Chidaneh.com placeholder image

6 ترند جذاب اتاق غذاخوری در سال 2023

با توجه به اینکه چند روز دیگر به سال جدید باقی مانده است، ما به دنبال جدیدترین و بهترین ترند طراحی برای هر فضای خانه شما، از حمام گرفته تا اتاق خواب و اتاق ناهار خوری احتمالاً کم استفاده شما بوده‌ایم.

زمان اتاق ناهارخوری برای انبوهی از کسانی که چه می‌دانند به پایان رسیده است. در عوض، کتاب‌های آشپزی مورد علاقه خود را بشکنید و یک منوی مهمانی شام برنامه‌ریزی کنید، زیرا در سال 2023 اتاق ناهارخوری شما هدف جدیدی را به عنوان مکانی برای جمع شدن با نزدیک‌ترین دوستان و عزیزانتان خواهد دید.

فرش ذوالانواری

برای الهام بخشیدن به زندگی جدید در فضای ناهارخوری رسمی شما، به چندین طراح داخلی مراجعه کردیم تا در مورد ترندهای اتاق غذاخوری که انتظار دارند در سال 2023 ببینیم، به چندین طراح داخلی مراجعه کردیم. از نور غیرمنتظره تا کارهای چوبی کلاسیک، در اینجا شش ترند برای شاداب کردن اتاق غذاخوری شما آورده شده است. ما صبورانه منتظر دعوت مهمانی شام خود خواهیم بود.

اثاثیه چوب تیره‌تر بازگشته‌اند

رنگ‌های چوبی تیره و غنی ستاره طراحی اتاق‌های غذاخوری خواهند بود و دلیل خوبی هم دارد.

او می‌گوید: «ما شروع به دیدن لکه‌های تیره‌تر و چوب‌هایی کرده‌ایم که به صورت استراتژیک در خانه استفاده می‌شوند، و این شامل میز ناهارخوری نیز می‌شود. “مردم پس از یک دهه سفید شدن چوب‌ها و دیوارهای سفید، در آرزوی محیط‌های غنی‌تر و جذاب‌تر هستند. این جنگل‌های تیره‌تر آن حس شخصیت و گرما را به ارمغان می‌آورند که همه ما آرزوی آن را داریم.»

سرمایه‌گذاری روی میز ناهارخوری خرید کوچکی نیست، اما نیازی به نگرانی در مورد اینکه میز چوبی تیره به این زودی ها از مد می‌افتد وجود ندارد. کریستوفر می‌گوید: «چوب تیره‌تر به سبک سنتی‌تر و رسمی‌تر بازمی‌گردد، که قرن‌هاست وجود داشته است. “این واقعا یک سبک طراحی جاودانه است."

خود را بیان کنید

این امر به ویژه در فضاهای سرگرم کننده، مانند اتاق های غذاخوری، که در آن دوستان و عزیزان شما می توانند جمع شوند تا خانه شما را در عمل ببینند، بسیار مهم است. چه رنگ مورد علاقه، عتیقه‌جات یا هنری که معنایی احساسی دارد، در سال 2023 به دنبال اتاق‌های غذاخوری متنوع‌تر با حس و حال جمع‌آوری شده باشید.

کمی زرق و برق اضافه کنید

اتاق‌های غذاخوری می‌توانند سودمند باشند، اما اجازه ندهید که شما را از داشتن کمی سرگرمی با طراحی باز دارد.

در سال 2023، ما شاهد خواهیم بود که اتاق ناهارخوری ریشه‌های پر زرق و برق خود را بازیابی می کند، در حالی که حس عملکرد خانواده را حفظ می کند.

برای این اتاق ناهارخوری فضایی مدرن و پر زرق و برق با قطعات غیرمنتظره و در عین حال کاربردی که شایسته مهمانی‌های شام خاطره‌انگیز هستند.

طولانی برو

مهارت های مهمانداری خود را تقویت کنید 2023 بازگشت عالی به میز ناهارخوری خواهد بود. مهمانی‌های شام پر زرق و برق برمی‌گردند، بنابراین به میزهای طولانی، صندلی‌های فوق‌العاده راحت، و وعده‌های غذایی طولانی و طولانی فکر کنید.

رویکرد جدیدی به نورپردازی داشته باشید

اگر آویزهای بالای میز ناهارخوری شما کمی خسته به نظر می رسند، وقت آن است که در رویکرد خود برای نورپردازی این فضای بسیار مهم تجدید نظر کنید. بیایید سال 2023، به جای آویزان کردن دو یا سه آویز بالای یک میز مثل سال ها رایج بوده است.

یک پلان طبقه باز بدون دیوار تعریف کنید

مناطق ناهارخوری با طرح باز بسیار بهتر از فضاهای بسته پاسخ می‌دهند، اما هنوز هم ترسیم کردن فضا خوب است. چگونه این کار را بدون افزودن دیوار انجام می دهید؟ برای سرنخ به این اتاق غذاخوری نگاهی بیندازید.

سقف‌های اتاق ناهارخوری طرح‌دار چه از کاغذ دیواری استفاده کنید، چه رنگی، یا مانند ما در اینجا، از طرح‌های چوبی منبت کاری شده استفاده می‌کنید. یک تمایز بصری بدون بالا بردن هیچ دیواری ایجاد می‌کند.


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه