Chidaneh.com placeholder image

خرید اینترنتی لوازم خانگی؛ فروش محصولات خاص با سه نسل تجربه

به قلم: مژگان احمدی

این روزها خرید آنلاین بسیار پرطرفدار و کسب و کارهای اینترنتی خیلی پررونق است. دیگر دوره چرخیدن در شهر شلوغ و گشتن فروشگاه‌های متعدد برای پیدا کردن یک کالا گذشته است و امروز با موبایل توی دستتان می‌توانید حتی اجناس کمیاب را با قیمت مناسب‌تری پیدا کنید. خرید اینترنتی لوازم خانگی راهی بسیار کاربردی است، بالاخص در دوره‌ای که بیماری کرونا بسیاری از مغازه‌داران را خانه‌نشین کرده و گشتن در سطح شهر برای سلامت خریداران ریسک بزرگی به حساب می‌آید. امروز و در این مقاله فروشگاه آنلاینی را به شما معرفی می‌کنیم که در کمترین زمان، خوش‌جنس‌ترین کالاها را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه فرزاد، فروشگاهی با سابقه 100 ساله است که سه نسل، دست به دست چرخیده و در طول زمان و با توجه به تقاضای روز مشتریان، متناوبا اجناس خود را به‌روز کرده و امروز تبدیل به فروشگاهی آنلاین شده که مهمترین هدف آن تمرکز بر کیفیت کالا و جلب رضایت مشتری است. در ادامه با ما همراه باشید تا درمورد مزایای خرید اینترنتی مفصلا صحبت کنیم.

لوازم خانه و آشپزخانه فرزاد
ظروف سنگی پایه دار
لوازم خانه و آشپزخانه فرزاد

سرویس خواب بالسا

مزایای خرید اینترنتی لوازم خانگی

کسب و کارهای اینترنتی جای خود را در بین مردم حسابی باز کرده‌اند. شاید امروز راه‌اندازی یک درگاه اینترنتی برای فروش محصولات بسیار پردرآمدتر از داشتن یک مغازه حتی در بخش شلوغ و پرتردد شهر باشد. دلیل این استقبال گسترده مردم از خرید آنلاین چیست؟

زمان بخرید!

به‌جای این که ساعت‌های طولانی مشغول گشت و گذار باشید و بین اقیانوسی از اجناس سردرگم شوید، فقط با چند کلیک ساده می‌توانید کالای دلخواه خودتان را پیدا کنید، اینطوری گرفتار ترافیک و آلودگی و کلافگی ناشی از آن هم نمی‌شوید. این روزها زمان خیلی باارزش است و بهتر است تایم اضافی خود را صرف کارهای مفید دیگری کنید و از برنامه روزانه خود جلو بیفتید.

سوخت خودرو را هدر ندهید!

با خرید اینترنتی لوازم خانگی می‌توانید خودروی خود را در پارکینگ نگه دارید و با موبایل خود به فروشگاه‌های مختلف سر بزنید. اینطوری سوخت خودرو را صرف فروشگاه‌گردی نکرده‌اید و از منزل هم خارج نشده‌اید. 

به‌راحتی مقایسه کنید

در خرید اینترنتی لوازم خانگی دستتان باز است. زمانی که می‌خواهید جنس موردنظرتان را از جایی بخرید که تنوع زیادی در آن وجود داشته باشد چه می‌کنید؟ آفرین! به بورس لوازم خانگی می‌روید. جایی که مغازه‌های متعددی در کنار هم قرار داشته باشند و بتوانید خیلی راحت قیمت‌ها، جنس‌ها، برندها، رنگ‌ها و مدل‌های مختلف را با هم قیاس کنید تا در نهایت بهترین و کامل‌ترین خرید را داشته باشید. اما مزیت مهم خرید آنلاین این است که گزینه‌های مختلف را جلوی چشمتان می‌چینید و با سبک سنگین کردن و سنجیدن بودجه خود، مناسب‌ترین کالا را سفارش می‌دهید.

نامحدود بودن زمانی

اگر شاغل باشید احتمالا تمام روز سرکار هستید و تنها زمانی که برای خرید دارید روزهای تعطیل و شب‌هاست، اما در آن زمان مغازه‌ها باز نیستند و ممکن است به مشکل بخورید. حتی اگر خانه‌دار باشید هم شاید ترجیح بدهید زمانی به خرید اقدام کنید که تایم خلوتی باشد و معطل نشوید. این تنظیم کردن برنامه‌های روزانه با زمان خرید، کاری فرساینده و ناراحت‌کننده است. اما در خرید اینترنتی لوازم خانگی دیگر نگران زمان نخواهید بود و در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید سایت موردنظر خود را باز کنید و وسیله موردنیازتان را سفارش بدهید.

تنوع مهم است!

تصور کنید می‌خواهید برای آشپزخانه خود یک همزن برقی یا یک سرویس قاشق چنگال بخرید. حتما دوست ندارید موقع خرید گزینه‌های انتخابتان کم و محدود باشند و با اصرار فروشنده خرید خود را انجام بدهید و در آخر ناراضی به خانه برگردید. فروشگاه‌های اینترنتی در بازار رقابتی برای این که مشتریان خود را از دست ندهند همواره در تلاشند تا بهترین محصولات را ارائه بدهند و تنوع و گوناگونی اجناس را حفظ کنند، پس در خرید اینترنتی لوازم خانگی حق انتخاب کاملا با شماست!

خریدهای بزرگ را آنلاین انجام بدهید!

وقتی می‌خواهید چندین قلم جنس را خریداری کنید بهترین کار این است که نیازهای خانه را در ذهن خود طبقه‌بندی کنید و بعد به بازار بروید، شما باید بدانید دقیقا چه می‌خواهید تا بتوانید از خریدن لوازم غیرضروری دوری کنید. اما در خرید آنلاین وقتی به سایت موردنظر مراجعه کنید اولین چیزی که با آن برخورد می‌کنید دسته‌بندی محصولات است، درواقع فروشگاه‌های اینترنتی این طبقه‌بندی را برای شما انجام می‌دهند و تنها کاری که شما باید بکنید چند کلیک ساده و بی‌دردسر است.

قدرت خرید خود را بالا ببرید

خیلی از برندها هستند که کالای موردعلاقه شما را عرضه کرده‌اند و با بودجه شما جور در می‌آیند، اما شما از آن‌ها خبر ندارید. وقتی اینترنتی خرید می‌کنید می‌توانید با مقدار پولی که قصد دارید بپردازید از مدل‌ها و مارک‌های مختلف اطلاع پیدا کنید و قدرت خریدتان را افزایش بدهید.

حذف هزینه‌های اضافی

خرید اینترنتی هم به سود فروشنده است و هم به نفع خریدار. هزینه رفت و آمد، سوخت اتومبیل، رهن و اجاره مغازه، طراحی دکوراسیون و قبض‌های مازاد، همه و همه جزو هزینه‌های سربار هستند که به فروشنده و مشتری تحمیل می‌شوند و با خرید و فروش آنلاین می‌توانید این مخارج را از سر خودتان باز کنید.

کالاهای کمیاب را سریعا پیدا کنید!

شاید مدتها باشد به دنبال مارک خاصی از قهوه‌ساز می‌گردید و در هیچ فروشگاهی پیدا نمی‌کنید. با رونق گرفتن کسب و کارهای اینترنتی فروشگاه‌های مختلف سعی دارند از همه برندها انواع کالاها را موجود کنند تا مشتری از جنس دلخواه خود بی‌نصیب نماند. دیگر احتیاجی نیست سرتاسر شهر را به دنبال یک قهوه‌ساز بگردید، فقط کافی است در بین سایت‌های مورداعتماد خود یک سرچ ساده کنید تا کالای محبوبتان سریعا به دستتان برسد!

دامنه کاری خود را گسترده کنید

کمتر پیش می‌آید که یک فروشگاه در تهران از شهرهای دیگر نیز مشتری ثابت داشته باشد. معمولا خدمات هر فروشگاه در یک شهر متعلق به مردم همان شهر است، اما در خرید اینترنتی لوازم خانگی در هر نقطه‌ای از کشور که قرار داشته باشید می‌توانید از هرجایی که تمایل دارید خرید کنید و این باعث می‌شود عرصه کاری فروشنده نیز وسعت پیدا کند.

پیشگیری از مشکلات فروش

اگر مغازه‌دار باشید حتما با مشکلاتی مانند نسیه، تعویض کالا، اصرار مشتری به تخفیف، تحویل دادن پول تقلبی و … دست و پنجه نرم کرده‌اید. این مدل مشکلات در رد و بدل شدن هزینه اجناس، به فروشنده ضربه زیادی می‌زند. اما در خرید آنلاین مشتری می‌داند که باید مبلغ اعلام‌شده را تمام و کمال پرداخت کند و دیگر جای چانه‌زنی و تخفیف‌خواهی وجود ندارد. البته بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین پرداخت را درب منزل انجام می‌دهند اما بهرحال خریدار باید مبلغی ثابت و مقطوع را بپردازد.

جلوگیری از جرم

این روزها انواع دوربین‌های مداربسته و سنسورهای خروج اجناس در اکثر مغازه‌ها موجود است. به دلیل سرقت کالا توسط یکسری افراد سودجو، محافظت کامل از محصولات یکی از دغدغه‌های مهم صاحبان فروشگاه‌هاست. بخصوص این که لوازم خانگی اقلام ریز و درشت بسیاری دارد و احتمال سرقت آن‌ها بالاست، اما در خرید اینترنتی لوازم خانگی این مشکلات رخ نمی‌دهد و خرید در امنیت کامل اتفاق می‌افتد.

از نظرات دیگران بهره‌مند شوید

معمولا سایت‌های فروش اینترنتی بخشی به نام پرسش و پاسخ دارند و شما می‌توانید درمورد کالای خود دیدگاهتان را مطرح کرده و یا از اطلاعات و تجربیات مابقی مشتریان درمورد آن خرید خاص استفاده کنید. 

لوازم خانه و آشپزخانه فرزاد
ظروف سنگی پایه دار
لوازم خانه و آشپزخانه فرزاد

خرید اینترنتی لوازم خانگی، از اینجا جهیزیه بخرید!

خرید جهیزیه عملی بسیار زمان‌بر و گاهی طاقت‌فرساست. اگر دوست دارید سنتی و حضوری خرید کنید، قبل از این که به خرید جهیزیه اقدام کنید باید لیست بلندبالایی از اقلام موردنیاز خود تهیه کنید و برای تک تک آن‌ها بازار را بگردید، ممکن است بعضی از لوازم را پیدا نکنید، بعضی از اقلام در شهر شما موجود نباشند و به آن‌ها دسترسی نداشته باشید و یا حتی بسیاری از موارد لیست از محدوده بودجه شما خارج باشند. در خرید اینترنتی لوازم خانگی هیچکدام از این مشکلات را نخواهید داشت، بنابراین خرید آنلاین گزینه‌ای عالی برای جمع کردن جهیزیه است و باعث می‌شود هوشمندانه‌تر انتخاب کنید و خریدی آسان، سریع و لذت‌بخش داشته باشید. بسیاری از فروشگاه‌ها لوازم متنوعی را به فروش می‌رسانند و عرضه لوازم خانگی، تجهیزات صنعتی، پوشاک، کالاهای سوپرمارکتی، کتاب و لوازم تحریر و بسیاری موارد دیگر را ساپورت می‌کنند، اما بعضی فروشگاه‌ها تخصصی‌تر عمل کرده و فقط در یک زمینه سعی می‌کنند بهترین کالاها را به مشتری عرضه کنند. 

فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه فرزاد به صورت حرفه‌ای در زمینه اقلام آشپزخانه فعالیت کرده و تمرکز خود را بر روی فروش اسباب و وسایل آشپزخانه گذاشته است. در این صورت می‌توانید با خیال راحت بهترین و خوش‌کیفیت‌ترین اجناس را خریداری کنید و مطمئن باشید که یک فروشگاه تخصصی همه سعی خود را بر این می‌گذارد تا در عرصه مهارتی خود بهترین باشد.

لوازم خانه و آشپزخانه فرزاد
ظروف سنگی پایه دار
لوازم خانه و آشپزخانه فرزاد

سخن آخر

همه چیز در حال نو شدن است، تکنولوژی با سرعت رو به پیشرفت است و دنیا به سمت کاربردی کردن علم در جهت آسایش و راحتی افراد حرکت می‌کند. دیگر وقت آن نیست که برای یک خرید ساده خودمان را به زحمت بیندازیم و زمان زیادی را از دست بدهیم. با خرید اینترنتی لوازم خانگی اجناس موردپسندتان را به‌سادگی پیدا کنید، انتخاب کنید و درب منزل تحویل بگیرید. هرچند خرید آنلاین مزایای بی‌شماری دارد اما حتما در اخبار روزمره از انواع کلاهبرداری‌های فضای مجازی چیزهایی شنیده‌اید. گاهی ممکن است با وارد شدن به درگاه اینترنتی نامعتبر سرمایه خود را از دست بدهید، بعضی‌اوقات جنسی که به دست شما می‌رسد تقلبی است و گاهی اقلام شکستنی را ناسالم و لب‌پریده تحویل می‌گیرید. همه این‌ها نشان می‌دهد که شما باید از یک فروشگاه معتبر، مطمئن و خوش‌سابقه استفاده کنید تا از خرید خود پشیمان نشوید.

لوازم خانه و آشپزخانه فرزاد این اطمینان را به شما می‌دهد که بهترین و مرغوب‌ترین اجناس را در اختیار شما قرار خواهد داد تا از خرید خود کاملا خاطرجمع باشید. برای سفارش انواع اقلام لوازم خانگی می‌توانید به صفحه لوازم خانه و آشپزخانه فرزاد مراجعه کنید.

لینک‌های زیر با مطالب فوق مرتبط هستند:

نویسنده: مهشید بختیاری

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه