Chidaneh.com placeholder image

آیا می توان بدون تور به استانبول سفر کرد؟

به قلم: تحریریه چیدانه

استانبول شهری است که در لیست زیباترین و پرطرفدارترین شهرهای دنیا قرار دارد و ایرانیان زیادی متقاضی سفر به استانبول هستند. برخی از این مسافران به دنبال خرید بلیط هواپیما استانبول هستند و برخی دیگر معتقدند خرید تور استانبول بهترین راه برای سفر به زیباترین شهر ترکیه است. قطعا جاذبه های گردشگری استانبول مانند تنگه بسفر، مسجد ایا صوفیه و کاخ توپکاپی از دلایل جذابیت این شهر است اما افراد زیادی نیز به جهتِ تجارت و تحصیل به استانبول سفر می کنند.

مسجد در استانبول

مسافرانی که برای اولین بار تصمیم می گیرند به استانبول سفر کنند، خرید تور استانبول را به سایر روش ها ترجیح می دهند. اما آیا می توان بدون تور نیز به استانبول سفر کرد؟ برای پاسخ به این سوال تا پایان مطلب با ما همراه باشید. 

چوب و هنر
سفر به ترکیه بدون تور

چگونه بدون تور به استانبول سفر کنیم؟ 

مسافرانی که برای اولین بار به استانبول سفر می کنند و قصد دارند به تنهایی و از طریق بدون تور به ترکیه بروند، در گام اول باید برای خرید بلیط استانبول اقدام کنند. سپس مراحل بعدی مانند رزرو هتل و خرید استانبول کارت را انجام دهند.

خرید بلیط هواپیما استانبول 

شاید سفر با تور روش مناسبی برای بسیاری از مسافران باشد اما می توان بدون تور نیز به استانبول سفر کرد. برای این که بتوانید به راحتی سفری متفاوت و جذاب را تجربه کنید، باید یک برنامه ریزی دقیق درباره زمان سفر داشته باشید. پیشنهاد می شود برای خرید آسان و سریع تر بلیط استانبول را به صورت اینترنتی خریداری کنید. 

سپس در گام بعدی به سایت های معتبر گردشگری مراجعه کنید و با کمی جستجو بلیط هواپیما استانبول را خریداری کنید. برای این که در هنگام برگشت راحت باشید، می توانید بلیط دو طرفه استانبول را انتخاب کنید. 

رزرو هتل استانبول 

بعد از خرید بلیط استانبول مهمترین نکته ای که باید در نظر بگیرید، مساله اقامت است! با رزرو هتل استانبول به صورت آنلاین خیال خود را از حیث اقامت آسوده می کنید. در سایت های معتبر گردشگری می توانید به راحتی هتل خود را با مشاهده تصویر و آدرس محل رزرو کنید. اگر در فصول خلوت سال (پاییز) به استانبول سفر کنید، امکان رزرو هتل ارزان چندین برابر افزایش پیدا می کند. بنابراین هزینه سفر شما به آسانی کاهش می یابد. 

خیابان‌های استانبول

انواع هتل های استانبول 

از آنجایی که استانبول هر ساله میلیونها گردشگر را به خود جذب می کند، دارای هتل های متعددی است که بودجه های مختلف مسافران را پاسخگو است. از هتل های 5 ستاره گرفته تا هتل های ارزان قیمت همگی امکان رزرو اینترنتی را دارند. 

اگر قصد دارید تا در هتلی شیک اقامت کنید، هتل های زنجیره ای 5 ستاره بهترین گزینه هستند و برای صرفه جویی بیشتر هتل های سه ستاره گزینه مناسبی می باشند. برخی از بهترین هتل های استانبول عبارتند از: هتل ویت، هتل کاخ پرا، هتل مینیاتور و مسافرخانه پارادایس.

با مراجعه به سایت های معتبر گردشگری می توانید بهترین هتل های استانبول را به صورت آنلاین رزرو کنید!

خیابان های استانبول و برج معروف آن

آشنایی با جاذبه های گردشگری استانبول 

استانبول یکی از زیباترین و پر جاذبه ترین شهرهای توریستی دنیا می باشد که بهتر است قبل از سفر با تمای آنها آشنا باشید. با کمی جستجو در اینترنت به راحتی می توانید جاهای دیدنی استانبول را بشناسید و آدرس آنها را ببینید. با این کار در روزهایی که در استانبول هستید، می توانید برنامه ریزی کرده و از مکان های مورد علاقه خود دیدن کنید. 

فراموش نکنید که مکان هایی مانند کاخ توپکاپی، تنگه بسفر، مسجد آبی، میدان تکسیم، مسجد سلیمانه، ایا صوفیه و آکواریوم بزرگ استانبول از جمله دیدنی های معروف این شهر آسیایی اروپایی هستند که ارزش خرید بلیط استانبول را دارد.

خرید استانبول کارت برای سفر

خرید استانبول کارت برای حمل و نقل ارزان

یکی از کارهایی که باید در سفرهای بدون تور به استانبول انجام دهید، خرید استانبول کارت برای جابجایی در شهر است. با تهیه این کارت می توانید از فرودگاه استانبول، با اتوبوس های هواتاش خود را به میدان تکسیم برسانید. بهتر است از خط شماره IST 19 اتوبوس ها استفاده کنید.

قیمت بنزین در استانبول بالاست و برای تردد ارزانتر در سطح شهر توصیه می شود از استانبول کارت استفاده کنید. برای خرید استانبول کارت می توانید از مراکزی که در سطح شهر نصب شده است اقدام کنید. با استفاده از این کارت ها به مقدار قابل توجهی در هزینه های تردد صرفه جویی می شود. 

با رعایت همین چند راهکار ساده به راحتی و بدون نگرانی می توان بدون تور نیز به استانبول سفر کرد.

بهترین زمان سفر به استانبول را انتخاب کنید

با این که استانبول مقصدی مناسب برای طول سال است اما برای خرید بلیط ارزان استانبول و تجربه سفری اقتصادی بهتر است که فصول بهار و پاییز را برای سفر انتخاب کنید. در این زمانها متقاضی کمتری برای سفر به استانبول وجود دارد و در نتیجه قیمت بلیط هواپیما استانبول و رزرو هتل کاهش می یابد. 

با مراجعه به سایت های معتبر گردشگری مانند علی بابا، تیک بان، قاصدک، سفر مارکت و فلایتیو می توانید به راحتی بلیط چارتر استانبول و هتل های ارزان قیمت را رزرو کنید. این سایت ها تمامی خدمات سفر را به صورت آنلاین ارائه می دهند. 

خرید ارزان ترین بلیط استانبول 

با توجه به افزایش قیمت بلیط هواپیما بسیاری از مسافران در تلاشند تا با هزینه کمتری سفر کنند و یا بلیط ارزان استانبول را تهیه کنند. به همین جهت وب سایت تیک بان با فراهم کردن شرایط لازم برای رزرو ارزان ترین بلیط هواپیما، می تواند انتخاب بهینه ای برای تجربه سفرهای اقتصادی باشد. با مراجعه به آدرسwww.tikban.com  می توانید به راحتی منصفانه ترین قیمت بلیط استانبول را رزرو کرده و سفری دلنشین را تجربه کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه