Chidaneh.com placeholder image

انرژی هایی که رنگ ها به دکوراسیون داخلی می بخشند!

به قلم: تحریریه چیدانه

رنگ ها: محال است جایی سخن از انرژی باشد و نام رنگ ها به فکر کسی خطور نکند! رنگ ها همان چیزی هستند که روح ما را قلقلک می دهند و نگرش ما را به محیط اطراف مثبت تر می کنند. تاثیر رنگ ها بر روی خوصیات و خلق و خوی افراد بر هیچ کس پوشیده نیست، اما امروز می خواهیم از زاویه ی دیگری به این موضوع نگاه کنیم، انرژی رنگ ها! با این مطلب از چیدانه همراه باشید.

چوب و هنر

رنگ قرمز:

از آن رنگ هایی است که هر کس را سرمست می کند و آدم می خواهد از شدت هیجان و انرژی جیغ بزند! این رنگ قرمز همان رنگی است که به شما اجازه ی ابراز علاقه به محبوبتان را می بخشد پس برای جسارت و اعتماد به نفس بیشتر در ملاقات های عاشقانه ی خود فضاهای قرمز را فراموش نکنید.

رنگ نارنجی

رنگ نارنجی:

اصلا نارنجی از آن دسته از رنگ های مثبت و خوش مشربی  است که خودش می آید دست آدم را می گیرد، بلند می کند و به سراغ کارش می فرستد!رنگ نارنجی ساخته شده برای کار فرماهایی که می خواهند محیط کاری پرهیجان و صد البته همکاران پر انرژی تری داشته باشند.

مطلب پیشنهادی:دکوراسیونی به گرمی و زیبایی رنگ های پاییزی!

رنگ زرد

رنگ زرد:

جذاب اما فریبنده! رنگ زرد، رنگ خوشبینانه ای که اگر تعادل را در آن نگه ندارید به بد بینانه ترین حالت ممکن چشم شما را آزار می دهد !

مطلب پیشنهادی: روانشناسی رنگ در آپارتمان شما!

رنگ سبز

رنگ سبز:

طبیعت است و تعادل و توازن! مگر می شود رنگ، رنگ طبیعت باشد و حس اعتدال به اعماق جان ما نفوذ نکند! احساس می کنید زیادی از رنگ قرمز بهره برده اید؟ دیگر توانایی کنترل احساسات خود را ندارید؟ نگران نباشید چاره ی شما یک  قلم مو و یک سطل رنگ سبز است! به زندیگی خود تعادل ببخشید.

مطلب پیشنهادی : نگاهی به کاربرد رنگ سبز در طراحی داخلی

رنگ آبی

رنگ آبی:

آرامشی به زیبای آسمان به پهنای دریا…. برای دنیای امروز و روزمرگی هایش هیچ چیز به اندازه ی رنگ آبی توصیه نمی شود، معجزه ی رنگ آبی در اتاق خواب همان چیزی است که می توانید بعد یک روز سخت کنج تخت خواب خود دراز بکشید و از آن لذت ببرید.

مطلب پیشنهادی : خانه ای به رنگ آرامش!

رنگ بنفش

رنگ بنفش:

ابتکار ، استعداد، خلاقیت، تلاش! این ها همان نام دیگر بنفش های دوست داشتنی اند… برای اینکه استعداد و خلاقیت دلبندان خود را شکوفا کنید ، رنگ بنفش را فراموش نکنید.

رنگ سفید

رنگ سفید:

سفید از آن دسته رنگ هایی است که اگر خودش هم بخواهد نمی تواند پسوند پاکی و معصومیت را از خودش جدا کند! صمیمی ترین رنگ برای ترکیب شدن با سایر رنگ ها همین سفید پاک دوست داشتنی است…. برای هر فضای از رنگ سفید دوست داشتنی می توانید استفاده کنید و به سادگی عناصر رنگارنگ رو با آن ترکیب کنید و از معجزه ی رنگ ها در فضای دکوراسیون داخلی خود لذت ببرید.

با ایده های رنگارنگ خود دربخش مشاوره دکوراسیون چیدانه به ما انرژی ببخشید، منتظر همراهی شما هستیم.

مطالب بیشتر : ۵ ترکیب رنگ خیره کننده در دکوراسیون منزل                                                                               ۱۰ قانون برای انتخاب رنگ دیوار در دکوراسیون منزل                                                                                 معجزه چرخه رنگ در دکوراسیون منزل                                                                                                       مبلمان رنگى، تحولى زیبا در دکوراسیون داخلى !

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه