Chidaneh.com placeholder image

خرید مقرون به صرفه لوازم دکوراسیون منزل از مرکز خرید کالاشهر (2)

به قلم: تحریریه چیدانه

مرکز خرید و فروشگاه: کالاشهر، اولین فروشگاه حاشیه شهری در ایران است که اقدام به عرضه کالاهای مختلفی مثل فرش، کالای خواب،  مبلمان،  پارچه، لوازم خانگی و غیره کرده‌ است. جالب است بدانید بسیاری از فروشگاه‌های معتبر امروزه، همان فروشگاههای حاشیه شهری می باشد. کالاشهر هم با هدف توزیع کالا با قیمت و کیفیتی یکسان احداث شده و به عرضه این محصولات با قیمتی 10 تا 30 درصد پایین‌تر از بازار می‌پردازد. پس با چیدانه در این مطلب همراه باشید تا با نحوه کار کالاشهر بیشتر اشنا شویم. 

کالا شهر
تصاویر نمایشگاه کالاشهر
کالا شهر

چوب و هنر

در رابطه با شبکه توزیع و برنامه‌های آتی کالاشهر گفت‌وگویی داشتیم با مهندس شهرجردی. او می‌گوید:  سبک توزیعی که کالاشهر به دنبال اجرای آن است، کاملا مطابق استانداردهای‌ فروشگاهای معتبر مشابه در دنیاست. در توزیع بعضی از کالاها مثل یک بطری شیر، قیمت در هر نقطه‌ای از کشور برای مصرف‌کننده یکسان است این قدرت شبکه توزیع است که منجر به یکسان‌سازی شده است که هم برای توزیع‌کننده و هم برای مصرف‌کننده منفعت دارد. . اما متاسفانه در بخش‌هایی مثل حوزه نساجی، مبلمان و لوازم خانگی غیر برند، این امر محقق نشده است؛ یعنی حتی در تهران و نقاط مختلف آن هم این دست کالاها با قیمت‌هایی متفاوت عرضه می‌شوند. 

کالا شهر
تصاویر نمایشگاه کالاشهر
کالا شهر

از مردادماه امسال طرحی با عنوان تورهای خرید در دست اجراست. مردم با کالاشهر تماس می‌گیرند و از طرف دفتر مرکزی هماهنگی‌ های لازم صورت می‌گیرد تا بتوانند در گروه‌هایی حداقل 10 نفره از فروشگاه بزرگ کالاشهر بازدید کنند. مثلا در هر منطقه 10 خانم و آقایی که قصد تعویض لوازم منزل یا خرید جهیزیه برای دخترشان را دارند، می‌توانند در این تور شرکت و از کالاهای متنوع فروشگاه بازدید کنند.  در این تورهای یک روزه از مشتریان پذیرایی می‌شود و کالاهای خریداری شده آنها (اگر تعداد کالا زیاد باشد) بدون هزینه تا درب منزل برایشان ارسال می‌شود. در این تور یک روزه، راهنمایی‌های تخصصی در رابطه با خرید هر کالا توسط لیدرها و مسؤلان هر بخش به مشتریان ارائه می‌شود.  برای ثبت‌نام در این تور، متقاضیان می‌توانند با شماره تلفن‌ها 35029-33850560 تماس بگیرند.

کالا شهر
تصاویر نمایشگاه کالاشهر
کالا شهر

مدیریت و کارشناسان شهرک فروشگاهی کالاشهر در حال بررسی هستند تا تخفیفات ویژه‌ای در فصل‌های مختلف سال برای هموطنان عزیز پیش‌بینی کنند. ضمن اینکه قیمت‌ها در کالاشهر بین 10 تا 30 درصد پایین‌تر از قیمت‌های موجود در بازار است؛ یعنی اگر فردی کل جهزیه‌اش را از کالاشهر به ارزش مثلا 15 میلیون تومان خریداری کند تقریبا 5/4 میلیون تومان کمتر از بازار هزینه پرداخت کرده است. همچنین در صورت خرید یکجای جهیزیه، مرکز خرید کالاشهر عروس و داماد را به یک سفر مشهد مقدس ‌مهمان می‌کند. از طرف دیگر مرکز خرید کالاشهر درصدد است تا مذاکراتی با بانک‌ها و لیزینگ‌ها انجام دهد تا مردم خریدهای‌شان را در اقساطی طولانی‌مدت و با قیمتی مناسب بپردازند. 

در پایان از مرکز خرید کالا شهر که تصاویر نمونه پروژه های خود را در اختیار ما قرار داده اند تشکر می نماییم. برای دیدن دیگر پروژه ها و اطلاعات تماس با این شرکت به وبسایت مرکزخرید کالاشهر  مراجعه کنید. 

مطلب پیشنهادی: طراحی خیره کننده دکوراسیون فروشگاه رویال دیش در تهران
طراحی داخلی فروشگاه نایکی در لندن با کمک لباس ها!
بازسازی فضای داخلی شرکت رویا، مکانی برای فروش بیشتر
کافه قنادی رکس، یادآور خاطرات شیرین در تبریز

همچنین می توانید سوالات خود را درباره خرید لوازم منزل و یا طراحی دکوراسیون خانه تان در قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه با اهالی فن و کارشناسان در میان بگذارید.

اگر به دنبال تغییر دکوراسیون محل کار، ساخت آپارتمان یا ویلا، بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانه خود هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. مناسب ترین افراد را با توجه به بودجه و نیاز هایتان در اهالی فن چیدانه بیابید.

گردآوری شده در تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه