Chidaneh.com placeholder image

محصولات اصل لایکو را از کجا تهیه کنیم؟

به قلم: سمانه زارعی

این روزها که زندگی در شهرهای بزرگ، همراه با تنش و خستگی شده است، چند ساعت خواب راحت نعمت بزرگی است. یکی از شرایط برای خواب به دور از تنش و آرام، استفاده از کالای خواب با کیفیت و راحت است.  حالا سوال اصلی این است که محصولات باکیفیت و اصل را از کجا باید بخریم؟ محصولات لایکو یکی از تولیدکننده ­های محصولات خواب، سرویس نوازد و یا آشپزخانه هستند که اغلب ما اسم آن را شنیده­ ایم. در این مطلب با شما هستیم تا در مورد اینکه؛ محصولات اصل لایکو را از کجا تهیه کنیم؟ صحبت کنیم. 

 

سرویس خواب بالسا

کالای خواب، حمام و آشپزخانه
روتختی رنگی طرح جدید
کالای خواب، حمام و آشپزخانه

محصولات اصل لایکو، شامل چه چیزهایی است؟

گروه لایکو یکی از قدیمی­ ترین تولیدکننده­ های محصولات خواب است که با کمی جستجو به دنبال محصولات با کیفیت، با این برند مواجه خواهید شد. تولیدات لایکو شامل محصولات مختلفی مانند: لحاف، ملحفه، بالش، روتختی ، انواع تشک فنری، مهمان و سفری، سرویس نوزاد، حوله و منسوجات آشپزخانه است.

 

کالای خواب، حمام و آشپزخانه
مدل‌های روتختی 2نفره اسپرت
کالای خواب، حمام و آشپزخانه

محصولات اصل لایکو، از کجا بخریم؟

این روزها که رقابت در جذب مشتری زیاد شده است، استفاده از اسم برندهای معتبر برای محصولات فیک و بی کیفیت زیاد دیده می­ شود. برای اینکه بتوانید محصولات اصل لایکو را تهیه کنید باید به شعب نمایندگی­ های معتبر شرکت لایکو سر بزنید. ممکن است در فروشگاه­ های مختلف محصولاتی را با نام لایکو را به شما معرفی کنند ولی بهتر است برای یک خرید مطمئن با نمایندگی ­های لایکو در شهر خودتان در ارتباط باشید.

 

کالای خواب، حمام و آشپزخانه
خرید پتو از تولید کننده
کالای خواب، حمام و آشپزخانه

کالای خواب، حمام و آشپزخانه
روتختی رنگی طرح جدید
کالای خواب، حمام و آشپزخانه

محصولات اصل لایکو، چگونه انتخاب کنیم؟

برای خرید انواع کالای خواب مانندک تشک، لحاف، بالش، روبالشی، متکا و.. باید نکته ­های مختلفی را مد نظر قرار دهید. برای اینکه انتخابی درست داشته باشیم، نکته­ های زیر را مد نظر قرار دهید:

  • جنس پارچه: مهم ­ترین مسئله جنس پارچه به کار رفته در محصولات است. علاوه بر ظاهر و زیبایی پارچه، به جنس و کیفیت آن توجه کنید تا طول عمر بالایی داشته باشد. پارچه ­های کالای خواب در ارتباط با پوست بدن هستند در نتیجه کیفیت و لطافت پارچه آن اهمیت زیادی دارد. پارچه محصولات کالای خواب می ­تواند از جنس ­های پنبه، ابریشم، پلی­استر، فلانل، کتان و… باشد.
  • ابعاد استاندارد: محصولات با کیفیت؛ ابعاد و اندازه­ای استاندارد دارند. با توجه به اینکه محصول خواب مربوط به چه سنی است (نوزادی، نوجوانی و بزرگسالی) باید ابعاد استانداردی داشته باشد.
  • جنس الیاف:  در خرید برخی از محصولات خواب مانند: لحاف، بالش، روتختی و یا کوسن که دارای الیاف هستند، به جنس الیاف توجه کنید. کیفیت جنس الیاف  باعث طول عمر بالای کالای خواب شما خواهد شد.
  • زیبایی ظاهر: ظاهر محصولات خواب احتمالا جزو اولین ویژگی­هایی است که مشتری­ ها به آن توجه می­کنند. با توجه به سلیقه خریدار و همچنین تناسب طرح و نقش آن با سن فرد مصرف کننده می ­توانید زیباترین محصول خواب را خریداری کنید.

 

کالای خواب، حمام و آشپزخانه
انواع مدل بالش و تشک‌های باکیفیت
کالای خواب، حمام و آشپزخانه

محصولات اصل لایکو چه ویژگی­ هایی دارند؟

محصولات اصل لایکو دارای ویژگی­ هایی هستند که باعث جلب نظر مشتری می­شوند. برخی از این ویژگی­ ها عبارتند از:

  • تهیه شده از پارچه­ های با کیفیت بالا
  • وجود تنوع در طرح و رنگ محصولات
  • وجود نمایندگی و شعب فروش در اغلب شهرهای کشور
  • تنوع در انواع محصولات؛ از کالای خواب تا منسوجات آشپزخانه
  • توجه به نیازها و سلیقه مشتری
  • تهیه شده از الیاف طبیعی و ضدآلرژی

 

کالای خواب، حمام و آشپزخانه
انواع تشک طبی فنری
کالای خواب، حمام و آشپزخانه

قیمت محصولات اصل لایکو

قیمت هر نوع محصولی به ویژگی­ های آن بستگی دارد. علاوه بر آن برخی از برندها با توجه به کیفیت بالای محصولات قیمت ­های بالاتری دارند. فراموش نکنید که با توجه به قیمت بالای مواد اولیه با کیفیت، قیمت پایین محصولات خواب، می­ تواند نشانه ­ای از کیفیت پایین آن باشد. به طور کلی با بررسی قیمت انواع برندها و کیفیت آنها، بهترین­ ها را انتخاب کنید.

قیمت محصولات اصل لایکو به عواملی مانند: جنس و نوع پارچه، ابعاد و اندازه محصول، جنس الیاف داخل بالش و یا لحاف بستگی دارد.

 

کالای خواب، حمام و آشپزخانه
انواع تشک مهمان یک‌نفره
کالای خواب، حمام و آشپزخانه

محصولات اصل لایکو، خارجی بهتر نیست؟

ممکن است با وجود اینکه از ویژگی­ ها و مزایای محصولات لایکو آشنا شده اید؛ برایتان سوال باشد که خرید محصولات لایکو بهتر است یا محصولات خارجی مشابه؟ محصولات اصل لایکو در مقایسه با دیگر کالاهای خواب داخلی و یا فیکی که قیمت مشابه دارند؛ دارای استاندارد بهداشتی هستند. و همچنین در مقایسه با محصولات خارجی که استانداردهای لازم را دارند کیفیت مشابه دارند؛ با این تفاوت که قیمت کمتر و به صرفه ­تری دارند. در نتیجه با این مقایسه متوجه می­ شویم که محصولات اصل لایکو محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند.

 

کالای خواب، حمام و آشپزخانه
انواع مدل بالش و تشک‌های باکیفیت
کالای خواب، حمام و آشپزخانه

کلام آخر:

لایکو یکی از برندهای معتبر در انواع محصولات خواب و منسوجات است. با توجه به اینکه بسیاری از فروشگاه ­ها از برند لایکو جهت جلب نظر مشتری استفاده می­ کنند، بهتر است از نمایندگی­های معتبر لایکو خرید خود را انجام دهید. لایکو در بسیاری از شهرها شعب نمایندگی دارد. برای ارتباط با کارشناسان و دریافت اطلاعات نمایندگی ­های لایکو به پروفایل کالای خواب لایکو سر بزنید و با کارشناسان در ارتباط باشید.

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه