Chidaneh.com placeholder image

کلید لمسی هوشمند و کاربرد شگفت انگیز آن در خانه هوشمند

به قلم: راضیه حسین آبادی

کلید لمسی هوشمند یکی از اجزای اصلی و مهم در خانه‌های هوشمند است که می‌توانید هر لحظه با توجه به میل و سلیقه خود از طریق برنامه‌های گوشی موبایل آنها را کنترل یا روشن و خاموش و از همه مهمتر در مصرف برق صرفه جویی کنید. این روزها وجود کلید تاچ یا همان کلید لمسی جایگاه ویژه‌ای در طراحی دکوراسیون پیدا کرده است. به همین دلیل چیدانه تصمیم دارد، تا در مورد کلید روشنایی لمسی بیشتر توضیح دهد؛ پس با ما همراه باشید.

خانه هوشمند نستک

کلید لمسی هوشمند چیست؟

برای استفاده از کلید پریزهای مکانیکی مستلزم این است که با تغییر جهت کلید به سمت بالا یا پایین، لامپ‌ها را روشن و خاموش کنید. اما در خانه‌های هوشمند و مدرن امروزی با استفاده از یک ریموت یا نصب یک برنامه در گوشی موبایل به راحتی می توانید همه لامپ ها یا برخی از آنها را از داخل خانه یا از طریق اینترنت خاموش یا روشن کنید، برنامه زمانبندی دهید یا سناریوهایی متناسب با سبک زندگی خود پیاده کنید.

چوب و هنر
کلید لمسی هوشمند و کاربرد شگفت انگیز آن در خانه هوشمند نستک

این نوع از روشنایی که با کمک کلید تاچ ریموت دار قابل کنترل است، این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی بدون رفت و آمد روشنایی تمامی اتاق‌ها یا طبقات مختلف را تحت نظر داشته باشید و با استفاده از این نوع کلید هوشمند ایرانی هزینه برق مصرفی خودتان را به حداقل برسانید.

کلید تاچ ریموت دار قابل کنترل

کلید لمسی هوشمند؛ پایان مصرف بی رویه برق

با ورود تکنولوژی نوین به ساخت و ساز گام مهمی در کنترل و مصرف منابع برداشته شده است که در دکوراسیون داخلی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و استفاده از این روش در سیستم روشنایی منزل می‌تواند شما را فردی کاملا امروزی و به روز نشان دهد که از هر نظر لاکچری است.

کلید هوشمند لمسی یا تاچ نستک

مخصوصا اینکه می‌توانید با نصب یک برنامه یا اپلیکیشن در گوشی موبایل‌تان از هر جایی به راحتی کلیدهای تاچ را کنترل کنید. در نتیجه با استفاده از کلید لمسی کنترل روشنایی را به صورت حرفه‌ای در دست می‌گیرید و به خوبی با یک ریموت نیز تمامی کارها را انجام می‎‌دهید.

نمونه هایی از کلید هوشمند تاچ

خوشبختانه این نوع کلید فقط از کشورهای خارجی وارد ایران نمی‌شود و توسط متخصصین کلید هوشمند ایرانی به خوبی نیاز بازار را برطرف می‌کند. کلید تاچ RF دار یا همان کلید لمسی هوشمند RF دار نمونه‌ای از این کلیدهای هوشمند ایرانی هستند که جایگاه خوبی در بازار دکوراسیون به خود اختصاص داده‌اند که با کمک خانه هوشمند نستک می‌توانید تمامی شرایط لازم را در کنار مزیت‌هایی که دارد، فراهم کنید.

کلید هوشمند ایرانی

مزیت هایی که در مورد کلید تاچ نمی دانید!

این نوع کلید ظاهری کاملا شیک و زیبا دارد و تمامی مراحل ساخت آن با مواد با کیفیت صورت می‌گیرد و پنل روی آن از شیشه کریستال حرارت دیده ساخته شده است. همچنین امکانات کلید لمسی یا تاچ که به صورت ریموت است، به شما این امکان را می‌دهد تا از هر قسمت از منزل لامپ‌ها را روشن یا خاموش کنید.

مزیت های کلید لمسی هوشمند

این قابلیت تنها در ریموت وجود ندارد و در صورتی که دوست ندارید، ریموت کلید لمسی هوشمند را مدام در دست بگیرید و جابه جا کنید می‌توانید با نصب یک برنامه یا اپلیکیشن در درون گوشی موبایل خود وضعیت روشنایی‌ها را از داخل و بیرون خانه به خوبی کنترل کنید؛ حتی براساس سناریویی که در برنامه کلید تاچ هوشمند تعریف کرده‌اید، به خوبی سیستم روشنایی خانه خود را برنامه‌ریزی کنید و یک زندگی فوق هوشمند را به صورت حرفه‌ای تجربه کنید و از وجود آن لذت ببرید.

انواع کلید لمسی هوشمند

همچنین با استفاده از این روش می‌توانید کنترل پرده برقی را به دست بگیرید و در هر ساعت از شبانه روز پرده‌ها را از راه دور تحت کنترل داشته باشید و در صورتی که گل و گیاهان مختلف در منزل دارید، با این روش شرایط نور را تنظیم کنید، تا دیگر نگران آسیب دیدن آنها نباشید. بنابراین این روش تنها منحصر به کلید لمسی هوشمند برای لامپ های خانه نیست.

کلید های تاچ هوشمند و ریموت دار

علاوه بر آن با این روش می‌توانید وضعیت کولر آبی را تحت کنترل خود قرار دهید و با کمک برنامه نصب شده در گوشی خود، کارها را انجام دهید و در صورتی که فراموش کردید قبل از خروج از منزل کولر را خاموش کنید، با کمک این برنامه آن را خاموش و یا پیش از رسیدن کولر را روشن کنید، تا در زمان ورود خانه‌ای خنک و مطبوع داشته باشید و یا وضعیت نور را متناسب با سلیقه خود تنظیم کنید.

کنترل لوازم منزل با کلید لمسی هوشمند از راه دور

کلید لمسی هوشمند دارای بک لایت LED بوده و شب‌ها وقتی که تمامی چراغ‌ها خاموش هستند جایگاه کلیدهای لمسی قابل دیدن می‌باشد. کلیدهای هوشمند امنیت بسیارخوبی دارند و در زمان قطع و وصل کردن برق جرقه‌ای بیرون زده نمی‌شود. دلیل این مسئه رله‌های با کیفیت و مخصوص SURGE ANTI است. این رله‌ها در برابر جریان‌های لحظه‌ای مقاوم هستند. در نتیجه در صورت وجود نشتی گاز خطر آتش سوزی یا انفجار وجود نخواهد داشت که این مورد یکی از مزیت‌های بسیار مهم در سیستم‌های خانه‌های هوشمند می‌باشد.

کلید لمسی هوشمند دارای بک لایت LED

کلید لمسی هوشمند فاقد گارانتی و خدمات نیست!

شاید یکی از دغدغه‌های شما پیش از اینکه تصمیم قطعی برای استفاده از این نوع روشنایی هوشمند بگیرید در این باشد که آیا وقتی مدتی از نصب این سیستم گذشت در صورت بروز مشکلی آیا شامل خدمات و گارانتی پشتیبانی است یا خیر!

خوشبختانه خانه هوشمند نستک کلیه خدمات کلید لمسی هوشمند را همراه با ضمانت ارائه می‌دهد و تا دو سال پس از خرید می‌توانید از ضمانت و گارانتی محصولات روشنایی تاچ استفاده کنید و تا 5 سال از خدمات پس از فروش آن بهره‌مند گردید.

گارانتی و خدمات پس از فروش کلید لمسی هوشمند

کلام آخر

اگر از مصرف بی‌رویه برق و عدم کنترل مصرف آن خسته شده‌اید با کلید لمسی هوشمند می‌توانید برای همیشه به آن خاتمه دهید و با خیالی آسوده وضعیت روشنایی خانه خود را تحت کنترل بگیرید. با استفاده از کلیدهای تاچ دیگر مجبور نیستید تا مستقیم آنها را روشن و خاموش کنید و یا اینکه وابسته به ریموت باشید؛ حتی با نصب یک برنامه یا اپلیکیشن مخصوص در گوشی موبایل قادر هستید تا از هر جا و مکانی سیستم روشنایی، سیستم سرمایشی یا پرده‌ها را تحت کنترل خود داشته باشید و پیش از رسیدن به خانه همه چیز را با توجه به شرایط تنظیم و راه اندازی کنید.

بدین ترتیب داشتن یک خانه فوق هوشمند را کاملا درک می‌کنید و از بودن در چنین فضایی حسی متفاوت‌تری خواهید گرفت؛ به همین دلیل توصیه می‌کنیم برای راه اندازی این سیستم به صورت رایگان از کارشناسان خانه هوشمند نستک مشاوره بگیرید و نمونه کلیدهای تاچ هوشمند را در پیج اینستاگرام Nestech.info ببینید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه