Chidaneh.com placeholder image

لوازم دکوری فانتزی، به این مدل ها نه نمی گویید!

به قلم: مژگان احمدی

در این مطلب از چیدانه با 23 مدل لوازم دکوری فانتزی جذاب همراه شما هستیم. امروزه استفاده از دکوری های فانتزی بیش از هر چیز دیگر در دکوراسیون منازل خودنمایی می کند. نمی توان از نقش مهمی که این عناصر در محیط زندگی ما ایفا می کنند غافل شد ولی از طرفی هم نمی توان بدون هیچ هدف و برنامه ای، از این اکسسوری های زیبا در هر قسمت از خانه، استفاده کرد.

ساعت ها فانتزی رومیزی

گالری اکسسوری لوبن هوم
زیباترین ساعت رومیزی
گالری اکسسوری لوبن هوم

سرویس خواب بالسا

لوازم دکوری فانتزی: ساعت‌های فانتزی

ساعت یک عنصر جدانشدنی از فضاهای مسکونی است. در ابتدا استفاده از ساعت برای دانستن زمان بود ولی امروزه علاوه بر دانستن زمان ساعت ها نقش دکوری و تزیینی را در محیط زندگی مان ایفا می کنند. شما باید مناسب با دکوراسیون فضا از انواع ساعت های فانتزی دیواری استفاده کنید. این ساعت ها معمولا از جنس چوبی، فلزی، کائوچویی و فایبرگلاس ساخته می شوند. همچنین انتخاب نوع طراحی اعداد در ساعت ها بحث دیگری را به چالش می کشد. فونت های رومی، کامپیوتری، عددهای لاتین و استفاده از حروف به جای عدد و یا ترکیبی از این فونت ها در کنار یکدیگر می تواند یک ساعت زیبا و فانتزی را خلق کند.

اکسسوری‌های چوبی فانتزی
اکسسوری‌های چوبی فانتزی
دکوری های فانتزی

دکوری های فانتزی چوبی

ظروف و گلدان های رومیزی، از جنس چوب می توانند گرمای دوست داشتنی در کنار رنگ سبز گیاهان، در فضا بیافریند. این اکسسوری ها را با توجه به سلیقه شخصی و مدل دکوراسیون منزلتان میتوانید در هر جایی قرار دهید، مثلا بالای شومینه، روی میز کنسول یا کنار میز تلویزیون.

آینه های دکوراتیو

آینه یاس، اکسسوریز دکوراسیون داخلی
آینه دکوری جدید
آینه یاس، اکسسوریز دکوراسیون داخلی

آینه‌های دکوراتیو دوست داشتنی

آینه های فانتزی معمولا از قطعات و اشکال مختلف هندسی یا فضایی تشکیل شده‌اند. شما می توانید از این آینه ها برای تکمیل دکوراسیون یک قسمت از منزل‌تان استفاده کنید. برای بهتر دیده شدن آینه، باید اطراف آن را خالی بگذارید تا آینه بتواند خودنمایی کند. همچنین توجه داشته باشید در صورتی که فضای خانه‌تان شلوغ است، جایی را برای نصب روی دیوار یا قرار دادن روی زمین انتخاب کنید که آینه کمترین انعکاس لوازم را در خودش داشته باشد تا از بروز تراکم و آشفتگی در یک قسمت خانه جلوگیری کنید.

طراح فرش سپیده صاحبدل
تابلو مدرن رنگی نشیمن
طراح فرش سپیده صاحبدل

شلف دکوراتیو فانتزی

شلف های دیواری و تابلو های فانتزی

استفاده از تابلوهای فانتزی دیواری از جمله عناصر دکوراتو در عصر حاضر است. اگر استفاده از این تابلوها در فضاهای عمومی خانه هنوز باب نشده است ولی قطعا هر یک از ما یکی از این تابلوهای فانتزی را در فضاهای خصوصی خود داریم. در ساده ترین شکل و مقرون به صرفه ترین حالت می توانید آثاری از هنر دست خود یا فرزندانتان را قاب بگیرید و به صورت تابلو بر روی دیوار آویزان کنید. این انتخاب می تواند حس و حال منزل‌تان را دگرگون کند.

مبلمان و اکسسوری گونای
ظرف پذیرایی استیل طرح گوزن
مبلمان و اکسسوری گونای

ظروف دکوری زیبا

ظرف پذیرایی دکوری

ظروف پذیرایی امروزه بخشی از لوازم دکوری فانتزی به حساب می‌آیند. از بس که با طرح ها و طراحی های فوق العاده ای تولید میشوند. این ظرف ها دیگر فقط برای پذیرایی نیستند، بلکه به عنوان یک دکوری زیبا روی میز پذیرایی خودنمایی می کنند.

فروشگاه اینترنتی جویا
صندوقچه چوبی
فروشگاه اینترنتی جویا

لوازم دکوری فانتزی: صندوقچه های قدیمی

صندوقچه های قدیمی از جمله دکوری های فانتزی هستند که امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته اند که از این صندوقچه ها در دکوراسیون داخلی خانه استفاده می کنند.

شرکت سهامی فرش ایران
ظروف دکوری رنگی با طرح سنتی
شرکت سهامی فرش ایران

ظروف دکوری رنگی با طرح سنتی

این مدل دکوری های فانتزی سنتی به کار آن هایی میخورد که عاشق اکسسوری ها و وسایل سنتی هستند.

گالری تماشا
بشقاب های مصرفی و دیوارکوب
گالری تماشا

ظروف نقاشی شده دکوری

یکی دیگر از لوازم دکوری فانتزی که معمولا کاربرد مصرفی هم دارند ظروف نقاشی شده دکوری اند. این ظرفها معمولا کار دست هستند و ارزش هنری زیادی دارند.

گلدان دکوری
گلدان فانتزی
گلدان های فانتزی کوچک

دکوری های فانتزی: گلدان های دکوراتیو

گلدان ها دکوری پر استفاده ترین لوازم دکوری فانتزی هستند. این گلدان ها در اندازه ها بزرگ و کوچک موجود هستند و می توان از آن ها برای دیزاین اتاق خواب، بالکن، آشپزخانه، سرویس بهداشتی یا  هر جای دیگر خانه استفاده کرد.

چراغ خواب دکوراتیو فانتزی
چراغ دکوراتیو فانتزی

چراغ خواب های دکوراتیو فانتزی

 

لوازم دکوری فانتزی

 

لوازم دکوری گالری گل
ظروف دکوری
لوازم دکوری گالری گل

ویم گالری
ظروف دکوری شیک
ویم گالری

در پایان:

چنانچه تمایل دارید از دیگر دکوری های فانتزی دیدن کنید می توانید از صفحه متخصصین آینه، لوازم دکوری و نظم دهنده ها بازدید کرده و آنچه مطابق سلیقه شماست را خریداری کنید.

نویسنده: سمیه منوچهری | تحریریه چیدانه

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه