Chidaneh.com placeholder image

10 ایده دکوراسیون داخلی برای دوستداران بتمن

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفند های دکوراسیون: همه ما در بچگی اسطوره ها و ابر قهرمان هایی داشتیم که سعی می کردیم مثل اون ها رفتار کنیم یا لباس بپوشیم حتی همیشه عروسک های اون ها رو می خریدیم و گوشه اتاق هامون می گذاشتیم و باهاشون بازی می کردیم و دنیایی که دلمون می خواست رو در افکارمون می ساختیم دنیایی که در اون همیشه با اسطوره ها و ابر قهرمان هامون که منبع الهام ما بودند هم بازی بودیم. در میان تمام این ابر قهرمان ها و اسطوره ها شخصیت بتمن یکی از محبوب ترین ها است، خیلی از پسر بچه های کوچک هستند که دلشان می خواهد بتمن باشند، دلشان می خواهد اتاقی داشته باشند که هر طرفش را که نگاه می کنند نشانه از بتمن ببینند، خب این مطلب برای آن ها است، یا بهتر بگویم برای پدر مادر هایی است که می خواهند برای پسر کوچکشان اتاقی شبیه شهر گاتهام بسازند. این مطلب جذاب را از دست ندهید و با چیدانه همراه باشید.

رخت آویزهایی به شکل خفاش های بتمن

سرویس خواب بالسا

رخت آویزهای بتمنی

وقتی قرار است که یک اتاق تم بتمن داشته باشد یعنی همه اجزا آن باید این ویژگی را داشته باشد. مثلا می توانیم از رخت آویزها شروع کنیم. فقط کافی است یک تکه چوب با طول نسبتا بزرگ پیدا کنید، نماد بتمن را روی آن کشیده و برش دهید سپس قلاب ها را به آن وصل کنید به همین سادگی. حتی از فایبر گلاس ها هم استفاده کنید. اما فایبر گلاس ها را باید به وسیله دستگاه های لیزری برش دهید.  

قلاب پرده های بتمنی

قلاب های پرده به شکل بتمن

خب بتمن می تواند نگهبان اتاق خواب پسر کوچولوی شما باشد، برای پرده های اتاقش نگه دارنده هایی شبیه عکس بالا تهیه کنید تا حتی از کنار زدن پرده ها هم لذت ببرد. 

آینه های بتمنی

آینه های بتمنی 

پسر بچه کوچولوی شما می تواند صبح ها خودش را در آینه ای به شکل بتمن ببیند و برای رفتن به مدرسه آماده شود. می تواند لبخند شیرین او را وقتی به این آینه خلاقانه نگاه می کند ببینید. برای درست کردن این آینه ها می توانید از شیشه ری ها کمک بگیرید. 

آویز لوسترهایی به شکل بتمن

سایه بتمن روی دیوار اتاق خواب 

حتی لوستر ها هم می توانند بتمنی باشند، برای دور تا دور آن ها نمادهای بتمن کاغذی یا مقوایی تهیه کنید تا وقتی چراغ ها روشن می شوند سایه هایی به شکل بتمن روی دیوار تشکیل شود.

ساعت بتمنی

ساعت هایی به شکل بتمن 

صفحه های گرامافون رنگ سیاه جالبی دارند که دقیقا برای درست کردن المان ها بتمنی مناسب هستند، می توانید از دستگاه های برش لیزری کمک بگیرید، نماد بتمن را روی آن برش دهید و آن را تبدیل به یک ساعت زیبا برای اتاق خواب پسر کوچک تان بدل کنید.

کتابخانه های دیواری به شکل بتمن

کتابخانه بتمن 

کتابخانه هایی شبیه بتمن می توانند تاثیر گذاری زیادی در علاقه مندی کودک شما به کتاب خواندن داشته باشد، می تانید به او بگویید حتی بتمن هم جایی برای نگه داری از کتاب هایش دارد. مطمئن باشید که او ازاین کار استقبال خواهد کرد.

استیکر های دیواری به شکل شهر گاتهام و خفاش های بتمن

شهر گاتهام را به اتاق خواب بیاورید

با استفاده از یک کاغذ دیواری که نماد های بتمن روی آن است می توانید شهر گاتهام و بتمن را مهمان اتاق خواب پسر کوچولوی خود کنید، این کاغذ دیواری را در اتاق خواب کودک عزیزتان نصب کنید تا هر روز صبح وقتی بیدار می شود، خود را در شهر گاتهام تصور کند. 

کاغذ دیواری هایی به شکل بتمن

استیکر بتمن 

عکس بالا را نگاه کنید و ببینید که این استیکر جذاب سیاه رنگ چه حس قدرتی را به اتاق القا می کند، اگر از علاقه مندان به شخصیت بتمن هستید این استیکر ها کاملا با روحیه شما جور در می آیند مخصوصا اگر دکوراسیون داخلی خانه شما سفید رنگ است. مطمئن باشید این دیوار تبدیل به تاثیر گذارترین و جذاب ترین دیوار خانه تان خواهد شد. 

پره های پنکه های سقفی به شکل بتمن

پنکه هایی به شکل بتمن 

اگر در اتاق خواب پسر کوچولوی عشق بتمن تان پنکه سقفی وجود دارد، پره های آن رابا پره هایی شبیه بال خفاش های فیلم بتمن عوض کنید، به آن رنگ مشکی بزنید و ازجذابیت آن لذت ببرید. 

پادری های بتمنی

بتمن پشت در منتظر شما است

دوست دارید تا پسر کوچولوی تان وقتی از مدرسه بر می گردد شگفت زده شود، برای پشت در پادری شبیه بتمن درست کنید، و به او بگوییدکه بتمن پشت در منتظر اوست و برق شگفتی را در چشمانش ببینید. 

پرده های بتمنی

پرده های بتمنی 

در آخر هم می توانید یک پرده سیاه و زرد که روی آن نماد بتمن خودنمایی می کند در اتاق او نصب کنید و کاملا یک اتاق با تم بتمن برای پسر کوچولوی خود درست کنید.

اگر از این مطلب خوش تان آمد پس حتما مطالب زیر هم برای تان جذاب خواهد بود:
۱۰ ایده هیجان انگیز برای فضای بازی کودکان
اتاقی برای کودکان واقعی با وسایل کوچک و زیاد شان!
۱۵ اتاق کودک با دست سازه های ساده و رنگی
تزیین دیوار خانه به سلیقه شقایق دهقان و محراب قاسم خانی

شما می توانید سوالات خود را درباره خرید لوازم منزل و یا طراحی دکوراسیون خانه تان در قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه با اهالی فن و کارشناسان در میان بگذارید.

اگر مشغول ساخت آپارتمان یا ویلا، بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانه خود هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای طراحی دیوارهای کاذب دردکوراسیون داخلی خانه خود می گردید، به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. مناسب ترین افراد را با توجه به بودجه و نیاز هایتان در اهالی فن چیدانه بیابید.

نویسنده : شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
مارال دوره گشت در تاریخ 09 شهریور 1394
ممنون از ایده های جالب شما.
نوشین در تاریخ 10 شهریور 1394
بسیار جالب بود سپاس از ذهن خلاق شما

ثبت دیدگاه