونفره چوبی اتاق‌خواب
ساج آسا

قیمت سرویس خواب چوبی: طرح جدید ساج‌آسا

مجموعه ساج آسا در یک طرح جدید، سرویس خواب های خود را به سه بخش جداگانه قیمتی (اقتصادی، متوسط و لاکچری) تقسیم کرده است. در ادامه می‌توانید محصولات منتخب هر بخش را ببینید.

سرویس خواب چوبی ارزان
سرویس خواب چوبی ارزان قیمت

1- سرویس خواب های اقتصادی

قیمت سرویس خواب های چوبی که در این بخش قرار می‌گرند مقرون‌به‌صرفه هستند. بنابراین اگر به دنبال سرویس خواب چوبی ارزان قیمت هستید، بهتر است تخت خواب خود را از مدل‌های این مجموعه انتخاب کنید.

سرویس خواب قیمت متوسط
سرویس خواب چوبی قیمت مناسب
سرویس خواب های چوبی قیمت مناسب

2- سرویس خواب های متوسط

اگر به دنبال سرویس خواب چوبی قیمت مناسب هستید، مدل‌های موجود در این بخش نیز احتمالا برای شما مناسب خواهند بود.

سریس خواب چوبی شیک
سریس خواب چوبی سلطنتی

3- سرویس خواب های شیک

مدل‌های موجود در این بخش بیشتر برای آن‌هایی مناسب است که به دنبال سریس خواب چوبی سلطنتی و کلاسیک هستند. سرویس خواب های موجود در این بخش شامل مدل‌های لوکس، لاکچری و گران قیمت است.

 

اجرای این طرح -دسته‌بندی سرویس‌های خواب بر اساس رنج قیمت- باعث می‌شود که مشتری با توجه به سقف بودجه مورد نظر و علاقه‌مندی‌اش به محصولات منتخب هر بخش، عملا زودتر و راحت‌تر مدل مناسب خود را پیدا و خریداری کند.

بیشتر بخوانید: سرویس خواب شیک و ساده، سفید یا چوبی؟

ساج آسا
خرید سرویس‌خواب دونفره چوبی اتاق‌خواب
ساج آسا

سرویس خواب چوبی گارانتی دار بخرید

کارشناسان در مجموعه ساج‌آسا تاکید دارند که مشتری‌ها باید به دنبال محصولاتی باشند که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. گارانتی به معنی کیفیت و تضمین کیفیت است.

آن‌ها می‌گویند که کلیه محصولات در ساج آسا به مدت 3 سال گارانتی طلایی و 7 سال وارانتی دارند. 

تمامی محصولات این شرکت از متریال و مواد اولیه ی با کیفیت تولید می‌شوند که بیشتر شامل متریال‌های ایتالیایی و ترک است.

نکته قابل توجه دیگر در مورد سرویس خواب های این مجموعه یونیک بودن کارهاست. چرا؟ چون تک تک سرویس خواب‌ها در این مجموعه دارای گواهی ثبت هستند و امکان کپی‌برداری از مدل آن‌ها در بازار وجود ندارد.

این شرکت همچنین لوح‌های زرین و طلایی برترین تولید کننده کالای صادراتی را دریافت کرده است. و این به معنی طراحی لوکس، زیبا و با کیفیت در عرصه بین المللی می‌باشد. 

ساج آسا
خرید سرویس‌خواب دونفره چوبی اتاق‌خواب
ساج آسا

برخی از افتخارات شرکت ساج آسا: 

  • ثبت مالکیت معنوی ثبت برای کلیه محصولات شرکت سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ISO 9001 از IMQ ایتالیا
  • لوح زرین بهترین تولید کننده کالاهای صادراتی
  • تندیس طلایی بهترین تولید کننده کالاهای صادراتی
  • لوح تقدیر از سران اجلاس رضایتمندی مشتری از انجمن علمی استاندارد ایران در 1395
  • لوح سیمین بهترین تولید کننده سرویس خواب در سال‌های 1393 و 1394
  • لوح زرین بهترین تولید کننده در سال 1395 واحد نمونه صنعتی و کارآفرین نمونه سال‌های 1393 و 1394
  • دریافت نشان و لوح جهادگر برتر در اقتصاد مقاومتی در سال 1394
  • دریافت لوح زرین کنگره بزرگان کیفیت در سال 1393
  • دریافت نشان زرین استقامت در سال 1395
  • دریافت نشان ملی نوآوری و تنوع محصول در سال 1395
  • دریافت نشان استاندارد ملی برای کلیه محصولات
  • برترین شرکت فعال نمایشگاه بین المللی و دریافت لوح زرین در سال‌های 1393، 1394 و 1395
  • برترین شرکت فعال در همایش کارآفرینان برتر صنعت ساختمان

ساج آسا
خرید سرویس‌خواب دونفره چوبی اتاق‌خواب
ساج آسا

حرف آخر:

اگر تصمیم به خرید سرویس خواب چوبی دارید، حتما از سرویس‌خواب‌های مجموعه ساج آسا دیدن کنید. با توجه به طرح جدید این شرکت و دسته بندی محصولات بر اساس رنج قیمت سرویس خواب چوبی، احتمالا خیلی راحت می‌توانید مدل مورد نظرتان را پیدا ‌کنید. برای اطلاعت بیشتر درباره قیمت‌ها و مدل‌ها می‌توانید از طریق لینک زیر با کارشناسان در این مجموعه ارتباط بگیرید.

برروی این لینک کلیلک کنید تا به پروفایل ساح آسا در چیدانه هدایت شوید (اطلاعات تماس، راه‌های ارتباطی و نمونه کارهای بیشتر در پروفایل موجود است)

مطالب پیشنهادی مرتبط:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه