Chidaneh.com placeholder image

خرید اینترنتی تابلو فرش؛ فروشگاه را به خانه بیاورید!

به قلم: مژگان احمدی

تابلوفرش از اکسسوری‌های محبوب ما ایرانی‌هاست، این روزها در اکثر خانه‌ها دست‌کم یک تابلوفرش بر روی دیوار دیده می‌شود. طرح‌های سنتی، فانتزی، مدرن و ساده با نقش‌های طبیعت، مینیاتور، حیوانات، خانه‌های روستایی، کوچ عشایر، خوشنویسی، چهره و تندیس از پرطرفدارترین نقوش تابلوفرش هستند، حتی بسیاری از خانواده‌ها عکس چاپی خود را بر روی فرش‌های کوچک و بزرگ سفارش می‌دهند. اما در این روزهای آلوده و پرترافیک که مردم با خطر بیماری کرونا هم دست و پنجه نرم می‌کنند، خرید اینترنتی تابلوفرش می‌تواند گزینه‌ای فوق‌العاده باشد، بخصوص این که بخواهید آن را از فروشگاه‌های معتبر و خوشنام تهیه کنید.

گالری تابلوفرش دستباف رج در تلاش است تا تحت این شرایط همه مشتریان را از تمامی مراحل خرید اینترنتی خود از لحظه ورود به سایت تا رسیدن سفارش به درب منزل راضی و خشنود نگه دارد. اگر نیت دارید با خرید یک تابلوفرش جذابیت منزل خود را دوچندان کنید این مقاله مخصوص شماست.

اسکای اسکرپر

گالری تابلو‌ فرش دستبافت رَج
انواع مدل تابلو فرش با بهترین قیمت
گالری تابلو‌ فرش دستبافت رَج

گالری تابلو‌ فرش دستبافت رَج
انواع مدل تابلو فرش با بهترین قیمت
گالری تابلو‌ فرش دستبافت رَج

گالری تابلو‌ فرش دستبافت رَج
انواع مدل تابلو فرش با بهترین قیمت
گالری تابلو‌ فرش دستبافت رَج

تابلو فرش چیست و انواع آن کدام است؟

فرش سمبل هنر، عشق و فرهنگ ما ایرانی‌هاست، فرش‌هایی که در هر گره و تار و پود خود ذوق و طبع هنری و سلیقه بافنده و طراحشان را فریاد می‌زنند. اگر بگوییم فرش اصیل ایرانی نشانگر هویت و اصالت ماست بیراه نگفته‌ایم. مادران و مادربزرگ‌های ما راز این هنر را خوب می‌دانند و بسیاری از آن‌ها نیز دستی بر آتش داشته‌اند. حتی بعضی از ما مردم نسل امروزی برای گذران ساعات بیکاری خود ممکن است داری برپا کرده و فرشی بافته باشیم. اما بهرحال بافتن فرش یک پروسه زمانبر است و صبر و حوصله زیادی را می‌طلبد. خوب است بدانید که تابلوفرش‌ها در دو نوع دستباف و ماشینی تولید می‌شوند.

تابلو فرش دستباف

تابلوهای نفیس دستباف به شیوه سنتی بافته می‌شوند و حاصل هنر دست بافندگان خود هستند که از ظرافت و ارزش بسیار بالایی برخوردارند.

تابلو فرش ماشینی

تابلو فرش ماشینی با استفاده از دستگاه‌ها و ماشین‌آلات مدرن و روز دنیا تولید می‌شوند و دست انسان در بافت آن دخالت ندارد.

گالری تابلو‌ فرش دستبافت رَج
مدل تابلو فرش دکوراتیو دستباف
گالری تابلو‌ فرش دستبافت رَج

گالری تابلو‌ فرش دستبافت رَج
مدل تابلو فرش دکوراتیو دستباف
گالری تابلو‌ فرش دستبافت رَج

گالری تابلو‌ فرش دستبافت رَج
مدل تابلو فرش دکوراتیو دستباف
گالری تابلو‌ فرش دستبافت رَج

مزایا و معایب خرید اینترنتی تابلو فرش

خرید اینترنتی و خرید حضوری هرکدام مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. نمی‌توان هیچ مشتری را به یکی از این دو روش مجاب کرد و هرکس بنا بر شرایط خود دست به انتخاب نوع خرید مایحتاج زندگی خود می‌زند. ممکن است در عین حال که قصد دارید برای منزل خود تابلو فرش تهیه کنید، شاغل باشید و زمان زیادی برای گشتن در فروشگاه‌های مختلف نداشته باشید. شاید هم از آن دسته افراد هستید که تا زمانی که به صورت حضوری و همه جانبه یک کالا را بررسی نکنید خریدن آن به دلتان نچسبد. در هر صورت این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چگونه خرید کنید، ما در این بخش مزایا و معایب خرید اینترنتی تابلو فرش را برای شما بازگو می‌کنیم تا بتوانید با دید شفاف‌تری تصمیم بگیرید.

گالری تابلو‌ فرش دستبافت رَج
تابلو دکوراتیو قرآنی دیواری
گالری تابلو‌ فرش دستبافت رَج

مزایای خرید اینترنتی تابلو فرش

  • اولین مزیت خرید اینترنتی تابلو فرش این است که دیگر نیاز ندارید که در این دوران بیماری از خانه خارج شوید و بر روی سلامتی‌تان ریسک کنید. پس از پایان کرونا نیز احتمالا مردم به خرید اینترنتی عادت کرده‌اند و می‌دانند که چقدر می‌تواند از خرید حضوری ساده‌تر باشد. پس همواره خرید اینترنتی کالا روی بورس خواهد بود.
  • اگر در شهر و روستای کوچکی ساکن هستید خرید اینترنتی تابلو فرش به شما کمک می‌کند که دیگر به جغرافیای خود محدود نباشید و دستتان باز باشد تا از بزرگترین و معتبرترین مجموعه‌ها خرید خود را انجام بدهید.
  • زمان مهم است! اگر شما باشید بین گزینه‌های ساعت‌ها و روزها گشتن در مغازه‌های مختلف و در خانه ماندن و در مدت بسیار کوتاه و در آرامش خرید کردن کدامیک را انتخاب می‌کنید؟
  • با خرید اینترنتی تابلوفرش گستره انتخابتان بسیار بزرگ است و تنوع تابلوهایی که می‌بینید آنقدر زیاد است که ممکن است برای خرید مناسبترین تابلو فرش سردرگم شوید.

گالری تابلو‌ فرش دستبافت رَج
تابلو فرش دستباف طرح گل
گالری تابلو‌ فرش دستبافت رَج

  • بودجه شما برای خرید یک تابلو فرش چقدر است؟ در اکثر سایت‌ها می‌توانید بازه قیمتی تابلو فرش‌ها را مشخص کنید تا فقط گزینه‌هایی برای شما نمایش داده شود که با جیب شما متناسب است.
  • در خرید اینترنتی می‌توانید از نظرات کاربران دیگر مطلع شوید. شاید بهترین منبع برای سنجش کیفیت یک کالا دیدگاه افرادی باشد که از آن کالا استفاده کرده‌اند. در سایت‌های فروش اینترنتی بخش نظرات کاربران همواره فعال است و می‌توانید از آن قسمت کیفیت تابلو فرش‌ها و نحوه ارسال و رضایت مشتریان دیگر مجموعه‌ای که از آن خرید می‌کنید را تحلیل کنید و بسنجید.
  • بسیاری از سایت‌های فروش تابلو فرش دارای آپشن مشاوره رایگان هستند و متخصصان مجموعه درمورد نوع خرید، مدل تابلو فرش و سوالات و ابهامات ایجاد شده شما را راهنمایی خواهند کرد.
  • خرید اینترنتی تابلو فرش زمان نمی‌شناسد! می‌توانید به صورت شبانه‌روزی و در هر زمان که فرصت مطالعه و جستجوی طرح‌ها و مدل‌های مختلف را داشتید خرید خود را انجام بدهید.
  • مزیت دیگر خرید اینترنتی تابلو فرش تفاوت در قیمت کارخانه و بازار است. در خرید آنلاین قیمت درب کارخانه برای شما در نظر گرفته می‌شود و واسطه‌های بین فروشنده و مشتری و سود دلال‌ها عملا حذف خواهد شد و این موضوع می‌تواند خیلی به نفع جیب شما باشد.
  • خرید اینترنتی یک معامله دو سر سود است، هم برای خریدار و هم برای فروشنده. خرید مجازی مشتری را از شر هزینه رفت و آمد و خورد و خوراک و اسکان و ساعت‌ها گشت و گذار در فروشگاه‌های مختلف خلاص می‌کند و برای فروشنده نیز هزینه‌های اجاره مکان، مالیات، قبض آب و برق، دکوراسیون مغازه، انباری و … حذف می‌شود و به تنها چیزی که برای خرید تابلو فرش احتیاج دارید یک موبایل و یک بسته اینترنت است!

گالری تابلو‌ فرش دستبافت رَج
مدل تابلو فرش طرح دختر
گالری تابلو‌ فرش دستبافت رَج

معایب خرید اینترنتی تابلو فرش

با وجود همه این مزیت‌ها خرید آنلاین عیب‌های خاص خود را هم دارد. به دلیل این که در خرید اینترنتی تابلو فرش امکان بررسی کالا از نزدیک وجود ندارد و شما در نهایت اعتماد خرید خود را انجام داده‌اید، امکان دارد تابلو فرشی که به دست شما می‌رسد کیفیت مورد انتظارتان را نداشته و یا دچار آسیب شده باشد. البته جای نگرانی نیست و اگر خرید خود را از سایتی معتبر انجام داده باشید می‌توانید کالای خود را به راحتی مرجوع کنید. پس مساله مهمی که در اینجا پیش می‌آید این است که حتما قبل از خرید سایت را چک کنید و مطمئن شوید که فروشگاه شما امتیاز مرجوع کردن کالا را به مشتری داده است یا خیر. اگر فروشگاهی به تعهدات خود عمل نکرده بود و تابلو فرش شما با مشخصات سایت تفاوت داشت باز هم جای نگرانی نیست، این بار می‌توانید به مراجع قانونی شکایت کنید تا خرید شما اصلاح شده و یا مبلغ شما عودت داده شود.

یکی دیگر از مشکلات خرید اینترنتی موضوع پرداخت آن است. متاسفانه این روزها برخی فروشگاه‌های جعلی اقدام به طراحی درگاه‌های بانکی نامعتبر کرده و از اطلاعات حساب شما سوءاستفاده می‌کنند. البته برخی مجموعه‌ها برای جلوگیری از این مشکلات و جلب رضایت مشتری پرداخت را درب منزل انجام می‌دهند. حالا متوجه می‌شوید که انتخاب یک فروشگاه قابل اعتماد چقدر مهم و حیاتی است؟

گالری تابلو‌ فرش دستبافت رَج
مدل تابلو فرش طرح دختر
گالری تابلو‌ فرش دستبافت رَج

نحوه خرید اینترنتی تابلو فرش

برای سفارش اینترنتی باید یکی از روش‌های پرداخت را انتخاب کنید و سپس تابلو فرش دلخواهتان را انتخاب نمایید. طرح و نقش تابلو فرش باید با دکوراسیون شما متناسب بوده و یک فضای هارمونیک و موزون ایجاد کند. اگر چیدمان شما کلاسیک است اجالتا از خریدن تابلو فرش‌های مدرن و فانتزی صرفنظر کنید. تنها زیبایی تابلو فرش مهم نیست، تمام اکسسوری‌هایی که می‌خرید باید به چهره منزلتان بیایند. جای تابلو فرش را بر روی دیوار مدنظرتان مشخص کنید و به تناسب ابعاد و سایز تابلو فرش با دیگر اجزای دکوراسیون خانه توجه ویژه‌ای داشته باشید. یک تابلو فرش کوچک بر روی یک دیوار بزرگ خیلی هم به چشم نمی‌آید و یک تابلوی عظیم‌الجثه وقتی بر روی دیواری کوچک آویزان می‌شود منظره نازیبایی ایجاد می‌کند. پس تناسب ابعادی را فراموش نکنید. مساله مهم دیگر کیفیت و مرغوبیت تابلو فرش است. کیفیت تابلو فرش از نظر شانه و تراکم، جنس نخ و الیاف مصرفی، پالت رنگ‌بندی و دقت و ظرافت در بافت یا چاپ تصویر موضوعی است که قبل از خرید باید به آن اهمیت بدهید. حال با در نظر گرفتن تمام شرایط بالا تابلو فرش مورد علاقه خود را  انتخاب کنید و با چند کلیک ساده آن را درب منزلتان تحویل بگیرید.

گالری تابلو‌ فرش دستبافت رَج
تابلو فرش دستباف جدید ایرانی
گالری تابلو‌ فرش دستبافت رَج

گالری تابلو‌ فرش دستبافت رَج
تابلو فرش دستباف جدید ایرانی
گالری تابلو‌ فرش دستبافت رَج

گالری تابلو‌ فرش دستبافت رَج
گالری تابلو فرش دستباف تبریز در تهران
گالری تابلو‌ فرش دستبافت رَج

کلام آخر درمورد خرید آنلاین تابلو فرش …

تابلو فرش‌ها در ابعاد و اندازه و کیفیت‌های مختلفی تولید می‌شوند و کالایی دکوراتیو و تزئینی برای تکمیل کردن زیبایی دکوراسیون منزل شما به شمار می‌آیند، می‌توان ساعت‌ها به آن نگاه کرد و از میزان ذوق و هنر بافنده و طراح آن لذت برد. در این مقاله درمورد خرید اینترنتی تابلو فرش صحبت کردیم و مزایا و معایب این نوع خرید را برای شما توضیح دادیم تا اگر زمان و وقت و حوصله کافی برای گشت و گذار در فروشگاه‌های فرش را ندارید از این گزینه فوق‌العاده استفاده کنید. اگر این مطلب را با دقت خوانده باشید حتما متوجه شده‌اید که در خرید اینترنتی اولین و مهم‌ترین چالشی که با آن مواجه هستید انتخاب یک فروشگاه خوش‌آوازه و سرشناس است. ما از بین اهالی فن چیدانه مجموعه گالری تابلو فرش دستباف رج را به شما معرفی کردیم که بزرگترین شعار و هدف آن‌ها جلب رضایت و اعتماد مشتریان است. نمونه کارهای این مجموعه را می‌توانید در صفحه پروفایل گالری فرش دستباف رج مشاهده کنید.

مقاله‌های مرتبط با این مطلب:

نویسنده: مهشید بختیاری| عضو تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه