Chidaneh.com placeholder image

لوازم خانگی آشپزخانه، چگونه بهترین ها را بخریم؟

به قلم: تحریریه چیدانه

راهنمای خریدپیدا کردن گاز، یخچال و باقی لوازم خانگی آشپزخانه ایده آل یکی از دغدغه های اصلی هر فردی است. گروه لوازم خانگی بکو نکاتی را درمورد خرید لوازم خانگی بیان کرده اند که می توانید با خواندن این مطلب، بدون سردرگمی در انتخاب وسایل آشپزخانه، انتخاب خود را جهت دهید و نظمی مناسب پیش بگیرید.

لوازم خانگی بکو Beko
لوازم خانگی برقی بکو
لوازم خانگی بکو Beko

چوب و هنر

لوازم آشپزخانه نوعی سرمایه به حساب آمده و بنابراین در هنگام خرید نیز به احتیاط و دقت بیشتری نیاز دارند. طبعا شما وسایلی با ابعاد بزرگ و از جنس استیل ضدزنگ می خواهید اما این را بدانید که داشتن چنین چیزی به همان نسبت احتیاج به پرداخت هزینه بالا هم دارد. بنابراین اول از هرچیز درباره بودجه خود به اتفاق نظر رسیده و بعد تصمیم بگیرید که بر اساس آن چه وسایلی با چه شکل، صورت و ظاهری برای کار در آشپزخانه نیاز دارید. ما به شما کمک خواهیم کرد تا بر این اساس لیست لوازم مورد نظر خود را تهیه و مرتب کنید.

لوازم خانگی: اجاق گاز

ترکیب اجاق گازهای معمولی هم از نظر کارآیی و هم از نظر ظاهری برای اکثر آشپزخانه ها مناسب است. پیش از خرید لوازم خانگی حتما بودجه، فضا و سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی بین اجاق گازهای معمولی ایستاده و سبک استیل های تجاری یا همان گازهای رومیزی و… گزینش داشته باشید.

لوازم خانگی بکو Beko
فر برقی توکار بکو
لوازم خانگی بکو Beko

لوازم خانگی: فر

اگر انتخاب شما شکل استاندارد اجاق گاز است، به گفته لوازم خانگی بکو باید به دنبال گاز رومیزی و فری به شکل مجزا برای دکوراسیون آشپزخانه خود باشید. این کار می تواند برای یک آشپز بسیار هیجان انگیز باشد چراکه امکان انتخاب اشکال مختلفی از فرها اعم از فر دو طبقه، دیواری، بخارپز و… برایش مهیا می گردد.

لوازم خانگی بکو Beko
گاز برقی بکو
لوازم خانگی بکو Beko

لوازم خانگی: گاز رومیزی

اینکه اجاق گازی رومیزی و به صورت مجزا داشته باشید این امکان را به شما می دهد که برای چیدمان وسایل و به طبع آشپزی کردن آزادی عمل بیشتری داشته باشید. اگر به فر دیواری به عنوان لوازم خانگی علاقه دارید و یا فقط می خواهید فضای پخت و پزتان جداگانه باشد به اجاق گازهای الکتریکی و یا گازی احتیاج پیدا خواهید کرد.

لوازم خانگی: یخچال

یخچال ها در نمای آشپزخانه تاثیر بسزایی دارند. بنابراین لازم است قبل از خرید این را بدانید که چه مقداری مواد غذایی نیاز دارید. راهنمایی های ما در این باره می تواند به شما کمک کند که چه یخچالی با چه ابعاد و شکلی برایتان مناسب خواهد بود.

لوازم خانگی بکو Beko
فر بکو
لوازم خانگی بکو Beko

لوازم خانگی: ماکروویو

بعد از اینکه دکوراسیون آشپزخانه رویایی تان را ترتیب دادید وقت آن می رسد که مطمئن شوید هیچ چیز کوچکی مثل ماکروویو را نیز جا نینداخته اید. به گفته لوازم خانگی بکو باید به این نکته توجه داشته باشید که آشپزخانه و خانه شما در چه سبکی است و تا زمانی که وجود چنین لوازم خانگی آشپزخانه فریبنده و اضافی یه نظر نرسند برای خانه شما مناسب بوده و جزو ملزومات به حساب می آیند.

لوازم خانگی بکو Beko
هود آشپزخانه بکو
لوازم خانگی بکو Beko

لوازم خانگی طراحی شده جهانی

حتی اگر خانه ای که در آن زندگی می کنید همیشگی نباشد هم نیاز به پویایی و تحرک در آن وجود دارد. به طوری که همه افراد اعم از پیر و جوان باید در فضای آشپزخانه شما راحت باشند. لازمه این امر انتخاب وسایلی است که استفاده از آنها برای همه راحت و ممکن بوده و امنیت لازم را داشته باشد.

لوازم خانگی بکو Beko
هود سقفی آشپزخانه
لوازم خانگی بکو Beko

انتخاب وسایل سازگار با محیط

امروزه بر روی جعبه های بسیاری از لوازم خانگی آشپزخانه برچسب ضمانت و سازگار با محیط زیست خورده می شود. اما چه چیزی بین محیط و برچسب انرژی اختلاف ایجاد می کند؟ قبل از خرید، حتما به انرژی تولیدی این وسایل و اندازه ای که دارند توجه کنید تا در بلندمدت نیازی به پرداخت هزینه های اضافی پیدا نشود.

برای برقراری ارتباط با این گروه می توانید به پروفایل اهالی فن لوازم خانگی بکو در وبسایت چیدانه مراجعه کنید تا با اطلاعات تماس آنها روبرو شوید.

منبع: Houzz |مترجم: طلوع حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
citysazeh_37987 در تاریخ 09 بهمن 1395
سیتی سازه فروش انواع تجهیزات ساختمانی فروش هود و گاز رومیزی اخوان http://citysazeh.com/product-category/kitchen/oven/oven-akhavan

ثبت دیدگاه