Chidaneh.com placeholder image

ایده دست سازهای ساده اینستاگرام در دکوراسیون منزل (6)

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: خیلی ها فکر می کنند که برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل باید حتما باید کلیت فضا را تغییر دهند غافل از این که تغییر دکوراسیون می تواند خیلی راحت تر و دلپذیر تر باشد، تغییر دکوراسیون داخلی نوعی تفریح است، باید از آن لذت برد تا نتیجه ای که از ان به دست می آید خوب و دل نشیمن باشد. داشتن چند ایده کوچک اما تاثیر گذار می تواند راه حلی باشد برای شما تا در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را به دست بیاورید، در حین کار تفریح کنید و در تزیین خانه تان از هنرهای خود استفاده کنید، صفحه رسمی اینستاگرام چیدانه بهترین جایی است که شما عزیزان می توانید ایده های نو و جدیدی را برای خانه تان پیدا کنید پس با چیدانه در این مطلب همراه باشید تا در ادامه مطالب ایده های کاربردی دکوراسیون در اینستاگرام، چند نمونه از این ایده ها را با هم ببینیم.

استفاده از رنگ های گرم در طراحی دکوراسیون داخلی خانه

تابلو فرش ریحان

پرده های پاییزی در طراحی دکوراسیون منزل 

ایجاد تغییر در برخی از عناصر تاثیر گذار بر دکوراسیون داخلی خانه مانند پرده ها و کوسن ها می تواند کل چهره خانه تان را عوض کند، پس دست به کار شوید حالا که پاییز از راه رسیده است، برای پرده ها و کوسن های خانه تان پارچه هایی با رنگ های گرم و پاییزی نظیر نارنجی و قرمز تهیه کنید و با این ایده های گرم و دلچسب به استقبال پاییز بروید

مطلب پیشنهادی چیدانه :  پاییزی کردن دکوراسیون خانه با تزیین میوه های کاج

برگ های پاییزی از جنس بافتنی های گرم برای تزیین دکوراسیون داخلی

استفاده از هنر بافتنی در طراحی دکوراسیون داخلی خانه 

هنر بافتنی یکی از هنر های است که می تواند در طراحی دکوراسیون داخلی خانه خیلی کارآمد و کاربردی باشد، می توان از آن ها وسایل تزیینی و وسایل دکوری زیبا و خیره کننده ای ساخت که هر کسی را مجذوب به خود کند، اگر شما هم این هنر زیبا را بلد هستید پس همین حالا به سراغ کاموا های رنگی بروید و با آن ها زیر لیوانی هایی به شکل برگ های پاییزی ببافید. می توانید با این ایده های کاموایی دکوراسیون خانه تان را کوک بزنید.

مطلب پیشنهادی چیدانه: ساخت زیر لیوانی کنفی برای تزئین میز پذیرایی 

ساخت شومینه با گلدان های زیبا

ساخت شومینه های قابل جابه جایی برای دکوراسیون داخلی خانه

داشتن یک شومینه قابل جا به جایی در دکوراسیون داخلی خانه می تواند جذاب و هیجان انگیز باشد، می توانید با یک گلدان، خاک ژله ای و چراغ های الکلی یک شومینه زیبا بسازید، تمام مراحل ساخت این شومینه جذاب را هم می توانید در عکس بالا ببینید، فقط کافی است گلدان ها با دکوراسیون داخلی خانه تان هماهنگ باشند. 

مطلب پیشنهادی چیدانه: تغییر چهره انواع شومینه برای استقبال از فصل سرما

استفاده از جعبه های میوه در دکوراسیون داخلی منزل

استفاده از جعبه های میوه در طراحی دکوراسیون داخلی 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با هنگام عبور از میوه فروشی ها چشمتان به جعبه های چوبی خالی میوه افتاده باشد، این جعبه ها و پالت ها می توانند حسابی چهره خانه شما را دگرگون کنند، در عکس بالا می توانید تعدادی از این ایده های کاربردی و زیبا را ببینید حتی می توانید آن ها را رنگ کنید و به عنوان میز جلو مبلی از آن ها استفاده کنید. 

مطلب پیشنهادی چیدانه: ۱۷ میز جلو مبلی متفاوت با وسایل دور ریختنی !

دلتان می خواهد برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان با یک شرکت متخصص یا طراحانی خلاق و زبر دست مشورت کنید؟ پس حتما سری به بخش معماری داخلی و طراحی دکوراسیون اهالی فن چیدانه بزنید و با این گروه های متخصص در سراسر ایران آشنا شوید و از آن ها بخواهید تا به شما در این کار کمک کنند.

گلدان هایی متفاوت در دکوراسیون داخلی خانه

داشتن گلدان هایی متفاوت در دکوراسیون داخلی خانه 

سعی کنید به هر چیزی نگاهی متفاوت داشته باشید، مثلا می توانید در خانه تان گلدان هایی متفاوت داشته باشید، گلدان هایی به شکل یک قاب عکس، یا این که از صدف های بزرگ دریایی برای کاشت گل ها بهره ببرید یا کلی ایده دیگر که با خلاقیت خود می توانید به آن دست پیدا کنید. 

مطلب پیشنهادی چیدانه: جای گلدان گل را خودتان بسازید

اگر در رابطه با طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان سوالی دارید می توانید آن را در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه مطرح کنید تا کارشناسان چیدانه به شما کمک کنند.

از ورقه هایپلکسی ظرف میوه بسازید

از ورقه های پلکسی ظرف میوه بسازید

این ایده واقعا هیجان انگیز و راحت است، یک ورقه پلکسی شفاف تهیه کنید آن را روی یک سطح گرد قرار دهید و بعد با حرارت سشوار آن را نرم کنید تا خم شود، وقتی همه ابعاد ظرف را نرم کردید حالا می توانید از آن به عنوان یک ظرف میوه زیبا برای نزیین میز پذیرایی تان بهره ببرید. 

مطلب پیشنهادی چیدانه: میوه آرایی و تزئین سالاد میوه برای پذیرایی از مهمان ها

تزیین وسایل دکوری با کاشی های شکسته

استفاده از ظروف شکسته به جای کاشی 

هنر کاشی شکسته هم در خانه استفاده زیادی دارد، کاشی ها، نقش زیبایی بر پیکره معماری هستند، اما می شود گاهی به جای کاشی هایی که خودتان باید آن ها را بشکنید، از قطعه های ظروف شکسته استفاده کنید، دقیقا مانند چیزی که در عکس بالا می بینید. 

مطلب پیشنهادی چیدانه: چگونه دیوار حمام را با موزائیک شکسته های رنگی تزئین کنید!

به ما بگویید که آیا این ایده ها برای شما کاربردی و جذاب بوده است؟ پیشنهاد های خود را با چیدانه در بخش نظرات در انتهای مطلب با ما در میان بگذارید، هم چنین می توانید عکس  ایده های خلاقانه خود را نیز درقسمت مشاوره دکوراسیون با چیدانه و دیگر دوستان و همراهان به اشتراگ بگذارید.

چیدانه به شما پیشنهاد می کند خواندن مطالب زیر را از دست ندهید: 
نقاشی روی پارچه، هنری خیره کننده در دکوراسیون منزل
رازهای چیدمان کوسن ها برای مبلمان در دکوراسیون منزل
مد و طراحی لباس با الهام از معماری ایرانی در اینستاگرام
مد و طراحی لباس با الهام از معماری ایرانی

نویسنده : شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه