Chidaneh.com placeholder image

فروشگاه کادویی منزل؛ تنوع بی‌نظیر محصولات را اینجا ببینید!

به قلم: مژگان احمدی

شاید عجیب به نظر بیاید اما یک دکوراسیون بدون حضور اکسسوری‌ها و لوازم تزئینی اصلا کامل نیست! هرچقدر هم که در خانه مبلمان شکیل و میز ناهارخوری لاکچری و تلویزیون و سرویس خواب و لوازم اساسی لوکس و جذاب بچینید باز هم این خانه یک چیزی کم دارد! اکسسوری‌ها و اقلام دکوراتیو کوچک و بزرگ تکمیل‌کننده زیبایی دکوراسیون خانه هستند. گاهی اوقات ممکن است نیاز به خریدن کادو داشته باشید و ندانید برای نزدیکان خود در مناسبت‌های مختلف چه هدیه‌ای ببرید، شاید دوست دارید لوازم آشپزخانه خود را نو کنید اما درمورد وسایل جدید ایده‌ای ندارید. در یک فروشگاه کادویی منزل تمامی این لوازم موجودند و با هر سلیقه و ذائقه‌ای اگر به یکی از این فروشگاه‌ها مراجعه کنید مطمئنا دست خالی برنمی‌گردید. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع اقلام دکوراتیو و کاربردی آشنا کنیم، لوازمی که آنقدر در جزئیات خانه نفوذ کرده‌اند که شاید در نگاه اول متوجه نقش تعیین‌کننده آن‌ها نشوید، اما زمانی که خانه خالی از این اکسسوری‌هاست بسیار خالی و بی‌روح به نظر می‌رسد.

اگر نمی‌دانید خانه خود را با چه وسایلی نونوار کنید که به‌روزتر و خاص‌تر به چشم بیاید ما به شما مجموعه گالری تیارا را معرفی می‌کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با محصولات این برند خوشنام بیشتر آشنا کنیم.

چوب و هنر

گالری تیارا
ست قابلمه و قوری بریونی
گالری تیارا

در فروشگاه کادویی منزل چه چیزهایی پیدا می‌شود؟

در یک فروشگاه کادویی منزل تقریبا هرچه که مربوط به لوازم دکوراتیو و وسایل آشپزخانه می‌شود را می‌توانید پیدا کنید. برای نمونه چند مثال را با هم می‌خوانیم:

ست قهوه‌خوری

قهوه‌خورها خوب می‌دانند که خرید فنجان قهوه و جمع کردن کلکسیون ماگ قهوه چه لذتی دارد. اگر قهوه‌خور قهاری باشید حتما می‌دانید که هر مدل قهوه فنجان مخصوص خودش را دارد، مثلا سرو لاته در فنجان اسپرسو اصلا حرفه‌ای و جالب نیست. خصوصا اگر قهوه‌ساز خوبی دارد بهتر است درمورد انواع قهوه‌خوری‌ها اطلاعات خوبی کسب کنید و سعی کنید لذت نوشیدن قهوه را در یک ست قهوه‌خوری جذاب دوچندان کنید.

گالری تیارا
ست قهوه خوری رنگی برندEvaliza
گالری تیارا

سرویس قاشق و چنگال

معمولا ما ایرانی‌ها در استفاده روزمره خود از قاشق و چنگال‌های دم دستی استفاده می‌کنیم اما سعی می‌کنیم از مهمانان خود با سرویس قاشق و چنگال ست و هماهنگ پذیرایی کنیم و به ملزومات سرو غذا شدیدا اهمیت می‌دهیم. سرویس‌های قاشق و چنگال در طرح و مدل‌ها و توسط برندهای متنوعی به بازار عرضه می‌شوند. معمولا سرویس‌هایی که دارای خطوط مستقیم یا زاویه‌دار هستند امروزی‌ترند و طرح‌های دارای خطوط منحنی و گلدار و جزئیات زیاد به سبک کلاسیک و سنتی تعلق دارند. هنگام خرید باید به جنس سرویس، کیفیت و وزن و تعداد قطعات داخل بسته‌بندی آن خوب دقت کنید.

گالری تیارا
سرویس قاشق چنگال برند MTOW
گالری تیارا

ست قوری و کتری

چای‌خورهای حرفه‌ای معمولا به دنبال کتری و قوری با ظاهری شیک و لوکس می‌گردند. همانطور که خیلی چیزها درآشپزخانه به شکل ست تولید می‌شود جدیدا کتری و قوری هم به صورت هم‌جنس و یکدست ساخته شده است تا جذابیت لوازم آشپزخانه را تکمیل کند. مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید کتری و قوری باید رعایت کنید مقدار نیاز روزانه شما به چای است. اگر مصرفتان زیاد است سعی کنید ابعاد بزرگتری از ست کتری و قوری تهیه کنید اما این را بدانید که در کتری و قوری سایز کوچک، چای زودتر آماده می‌شود. نکته دیگر راحتی در استفاده است. اگر در قوری به خود آن متصل باشد احتمال آسیب دیدن و گم شدن آن کمتر می‌شود، و یا هرچه دهانه کتری گشادتر باشد راحت‌تر می‌توانید آن را تمیز کنید. حواستان به جنس و مرغوبیت دسته کتری هم باشد. اگر کتری با دسته مقاوم به گرما طراحی شود دیگر هنگام بلند کردن آن دستتان نمی‌سوزد. همچنین این دسته باید محکم و بادوام باشد تا بتوانید کتری پر از آب را به راحتی بلند کنید. 

گالری تیارا
ست قوری و کتری لورنزو
گالری تیارا

سرویس قابلمه

زمانی که به یک فروشگاه کادویی منزل برای خرید سرویس قابلمه مراجعه کنید فروشنده انواع و اقسام قابلمه‌های متنوع از جنس‌های مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد و احتمالا بین دریایی از طرح و مدل سردرگم می‌شوید و دقیقا نمی‌دانید کدام قابلمه برای پخت و پز مناسبتر است. مثلا خوب است بدانید که قابلمه‌های سرامیکی جدیدترین و بهترین نوع ظروف آشپزخانه هستند و تا زمانی که بدون هیچ خراشیدگی و ساییدگی باشند بدون هیچ نگرانی از بابت کیفیت آن، می‌توانید بهترین غذاهای خود را در آن‌ها طبخ کنید. در هر صورت بهتر است ابتدا اطلاعاتی زمینه‌ای از سرویس قابلمه در گوشه ذهن خود داشته باشید و سپس برای خرید از خانه خارج شوید.

گالری تیارا
سرویس قابلمه کف سرامیک و گرانیت برند بریونی
گالری تیارا

ست اکسسوری لوکس

اگر اکسسوری‌ها در دکوراسیون خانه نباشند هیچ آسیبی به عملکرد خانه نمی‌رسد اما دیگر خانه آن روح سابق را نخواهد داشت و نشاط خود را از دست خواهد داد. اکسسوری‌ها لوازم جانبی و معمولا کوچکی هستند که به چیدمان خانه رنگ و لعاب می‌بخشند. گلدان، شمعدانی، عود و جاعودی، تابلوهای ظریف و مجسمه‌های تراش‌خورده همه و همه می‌توانند یک ست یکدست و هم‌جنس را تشکیل بدهند. مانند عکسی که در زیر می‌بینید ست‌های فلزی این روزها طرفداران بی‌شماری پیدا کرده‌اند، زیرا طبق تصوری که در پس ذهن ماست، لوازم فلزی ظاهر لوکس‌تر و مدرن‌تری به خانه می‌دهند.

گالری تیارا
ست اکسسوری لوکس
گالری تیارا

چای‌ساز

اگر در یک فروشگاه کادویی منزل در حال گشت و گذار باشید و ناگهان چشمتان به یک چای‌ساز شیک و خوش‌رنگ و لعاب بخورد حتما ذوق‌زده خواهید شد. چای نوشیدنی محبوب ما ایرانی‌هاست و عطر و طعم آن با زندگی روزمره ما عجین شده است. به این خاطر که برای درست کردن یک چای خوش‌عطر و خوش‌طعم باید مدت زمان زیادی را صبر کنیم چای‌سازهای تمام‌اتومات به بازار آمدند تا این بار تکنولوژی به کمک بشر بیاید. بزرگترین مزیت چای‌ساز این است که دیگر لازم نیست زمانی طولانی منتظر جوشیدن آب باشیم و با یک دکمه و پس از مدتی بسیار کوتاه آب جوش می‌آید و آماده دم کردن چای است. کتری و قوری به خودی خود وسیله‌ای ناایمن به حساب می‌آید، مثلا اگر آب کتری تمام شود به سرعت می‌سوزد و خرابی به بار می‌آورد. اما با داشتن یک چای‌ساز تمام‌اتومات دیگر نگران این دست مشکلات نیستیم، زیرا این نوع چای‌سازها سیستم قطع‌کن خودکار دارند و با تمام شدن آب داخل آن دستگاه به صورت خودکار خاموش می‌شود.

گالری تیارا
چایی ساز تمام اتومات Demiks
گالری تیارا

ظروف لوکس دکوری و کادویی

ظروف کارشده و تزئیناتی معمولادر قسمت‌هایی از خانه استفاده می‌شوند که بیشتر در معرض دید مهمانان باشند. مثلا بوفه‌ها، شلف‌های دیواری، ویترین‌ها و کنسول‌های دکوراتیو مکان مناسبی برای به نمایش گذاشتن ظروف لوکس و کادویی هستند. حتی اگر در داخل فضای نشیمن کتابخانه تعبیه کرده‌اید سعی کنید تمم طبقات آن را با کتاب پر نکنید و برای آراستن آن می‌توانید ظروف تزئینی خود را قرار بدهید. 

گالری تیارا
ظروف لوکس دکوری و کادویی
گالری تیارا

گالری تیارا
ظروف لوکس دکوری و کادویی
گالری تیارا

گالری تیارا
ظروف لوکس دکوری و کادویی
گالری تیارا

ساعت ایستاده

خیلی جالب است اما در یک فروشگاه کادویی منزل انواع ساعت‌های کوچک و بزرگ هم پیدا می‌شود. شکل زیر یک ساعت سه‌پایه گرد شوبرت را نشان می‌دهد که به نظر می‌آید که اگر در گوشه اتاق پذیرایی جا خوش کند نظرها را حسابی به خود جلب خواهد کرد. هنگام خرید این نوع ساعت باید به جنس چوب بدنه آن دقت کنید. خوبی چوب این است که با هر نوع دکوراسیونی اعم از مدرن و مینیمال و سنتی و کلاسیک همخوانی دارد و فضایی گرم و صمیمی را بوجود خواهد آورد. 

گالری تیارا
ساعت سه پایه گرد شوبرت
گالری تیارا

ظروف دکوری سنگی

یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌های خانه‌های ایرانی ظروف سنگی است. خیلی‌ها علاوه بر جنبه دکوراتیو و تزئیناتی از این ظروف برای پخت و پز خود نیز استفاده می‌کنند. در بین ظروف دکوری جنس چوب و سنگ بسیار پرطرفدار است و به نوعی می‌توان گفت ترند شده است. سنگ متریالی محکم و بادوام است که تنوع طرح و مدل آن بی‌نظیر است و به جرات می‌توانیم بگوییم که لوازم دکوری سنگی به چیدمان خانه شما شخصیت می‌بخشند. ظروف سنگی بیشتر مناسب دکوراسیون مدرن و روستیک هستند و زیاد به درد دکوراسیون کلسیک نمی‌خورند. در عوض متریال چوب در دکوراسیون سنتی و کلاسیک خیلی به چشم خواهد آمد. خوبی سنگ‌ها این است که قابل شستشو هستند و دیگر بابت برخورد آن‌ها با مواد شوینده شیمیایی هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت. 

گالری تیارا
انواع ظروف پذیرایی سنگی جدید
گالری تیارا

ظروف پذیرایی چینی و فانتزی

ظروف چینی جزو بهداشتی‌ترین ظروفی هستند که می‌توانید برای سرو غذا از آن استفاده کنید. البته متاسفانه نمونه‌های تقلبی آن در بازار زیاد شده است پس بهتر است خصوصیات ظروف چینی اصل را بشناسید تا گرفتار جنس تقلبی و فیک نشوید. به طور مثال ظروف چینی باکیفیت:

  • در برابر شوک حرارتی استقامت بالایی دارند.
  • طرح و نقش و نگاره‌های روی آن باید به خوبی تثبیت شده باشد.
  • سبک باشند و وزن سنگینی نداشته باشند تا به راحتی بتوان از آن‌ها استفاده کرد.
  • در برابر ضربه و خط و خش مقاومت بالایی داشته باشند.
  • در فر، مایکروویو، ماشین ظرفشویی و .. آسیب نبینند.
  • شفافیت بالایی داشته باشند.
  • مطابق با استانداردهای بهداشتی و جهانی تولید شوند.

گالری تیارا
سرویس پذیرایی چینی جدید
گالری تیارا

سخن آخر

منزل شما به لوازم گوناگونی نیاز دارد تا بتواند ظاهر لوکس و شکیل خود را حفظ کند. در یک فروشگاه کادویی منزل هر آن چه که در خانه نیاز دارید از لوازم کاربردی و پذیرایی گرفته تا وسایل دکوراتیو و تزئینی، در هر مدل و هر سبکی که مد نظر دارید می‌توانید پیدا کنید. البته پیشنهاد ما به شما خرید کردن از یک فروشگاه خوشنام و باسابقه است که کیفیت محصولات خود را از هر نظر تایید کند. گالری تیارا عرضه‌کننده لوازم لوکس کادویی، دکوری، جهیزیه و لوازم آشپزخانه، از بهترین‌های اهالی فن چیدانه است. هرچند ما تعدادی از نمونه‌کارهای این مجموعه را در این مقاله به شما نشان دادیم اما می‌توانید محصولات دیگر این گروه را در صفحه پروفایل گالری تیارا تماشا کنید. 

مطالب پیشنهادی چیدانه به شما:

نویسنده: مهشید بختیاری| عضو تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه