Chidaneh.com placeholder image

رنگ سال 2023 به انتخاب کمپانی بنجامین مور

به قلم: ساناز بهبودی*

پنتون اگرچه بهترین و معتبرترین کمپانی تعیین رنگ سال است، اما تنها شرکتی نیست که برای هر سال میلادی، رنگ مشخصی را تعیین می‌کند و دیگران از آن پیروی می‌کنند! کمپانی‌های دیگری همچون بنجامین مور نیز چنین اقدامی را انجام می‌دهند. بنجامین مور اند کو (.Benjamin Moore & Co) که با نام‌های بنجامین مور پینتس (Benjamin Moore Paints) و بنجامین مور نیز شناخته می‌شود، یک شرکت شیمیایی آمریکایی فعال در حوزه تولید رنگ و پوشش‌های سطحی مستقر در شهر مونتویل واقع در ایالت نیوجرسی کشور ایالات متحده آمریکا می‌باشد که در سال 1883 میلادی پایه گذاری شده است. اما این کمپانی جهانی به تازگی رنگ سال 2023 میلادی را در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی اعلام کرد!

دیوار رنگی قرمز ترند در سال 2023 با شومینه و دو مبل تک

این شرکت چه رنگی را انتخاب کرده؟

بوفه چوبی و ظروف داخل آن در کنار دیوار رنگی سال 2023

رنگ سال 2023 میلادی توسط کمپانی بنجامین مور ، رنگ Raspberry Blush 2008-30 اعلام شده است! اما در بیانیه‌ی منتشر شده از سوی این کمپانی رنگ پیرامون انتخاب رنگ سال 2023 میلادی اینچنین آمده است:

تابلو فرش ریحان

“محیط اطراف خود را با رنگ سال 2023 میلادی بنجامین مور یعنی رژگونه تمشکی 2008-30 جان ببخشید! ما امسال با انتخاب رنگ رژگونه تمشکی 2008-30 به عنوان رنگ سال 2023 میلادی، رنگ‌های جسورتر و سرزنده‌تر را در کانون توجه خود قرار دادیم… این رنگ قرمز-نارنجی اشباع شده، بیانی است آشکار از یک رنگ کاریزماتیک!"

رنگ رژگونه تمشکی دیوار ترند سال 2023 کمپانی بنجامین مور

جالب است بدانید امسال و برای نخستین بار، کمپانی بنجامین مور اند کو در یک همکاری مشترک با گروه موزیک دونفره‌ی الکترو-‌فانکِ کانادایی کرومیو (Chromeo) به ارانه‌ی آهنگی با عنوان Raspberry Blush مُلهم از رنگ سال 2023 میلادی پرداخته است! آهنگی که لذت بردن از زندگی را جشن می‌گیرد؛ با این ایده که هم رنگ و هم موسیقی می‌تواند بر یک فضا تاثیرگذار باشد.

دیوار رنگی رژگونه تمشکی ترند سال 2023 با مبل تک سفید

کمپانی رنگ بنجامین مور همچنین به معرفی 8 رنگ ترند سال 2023 میلادی نیز اقدام نموده است!

رنگ های ترند 2023

منبع: هنر و معماری آبگینه

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه