Chidaneh.com placeholder image

آینه بک لایت چیست؟ 10 ایده را اینجا ببینید.

به قلم: سمانه زارعی

آینه ­ها یکی از مهم­ترین عناصر منزل هستند و در فضاهای مختلفی نصب آنها ضروری است. آینه­­ ها از نظر فرم و شکل و کاربرد انواع مختلفی دارند. یکی از انواع آینه­ های جذاب، آینه بک لایت است. شما با آینه بک لایت آشنایی دارید؟ آیا می­ دانید که آینه بک لایت در چه فضاهایی می ­توان آن را نصب کرد؟ در این مطلب از چیدانه با مجموعه صنایع شیشه و آینه الماس جام همراه هستیم تا راجع به آینه بک لایت صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

 

چوب و هنر

صنایع شیشه و آینه الماس جام
آینه های دکوراتیو و چراغ دار
صنایع شیشه و آینه الماس جام

آینه بک لایت چیست؟

همانطور که از اسمش مشخص است، آینه بک لایت به انواع آینه­هایی که در آن از نورپردازی استفاده شده است گفته می ­شود. در این نوع آینه­ ها نورپردازی می ­تواند در کناره ­ها و یا پشت آینه باشد. در برخی از انواع مدل­ های آینه بک لایت، سیستم نورپردازی دور تا دور آینه مانند یک قاب عمل می­ کند.

 

صنایع شیشه و آینه الماس جام
آینه های دکوراتیو و چراغ دار
صنایع شیشه و آینه الماس جام

کاربردهای آینه بک­ لایت

آینه بک لایت علاوه بر منزل در فضاهای دیگری هم می ­تواند مانند یک اکسسوری برای تزیین دکوراسیون به کار رود. برخی از فضاهایی که می ­توان آینه بک لایت را در آنها استفاده کرد عبارتند از:

  • منزل: شما می­ توانید از آینه بک لایت در فضاهایی مانند: راهرو، سرویس بهداشتی، اتاق خواب و… در منزل استفاده کنید.
  • رستوران و کافی ­شاپ: اگر تصمیم به نصب آینه در دکوراسیون رستوران و یا کافی ­شاپ دارید، با توجه به سبک دکوراسیون و ابعاد و اندازه مورد نیازتان می ­توانید از آینه ­های بک لایت استفاده کنید.
  • سالن ­های آرایش: آینه ­ها یکی از مهم ­ترین وسایل در آرایشگاه ­ها هستند، آینه بک لایت علاوه بر افزایش میزان نور محیط آرایشگاه، جذابیت فضای آرایشگاه را بیشتر می­ کند.
  • مزون و بوتیک: در مزون و بوتیک­ ها آینه ­ها بسیار کاربردی هستند و همچنین باعث درخشش فضا خواهند شد.

 

صنایع شیشه و آینه الماس جام
آینه های دکوراتیو و چراغ دار
صنایع شیشه و آینه الماس جام

آینه بک لایت هوشمند، این همه امکانات؟

آینه بک ­لایت هوشمند نسل جدیدی از آینه ­های بک­لایت هستند که به دلیل ویژگی­ های جذاب و خاص به صورت هوشمند شناخته شده است. آینه بک ­لایت هوشمند؛ می­تواند دارای برخی از ویژگی­ های مختلف از جمله: سنسور حرکتی، حسگر لمسی، تغییر رنگ نور، استفاده از ریموت، سنسور تایمر دار و… داشته باشد. این ویژگی­ ها آینه ­ی بک­لایت را از معمولی بودن خارج می ­کند و توجه افراد را به خود جلب می­ کند. یک آینه بک ­لایت هوشمند انتخابی بسیار عالی برای دکوراسیون مدرن است.

برخی از انواع آینه ­های هوشمند امکانات دیگری از جمله: امکان تغییر رنگ و همچنین ضدبخار بودن را دارند. با توجه به نوع فضای مورد استفاده و نیازهای خود می ­توانید بهترین نوع آینه بک­لایت هوشمند را انتخاب کنید.

 

صنایع شیشه و آینه الماس جام
آینه های دکوراتیو و چراغ دار
صنایع شیشه و آینه الماس جام

آینه بک لایت، چرا انتخابش کنم؟

آینه بک­لایت می ­تواند مزیت­ های زیادی برایتان داشته باشد. برخی از مزایای آینه بک لایت عبارتند از:

  • آینه بک ­لایت علاوه بر اینکه کاربرد یک آینه معمولی را برایتان دارد، ظاهر زیبایی داشته و می ­تواند یک اکسسوری جذاب برای هر نوع دکوراسیونی باشد.
  • آینه بک ­لایت می­ تواند منبع نورپردازی بخشی از فضای خانه باشد، و همچنین میزان نور لازم برای استفاده از آینه و بهتر دیده شدن چهره ­تان در آینه را تامین می­ کند.
  • در نورپردازی آینه بک­لایت از چراغ­های LED استفاده می ­شود. این نوع چراغ­ ها طول عمر بالایی داشته و کم مصرف هستند. در نتیجه این موضوع کارایی آینه بک­لایت را افزایش می ­دهد.
  • آینه بک­لایت فقط مختص سرویس بهداشتی نیست و می­ توانید در فضاهای مختلفی از آن استفاده کنید.
  • اگر یک آینه ساده دارید، می­ توانید با کمی خلاقیت و با استفاده از چراغ­ های LED یک آینه بک­ لایت بسازید. همچنین این نوع آینه­ ها نصب راحتی دارند.

 

آینه بک لایت

آینه بک­ لایت قدی؛ زیبایی اتاق خواب شما!

اگر به فکر تهیه یک آینه قدی برای اتاق خوابتان هستید، به جای یک آینه ساده، آینه قدی بک­ لایت یک انتخاب خوب برای شماست. آینه بک ­لایت قدی می ­تواند فرمی بیضی شکل و یا مستطیل کشیده داشته باشد. آینه بک­لایت قدی می ­تواند بر روی دیوار اتاق نصب شود و یا اگر جای کافی در اتاق دارید؛ یک آینه پایه ­دار را در گوشه­ ای از اتاق قرار دهید.

 

آینه بک لایت سرویس بهداشتی

آینه بک­لایت سرویس بهداشتی

آینه هویت بخش سرویس بهداشتی است و انتخاب یک آینه زیبا و جذاب برای سرویس بهداشتی تاثیر زیادی بر روی ظاهر و نورپردازی فضا دارد در نتیجه حساسیت به خرج دادن در انتخاب آینه مناسب سرویس بهداشتی بی دلیل نیست. آینه بک­ لایتی که برای سرویس بهداشتی انتخاب می ­شود باید با توجه به ابعاد و اندازه­ ی فضا و سبک دکوراسیون انتخاب شود. این نوع آینه نیازی به تعویض چراغ ندارد چرا که از چراغ­ های ال ­ای ­دی در آنها استفاده می­ شود.

 

آینه بک لایت در نشیمن

قیمت آینه بک­ لایت

استفاده از چراغ در آینه بک لایت آن را خاص ­تر کرده است. احتمالا برایتان سوال شود که قیمت آینه بک ­لایت چقدر است؟ قیمت آینه نوری به عوامل مختلفی مانند ابعاد و اندازه آینه، کیفیت و جنس آینه و همچنین امکانات و هوشمند بودن نورپردازی آن بستگی دارد. 

 

صنایع شیشه و آینه الماس جام
آینه های دکوراتیو و چراغ دار
صنایع شیشه و آینه الماس جام

آینه بک لایت در سرویس بهداشتی

کلام آخر:

آینه بک ­لایت می­ تواند یک آینه متفاوت برای خانه شما باشد. آینه­ های بک ­لایت می ­توانند علاوه بر کاربرد اصلی خود، نقش یک آینه دکوراتیو را داشته باشند. صنایع شیشه و آینه الماس جام با بیش از 7 سال سابقه کار در این صنعت و استفاده از متریال درجه یک ایرانی و ماشین آلات مخصوص تولید داخل آماده ارائه تمامی خدمات شیشه و آینه در زمینه ساختمانی و دکوری می‌باشد.

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر از این مجموعه به پروفایل مجموعه صنایع شیشه و آینه الماس جام سر بزنید و آینه مورد نظر خود را سفارش بدهید.

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه