Chidaneh.com placeholder image

دکور زیبای آشپزخانه منزل ستاره زن این‌روزهای تلویزیون

میترا رفیع بازیگر زن ایرانی با نقش آفرینی در سریال از سرنوشت به شهرت رسید. او به تازگی در سریال گیل دخت بازی می کند. جالب است بدانید که خانم بازیگر تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است. در قسمت زیر تصویر جالب از دکور زیبای آشپزخانه خانه میترا رفیع بازیگر گیل دخت را قرار داده ایم. برای مشاهده این عکس در نیک صالحی همراه ما باشید.

خانه میترا رفیع

دکوراسیون آشپزخانه منزل میترا رفیع

نکاتی برای دکوراسیون مدرن آشپزخانه

حیاط خانه میترا رفیع

خوب است که پیش از شروع کار تکلیفمان را با خودمان روشن کنیم که آیا سبک مدرن را دوست داریم یا نه؟! برای همین این مقاله را با بررسی ویژگی‌های یک آشپزخانه مدرن شروع می‌کنیم تا مطمئن شوید آیا سبک مدرن به سلایقتان نزدیک است یا برای اجرای خواسته‌هایتان باید سراغ سبک‌های دیگری بروید.

فرش ذوالانواری

احتمالاً سطوح صاف و براق پررنگ‌ترین تصویری است که اغلب ما از یک آشپزخانه مدرن در ذهنمان داریم! هرچند تصویر درستی است اما باید بدانید اولین و مهم‌ترین ویژگی سبک مدرن، مینیمالیسم یا به زبان خودمان ساده‌گرایی است و این سادگی شامل تمام جنبه‌های طراحی دکور می‌شود؛ از انتخاب رنگ گرفته تا نورپردازی، انتخاب وسایل و شکل چیدمان.

آشپزخانه شیک و مدرن

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن، طرح کمدها و کابینت‌ها، افقی، پهن و بلند است در حالی که در طراحی کلاسیک، بیشتر از خطوط و طرح‌های عمودی استفاده می‌شود.

دکوراسیون زیبای آشپزخانه

نکته‌ی مهم دیگر این است که شما برای داشتن یک آشپزخانه مدرن باید تزیینات پرنقش‌ونگار و طرح‌های شلوغ را کنار بگذارید. در طراحی مدرن کابینت‌ها و کمدهای آشپزخانه ساده و بدون کنده‌کاری‌اند، کابینت‌هایی که یا دستگیره ندارند و یا دستگیره‌شان کاملاً ساده و بدون مدل خاصی است. استیل ضدزنگ، لاک، کروم و شیشه‌های مات از جمله موادی پرکاربرد در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن است.

منبع: نیک صالحی


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه