Chidaneh.com placeholder image

با یک مهمانی از تابستان خداحافظی کنید!

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: حالا که تابستان رو به اتمام است خوب است که از تک تک لحظات این فصل زیبا لذت ببریم، در این روزهای پایانی می توانیم یک مهمانی عصرانه برای خداحافظی با تابستان برگزار کنیم و در آن تک تک کارهایی را ممکن است تا تابستان سال دیگر دلمان برای آن تنگ شود انجام دهیم. گفتم مهمانی عصرانه باشد که هم دردسر کمتری دارد و هم لذت بیشتری تا قدر عصرهای طولانی تابستان را بیشتر بدانیم. اگر فضای حیاط یا تراس مناسبی بیرون از خانه دارید بهتر است آخرین استفاده ها را برای برگزاری مهمانی از آن بکنید. اگر شما هم تصمیم گرفتید تا برای تابستان مهمانی خداحافظی بگیرید، پس با این مطلب جذاب از چیدانه همراه باشید تا به شما بگوییم برای این مهمانی چه ایده هایی مناسب تر هستند. خواندن این مطلب را از دست ندهید.

تابلو فرش ریحان

مهمانی را در فضای باز بگیرید

خب با رسیدن فصل های سرد، دیگر باید با مهمانی دادن در فضا باز مثل تراس و ایوان و حیاط، خداحافظی کرد، پس بهتراست از این روزهای آخر تابستان استفاده کنید و مهمانی خداحافظی با تابستان را درحیاط یا فضای باز برگزار کنید.

مطلب پیشنهادی چیدانه: ۱۰ ایده هیجان انگیز برای فضای بازی کودکان

استفاده از میوه های تابستانی را فراموش نکنید 

میوه های خوشمزه تابستانی هم یکی دیگر ازچیزهایی هستند که ممکن است دلتان برایشان تنگ شود، پس این میوه ها باید حتما حضور پر رنگی در مهمانی شما داشته باشند. می توانید مانند عکس بالا هندوانه های خنک را برای راحت تر خورده شدن به شکل بالا درآورید.

خوراکی های تابستانی میزهای مهمانی

سعی کنید برای مهمانی عصرانه از خوراکی های سبک و تابستانی استفاده کنید. لقمه های نان و پنیر، کاپ کیک های کوچک، میوه های فصل، لواشک های خانگی و نوشیدنی هایی مثل چای و قهوه و آبمیوه می توانند مهمانی شما را کامل کنند. زیاد سخت نگیرید تا به جای اینکه مدام در حال آماده سازی و پذیرایی باشید، بتوانید زمان بیشتری را با مهمانانتان بگذرانید و آنها نیز بیشتر لذت ببرند.

میزهای غذا و پذیرایی تان از ایده های تابستانی استفاده کنید، مثلا استفاده از رنگ های خنک تابستانی برای رومیزی ها، تزیین میزها با میوه های تابستانی، اگر به ایده های بیشتری احتیاج دارید سری به مطلب ایده های خنک تابستانی برای دکوراسیون منزل شما بزنید و با پیشنهادهای هیجان انگیزتری رو برو شوید.  

 

نوشیدنی های خنک تابستانی 

نوشیدنی های خنک و سالم را فراموش نکنید، این نوشیدنی ها قسمت هیجان انگیز مهمانی شما را تشکیل می دهند، می توانید اسموتی های فصل را درست کنید، مثل اسموتی هندوانه و نعناع، این اسموتی یکی از خنک ترین نوشیدنی هایی است ه می توانید از آن برای حسن ختام فصل تابستان استفاده کنید. حتی می توانید ازخود میوه های تابستانی مثل هندوانه برای درست کردن کلمن استفاده کنید و نوشیدنی هایتان را درآن سرو کنید. اگر می خواهید بدانید که این کار چگونه امکان پذیر است مطلب ساخت کلمن هندوانه ای برای نوشیدنی های خنک تابستانی را ببینید.

درست کردن اسموتی هندوانه و نعناع

برای درست کردن این اسموتی خنک احتیاج به مقداری هندوانه خرد شده بدون هسته، پوست لیموی تازه، آبلیموی تازه، برگ نعناع خرده تازه و مقداری شکر خواهید داشت، هندوانه را به مدت 4 ساعت درون فریزر قرار دهید سپس آنها را بیرون آورده و همراه با دیگر مواد درون مخلوط کن بریزید و از نوشیدن ان لذت ببرید، حتی می توانید لیوان های خود راتزیین کنید تا هیجان نوشیدن آن چند برابر شود. 

مطلب پیشنهادی: تزیین لیوان های نوشیدنی با ایده های بهاری

از پالت های رنگی خنک استفاده کنید

برای تزیین فضایی که می خواهید مهمانی را در آنجا برگزار کنید سعی کنید تا از پالت های رنگی خنک استفاده کنید، این پالت ها بیشتر شامل رنگ هایی مثل سبز نعنایی، سبز چمنی، آبی آسمانی یا حتی آبی مایل به خاکستری می باشد.

مطلب پیشنهادی چیدانه: ۶ پالت رنگی خنک برای اواخر تابستان

با رنگ زرد خورشید را به مهمانی تابستانی خود دعوت کنید

استفاده از رنگ زرد را فراموش نکنید، این رنگ شما را به یاد خوشید تابستان و گرمای آن می اندازد. می توانید برای رویه صندلی ها از آن بهره ببرید، شاید اصلا وجود چند گل آفتابگردان هم کافی باشد تا هیجان رنگ زرد به مهمانی شما وارد شود. 

مطلب پیشنهادی چیدانه: رنگ زرد خورشید تابستان را به خانه خود بیاورید

گل آرایی های تابستانی 

میزهای غذا و پذیرایی تان را با استفاده از دسته گل های زیبا که از گل های تابستانی درسته شده اند، بیارایید و مهمان هایتان را شگفت زده کنید. 

عکس گرفتن را فراموش نکنید

لحظه های به یادماندنی این مهمانی را با عکس های زیبا به یاد ماندنی تر کنید،  از شب قبل حتما دوربین تان را امادهکنید تا مطمئن باشید هیچ لحظه ای را از دست نخواهید داد، این عکس تا تابستان سال اینده شما را همراهی خواهندکرد و شما را به یاد روزهای خوب فصل تابستان خواهند انداخت.

اگر از این مطلب خوش تان آمد پس حتما مطالب زیر هم برای تان جذاب خواهد بود: 
سر بزنگاه، به بالکن و حیاط خلوت تان حال و هوای تازه بدهید!
۱۰ مبلمان فضای باز برای لمس خنکی و آرامش در تابستان
خانه ای به خنکی بستنی در تابستان
سبک ساحلی خنک برای تابستان گرم

به ما بگویید آیا شما هم این مهمانی جذاب را برگزار می کنید؟ اگر این کار را کردید لطفا عکس های ایده های خود را در بخش مشاوره دکوراسیون با چیدانه به اشتراک بگذارید.

شما می توانید سوالات خود درباره معماری و طراحی دکوراسیون داخلی را در قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه با اهالی فن و کارشناسان در میان بگذارید.

اگر مشغول ساخت خانه، بازسازی یا تغییر دکوراسیون فروشگاه و یا فضای اداری هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. به نمونه کارهای آن‌ها خوب دقت کنید: این پروژه‌ها چه‌قدر شبیه خانه ایست که شما می خواهید؟ با خود صادق باشید، یک عمارت بزرگ ممکن است بسیار زیبا باشد، اما هیچ نکته مشترکی با خانه کوچک شما نداشته باشد. مناسب ترین افراد را با توجه به بودجه و نیاز هایتان در اهالی فن چیدانه بیابید.

نویسنده : شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
امید در تاریخ 16 شهریور 1394
عاشق سایت تونم

ثبت دیدگاه