Chidaneh.com placeholder image

خرید میز تلویزیون، میز عسلی و جلومبلی؛ چه میزی به خانه شما می‌آید؟

به قلم: تحریریه چیدانه

در دکوراسیون داخلی خانه‌ها بعضی نقاط و بعضی لوازم به عنوان نقطه کانونی و مرکز توجه به شمار می‌روند و طوری چیده می‌شوند که از همه طرف دید خوبی داشته باشد. در اتاق نشیمن میز تلویزیون یک نقطه کانونی است که بدون شک همه افراد خوش‌سلیقه که به دنبال دکوراسیونی شیک و منحصربفرد هستند نقش میزهای خانه را در زیباسازی فضا به خوبی می‌دانند و با وسواس زیادی به انتخاب میز تلویزیون، میز عسلی و جلومبلی می‌پردازند. اگر از دنبال‌کنندگان همیشگی چیدانه باشید می‌دانید که تلاش ما بر این است تا شما را با بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات در زمینه دکوراسیون داخلی آشنا کنیم. در این مقاله نیز با کمک تیم طراحی صنعتی کارماچوب به بررسی موضوع خرید میز تلویزیون، میز عسلی و میز جلومبلی می‌پردازیم. اگر شما هم قصد دارید دستی به سر و روی خانه بکشید و در انتخاب سبک و مدل لوازم منزلتان مردد هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

خرید میز تلویزیون؛ یک وسیله ضروری در هر خانه!

از روزی که تلویزیون پای ثابت همه خانه‌ها شد پای میزهای تلویزیون نیز به منازل باز شد. هرچقدر طراحی و مدل تلویزیون‌ها جدیدتر و مدرن‌تر می‌شد میزهای تلویزیون هم شکیل‌تر و خوش‌تراش‌تر از قبل به بازار لوازم خانگی عرضه می‌شدند. یک میز تلویزیون می‌تواند تاثیر معجزه‌واری بر شکل و ظاهر دکوراسیون بگذارد و نه تنها به عنوان یک میز معمولی، بلکه به عنوان یک وسیله دکوراتیو و تزئینی کاربرد خواهد داشت. به لطف خلاقیت و خوش‌فکر بودن طراحان لوازم خانگی اگر به قصد خرید میز تلویزیون سری به بازار بزنید می‌توانید انواع و اقسام مدل‌ها را در هر سبک و سیاقی از دکوراسیون پیدا کنید و از هر طیف سلیقه‌ای که باشید مطمئنا دست خالی به خانه برنمی‌گردید. حتی این روزها لسیاری از افراد به جای خریدن میز تلویزیون تصمیم می‌گیرند یک تی‌وی‌ست تهیه کنند تا هم به تلویزیون و ضمائم و مشتقات آن سر و سامان بدهند و هم لوازم دکوراتیو و تزئینی خود را در طبقات آن بچینند.

چوب و هنر

پرفروش‌ترین جنس میزهای تلویزیون در بازار ایران میزهای چوبی هستند. این میزها اغلب از چوب MDF ساخته شده‌اند و به همین دلیل با قیمت مناسبی به خریداران ارائه می‌گردند. به همین دلیل با توجه له تنوع بی‌نظیر طرح و رنگ در میان میزهای تلویزیون چوبی اگر کمی حوصله به خرج بدهید و بازارگردی کنید با یک بودجه مناسب هم می‌توانید یک میز چوبی شکیل و باکیفیت برای خانه تهیه کنید. برخی از مدل میزهای چوبی تلویزیون تراش خورده و دارای حکاکی‌ها و نقش‌های زیبا و برجسته هستند که به همین دلیل قیمتیت به مراتب بیشتر از سایر مدل‌های ساده‌تر دارند. اما به طور کلی میزهای تلویزیون چوبی همیشه انتخاب مناسب و قابل اطمینانی هستند.

توصیه ما به شما این است که هنگام خرید میز تلویزیون جنس، طرح و رنگ دیگر المان‌های دکوراسیون را هم مدنظر داشته باشید. برای انتخاب بهترین رنگ میز تلویزیون بایستی تیزبین و دقیق باشید. اگر فضای نشیمن شما کوچک است بهتر است دست از خریدن میزهای تیره بردارید و با انتخاب رنگ‌های روشن از ترفند ایجاد خطای دید بهره بگیرید تا اتاقتان بزرگتر و دلبازتر به نظر بیاید. همچنین می‌توانید رنگ میز تلویزیون را با سایر لوازم دکوراسیون مانند فرش، مبلمان و پرده ست کنید. همه چیز به ذوق و سلیقه شما برمی‌گردد. حتی اگر مشاوران دکوراسیون به شما رنگ‌ها و مدل‌های به‌روز و ترند را پیشنهاد کنند که باب میلتان نباشد، بهتر است در نهایت آن چیزی را انتخاب کنید که حس بهتری را به شما و اهالی خانه القا کند. 

تاثیر خرید میز عسلی و میز جلومبلی بر دکوراسیون داخلی

میز جلومبلی به همراه میز عسلی دو وسیله جدایی‌ناپذیر از سرویس مبل شما به شمار می‌آیند. بدون تردید مبلمان خانه شما بدون این دو محصول تعریف کاملی نخواهد داشت. تصور کنید زمانی که میز عسلی و جلومبلی در سرویس مبلمان وجود نداشته باشد چگونه می‌توانید کارهای ساده‌ای مانند پذیرایی را رفع و رجوع کنید؟ در نبود این دو محصول وسایل روزمره‌ای مانند استکان چای، روزنامه، ظرف‌های میوه و شیرینی و شکلات‌خوری و غیره را کجا قرار می‌دهید؟ همین دلایل ساده است که خرید میز عسلی و میز جلومبلی را برای شما واجب می‌کند.

خانم‌های خانه‌دار معمولا ترجیح می‌دهند میزهای عسلی و جلومبلی را به صورت ست تهیه کنند تا زیبایی آن‌ها بیشتر به چشم بیاید. البته که این مساله یک امر کاملا سلیقه‌ای است و هیچ قاعده و قانونی در چیدمان وجود ندارد، بنابراین در بکارگیری خلاقیت و ابتکار به هیچ عنوان خودتان را محدود نکنید، اما بهتر است از رعایت کردن یکسری اصول غافل نشوید. به عنوان مثال زمانی که میز جلومبلی شما چوبی است، انتخاب کردن یک میز عسلی فلزی یا فرفورژه ظاهر ناجالب و ناهماهنگی را ایجاد می‌کند و در کنار هم قرار گرفتن این دو ممکن است توی ذوق مهمانان هم بزند. پس به شما توصیه می‌کنیم که در خرید میز میز عسلی و میز جلومبلی حدالامکان گزینه‌هایی را انتخاب کنید که یا ست هستند و یا ظاهری نزدیک به همدیگر دارند. حتی می‌توانید این مجموعه را با میز تلویزیون هم ست کنید تا فضای هارمونیک و یکدست‌تری را در خانه بوجود بیاورید. در هر صورت توصیه ما به شما دوری از پراکندگی و شلختگی بصری و دعوت به ایجاد تناسب و هماهنگی است.

از کجا بخریم؟

احتمالا تا به اینجای مطلب قانع شده‌اید که خریدن میز تلویزیون، میز عسلی و جلومبلی چقدر می‌تواند حال و هوای ظاهری خانه را زیر و رو کند و از لحاظ کاربرد نیز این موارد، جزو اقلام ضروری برای داشتن یک دکوراسیون شیک و کامل هستند. حالا زمان این است که به آخرین سوال توی ذهنتان پاسخ بدهیم: شیک‌ترین مدل‌های میز دکوراسیون را از کجا بخریم؟

فروشگاه اینترنتی کارماچوب با ارائه بهترین و به‌روزترین طرح‌ها در زمینه لوازم خانگی محصولی باکیفیت، مطمئن و مطابق با سلیقه ایرانی را به مشتریان خود عرضه می‌کنند. کلیه محصولات این شــرکت تمــاما از جنس ام‌دی‌اف و دارای 2 سال گارانــتـی می‌باشـــد و در بســته بندی کـامـل و استحکام بالا ارائه می‌گردد. ضمن این که صنایع تولیدی کارماچوب با در نظر گرفتن امتیاز خرید اقساطی میز تلویزیون، میز عسلی و میز جلومبلی زمینه مناسبی را برای خریدی بصرفه و اقتصادی فراهم آورده‌اند.

جمع‌بندی پایانی

انواع میزها در دکوراسیون داخلی نقش پررنگی را ایفا می‌کنند. میز تلویزیون، میز عسلی و میز جلومبلی علاوه بر اینکه کیفیت ظاهری فضای خانه را ارتقا می‌دهند بسیار هم پرکاربردند، بنابراین هرگز نقش این میزها را دست کم نگیرید و سعی کنید بهترین محصولات را برای منزل خود انتخاب کنید. گروه تولیدی کارماچوب با ارائه انواع میزهای دکوراسیون با استانداردهای فیزیکی و کیفیتی می‌توانند در انتخاب بهتر و شایسته‌تر به شما کمک کنند.

 

اگر این مطلب برایتان جالب و مفید بود می‌توانید از مقالات جدیدترین مدل‌های میز تلویزیون هایگلاس و انواع میز تلویزیون کنسولی هم کمک بگیرید.

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه