Chidaneh.com placeholder image

8 ایده جذاب دکوراسیون با کمک لوازم عکاسی برای عاشقان عکاسی

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفند های دکوراسیون: خوب دیدن یک هنر است و عکاسی راهی است برای تکمیل و به نمایش گذاشتن این هنر. همیشه به یاد آوردن خاطرات یک مسافرت خانوادگی، گردش دوستانه در شهر یا بازدید از یک مکان تاریخی برای انسان شیرین و دوست داشتنی است، اما به این فکر کنید که این خاطرات با دیدن عکس هایی که در آن روز گرفته اید چه قدر ملموس تر و لذت بخش تر خواهد شد. همه این لذت ها را مدیون هنر عکاسی و عکاسان خوش ذوق و قریحه هستیم، امروز هم به مناسبت روز جهانی عکاسی تصمیم گرفتیم تا ببینیم اگر یه عکاس قرار باشد تا دکوراسیون داخلی خانه خودش را طراحی کند، از چه وسایلی استفاده می کند، پس با این مطلب جذاب با چیدانه همراه باشید. 

کلکسیونی زیبا از دوربین های قدیمی

چوب و هنر

عکاس ها به طور معمول دیدی متفاوت تر نسبت به بقیه افراد دارند، پس خیلی هم جای تعجب ندارد که اگر وارد خانه یک عکاس بشوید و ببینید که به جای عکس های زیبایی که گرفته است، کلکسیون دوربین های خود را قاب گرفته و به دیوار آویزان کرده است.

مطلب پیشنهادی: تزئین دیوارها با تکه های روزنامه

ساخت چراغ خواب به وسیله دوربین ها

وقتی وارد خانه یک عکاس می شوید، همه جا پر است از دوربین و عکس و قاب و هر چیزی که به عکاس و عکاسی مربوط باشه، حتی وسیله های تزئینی خونه هم رنگ و بوی عکاسی داره، درست مثل یک چراغ مطالعه که از دوربین درست شده و از عکس های کوچیک برای درست کردن کلاهکش استفاده شده.

مطلب پیشنهادی: ۲۱ چراغ رومیزی با طراحی خلاقانه 

تزئین شلف ها با استفاده از دوربین

حتی وسیله های تزئینی داخل شلف ها هم یا قاب عکس های زیبا از عکس های گرفته شده توسط خودشان است، یا کلکسیون دوربین های قدیمی شان.

مطلب پیشنهادی: شلف، عنصری کاربردی برای خانه ای زیبا

ساخت ساده ساعت  با استفاده از دوربین

دفعه بعد که خواستید به دیدن دوست عکاستان بروید، بهترین کار این است که وسیله ای را برای او کادو ببرید که هم کاربردی باشد، هم شبیه وسیله مورد علاقه آن ها یعنی دوربین باشد، چیزی شبیه ساعتی که در عکس می بینید، درست کردن آن هم کار ساده ای است. حتی خودتان هم می توانید آن را بسازید.

کوسنی زیبا طرح دوربین

عکاس ها حتی ترجیح می دهند تمام خانه شان رنگ و بوی عکاسی داشته باشد. یکی دیگر از چیزهایی که شاید در دکوراسیون داخلی خانه یک عکاس آن را ببینید، کوسن هایی است که روی آن عکس یک دورین نقش بسته است.

مطالب پیشنهادی: کوسن های کوچک، تغییرات بزرگ در دکوراسیون داخلی!

لوستر هایی به شکل دوربین های عکاسی

یک فکر بکر برای ساخت لوستر دست ساز. اگر فکر می کنید تحمل دوری از دوربین های تان را ندارید و جایی هم برای نگه داری از آن ها ندارید، از سقف آویزانشان کنید و از آن ها لوستر های زیبا بسازید. در نظر اول شاید کمی عجیب به نظر برسد اما نشدنی هم نیست. 

استفاده از ماگ های یبا به جای گلدان های خلاقانه

حتما شما هم ماگ هایی که به شکل لنز دوربین ها هستند رو دیدید، یکی از آن ها را خریداری کنید. یک ایده‌ ساده و کاربردی برای نگهداری ماگ ها این است که از آن ها به عنوان گلدان استفاده کنید، درست مثل عکس بالا.

پوف به شکل لنز دوربین

اگر خیلی خوش شانس باشید در گشت و گذارهایی که بین مغازه ها برای خرید لوازم تزئینی خانه تان دارید، می توانید پوفی را پیدا کنید که شبیه لنز دوربین است، این پوف زیبا تکمیل کننده دکوراسیون داخلی خانه شما خواهد بود.

مطالب پیشنهادی: چطور می توانیم رنگ های موجود در عکس ها را به زندگی واقعی بیاوریم؟
۱۲روش برای عکاسی از طراحی داخلی به شیوه عکاسان حرفه ای 
مانند حرفه‌ای ها از دکوراسیون منزل خود عکاسی کنید
۷ نکته کلیدی برای عکاسی دکوراسیون داخلی

همچنین می توانید سوالات خود را درباره خرید لوازم منزل و یا طراحی دکوراسیون خانه تان در قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه با اهالی فن و کارشناسان در میان بگذارید.

اگر به دنبال تغییر دکوراسیون محل کار، ساخت آپارتمان یا ویلا، بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانه خود هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. مناسب ترین افراد را با توجه به بودجه و نیاز هایتان در اهالی فن چیدانه بیابید.

نویسنده : شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه